Goedemorgen dames, Mijn NOD IS 13 augustus... In mei besloten voor een tweede te gaan, meteen gestopt met de pil en nu de eerste serieuze ronde. Merk dat ik het allemaal wel weer ontzetten spannend vind en lijkt me leuk om te kletsen met meiden die in het zelfde schuitje zitten
Hoi, Ik lees je bericht net, vandaag is het 13 augustus dus jouw NOD Secondbeeb! Hoe staat het ervoor? Bij ons is het de eerste serieuze ronde voor ons tweede kindje. Zaterdag de 16e is mijn NOD! Spannend!
Bij mij is de rode vloed vandaag?... Mijn vorige cyclus was 26 en deze 27. Dus als ik daar van uitga de volgende NOD op 10-9. Nieuwe ronde nieuwe kansen zullen we maar zeggen Spannend is t hè! Hoop voor jou op een mooie positieve test! Zou toch een fantastisch weekend zijn dan. Hoe oud is je eerste kindje?
ahh het is ook spannend! mijn NOD is dinsdag 19 augustus, dan ben ik op vakantie dus ik denk dat ik dit weekend voor de zekerheid maar even een testje doe. Liever de teleurstelling hier thuis dan op vakantie... Laten we hopen op veel positieve testen!
@ Secondbeeb: Hé balen zeg, hopelijk de volgende ronde wel raak! Hier wel hoopvolle symptomen; zere borsten, geplop in mijn buik, maagzuur en slecht slapen. Zaterdag ga ik testen, ben erg benieuwd of ik zwanger ben of dat mn lichaam me voor de gek houdt! Hoe oud is jullie zoon/dochter nu? @ Moestuintje: Lastig, je nod tijdens de vakantie! Hopelijk weet je van 't weekend dan meer! Waar gaan jullie heen en hoe lang?
Hoi hoi Hier is dinsdag mijn nod. Denk ik hahah net gestopt met de minipil en dacht 5 augustus mijn ei gevoeld te hebben... Dus ronde 0 vind ik. Maarjah we zullen zien.
@kokos: ja wel lastig tijdens de vakantie, we gaan naar marrakech! ik ga zaterdag ook testen. Spannend... @secondbeeb: hoe gaat het bij jou? wachten, wachten, wachten...
Hier ook de 19e mijn NOD Merk dat ik er altijd weer teveel mee bezig ben na mijn eisprong. Zitten nu in de 9e ronde, hoop zo dat het nu wel raak is. Tja anders niks aan te doen. @moestuintje Heerlijk zeg, voor hoelang?? @secondbeeb He balen @kokos spannend, morgen een testje @nic Hahah ja zo kun je het ook bekijken, ronde 0, eerst maar eens ongesteld worden
@ brondy: 2 weken naar marrakech! heb er zin in. Net klaar met werken en nu echt vakantie. Bij ons is het ronde 10. Ik test morgen maar merk wel dat ik er deze keer wat minder mijn hoop op gevestigd heb omdat ik met veel andere dingen in mijn hoofd zit. Tegelijkertijd zit ik wel op dit forum dus... haha we wachten af! Is het jouw tweede kindje?
@ Hier: Helaas, helaas, het zag er hoopvol uit maar gisterochtend voelde ik me al anders en later op de dag ongi geworden. Dus op naar ronde 2! @ Moestuintje: Hé balen zeg, maar misschien nog te vroeg getest? Gaan jullie voor je eerste kindje? En in ronde 10 al weer, wat duurt het dan toch lang elke maand dat wachten! @ Nic25: Dat wachten net voor je nod is niks aan! Wie weet dinsdag! Heb je al kwaaltjes? (maar zoals je bij mij leest zegt dat dus ook niks). Jullie meid moet nog 1 jaar worden zie ik? Vind het zelf een mooi leeftijdsverschil van ongeveer 2 jaar, hopelijk laat een tweede niet lang op zich wachten! @ Brondy: Ronde 9 alweer! Ook nog een paar daagjes geduld hebben dus, spannend weer! En voor jullie is het ook de tweede zie ik in je onderschrift? Hoe oud is hij/zij nu?
Heej Kokos, balen van die ongi hopelijk snel een nieuw ei en een nieuwe kans! Ja hier wel buikpijn en gerommel in mijn buik Maja denk dat t de ongi is... voor de restwel rugpijn maar dat kAn ook van t sporten zijn ha haha @moestuin... wijn lekker!! Ma t kan nog steeds!! Niet de hoop opgeven!!! Ik wacht nog lekker af. Kan de 19 e ook niet zijn tis gewoon wachten wachten wachten...
@moesttuintje He balen van de test, hopelijk was het te vroeg? Maar geniet lekker van de vakantie en de wijntjes @kokos Echt ongesteld geworden dus balen, op naar de volgende ronde. Ja helaas alweer ronde 9, ben inmiddels al wel bijna een jaar gestopt met de pil, maarja zegt dus helemaal niks. @NiC Wachten duurt lang he Ja wij gaan inderdaad ook voor een 2e kindje onze zoon is inmiddels bijna 2. We hadden gehoopt dat het deze x wat sneller zou gaan, maar het duur nu al iets langer helaas. Achja, geduld is een schone zaak zeggen we dan maar he
@ brody, nog heel ff en dan mag je testen!!! Spannend!! Hopelijk is het raak! 9 maanden bv heb ik ook gedaan! Toen d8 ik wooow wat ben je groot en wiebelig ik denk dat je er genoeg van hebt hahah. Nu opvolgmelk.. wanneer ga jij over op "gewone"melk?? Ik hoop dinsdag ook duidelijkheid te krijgen.. of een positieve test of ongi dat w8 is zo killing.... aaaahggr....
Nic Ons zoontje wilde zelf niet meer met 9 maanden, duurde te lang denk ik. Hij krijgt nu nog opvolgmelk, zijn al aan het afbouwen, maar weet niet of ik hem dan gewone melk wil geven. Hou t misschien liever op opvolgmelk dan in ieder geval gaat de papfles er 's avonds nog niet af. Hij slaapt er veel te goed op en aangezien hij toch een kleintje is kon het volgens het CB geen kwaad
Ahh kijk. Wij hebben geen pap savonds alleen opvolgmelk. Ze eet twee boterhammen per dag dus genoeg vezels en slaapt altijd lekker hebben we geluk mee. Ik denk dat na 1 jaar ik overstap op halfvolle melk. Ff kijken hoe dat gaat. Al klachtjes Brondy? Ik voel nog niks.... jah buikpijn Maja das ook spanning hahahaha
Pfff, ik heb nu ook pijn/kramp, dus ben er bang voor. Morgen maar een testje wagen als het nog niet heeft doorgezet.... en jij...??
T zelfde idee. Maja ik zit nu te w8 op miss ongi miss moet ik nog veel langer w88. Vorige keer voor mijn dochter had ik een ronde 68 dagen moeten w88 op ongi... EG zooo lang... dus hoop eigenlijk zo snel mogelijk een positieve test of ongi maar niet zo lang w88 ..... Maja morgen een test en dan zien we wel weer verder... Ik moet zeggen heb nu wel veel afleiding omdat er een kleintje rond kruipt!! Scheelt enorm. Voel nu tijdens t typen wat steekjes... zou t dan toch??? Ahhgr word gek
Jeetje 68 dagen????? Nou hopelijk nu niet. hier is de bruine/roze afscheiding al begonnen, dus weer een ronde verder het is ons nog niet gegund. Geen idee wat we nog kunnen doen om het wel te laten lukken, pfffff, wordt er moedeloos van en zooooooo lang zijn wij nog niet eens bezig.