wanneer het best 3d echo?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Bubbles, 4 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bubbles

Bubbles Actief lid

26 okt 2007
    259
    0
    0
    Hallo allemaal,

als ik dalijk weer een antal weken verder ben zou ik graag het geslacht van de baby willen weten. Nou wilde ik sowieso al een 3d echo laten doen dus ik dacht, dan laat ik het met die 20 weken echo bekijken en dan later, ergens tussen de 20 en 30 weken nog eens bekijken met zo'n 3d echo.

Alleen nu werd mij aangeraden door vriendinnen juist eerder naar de 3d echo te gaan, tussen de 16 en 20 weken, want dan zou je meer kans hebben het geslacht te zien doordat er dan nog wat meer ruimte is...

Wat denken jullie hiervan?

Groetjes

2. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Als het goed is kunnen ze met de 20-weken echo het geslacht zien.
    Ik belde om een 3D echo te laten maken en ze zei dat je het mooiste beeld kreeg rond de 26 weken (wij gaan dus volgende week vrijdag ;) ) als het goed is zien ze het geslacht dan weer.
    Maar ze zei ook dat voor een echo voor het geslacht ongeveer 22 weken het meest ideaal was. Ik zou dus gewoon de 20 weken echo afwachten en daarna ergens voor de 'lol' nog een echo laten maken.
    Veel plezier!

3. Bubbles

Bubbles Actief lid

26 okt 2007
    259
    0
    0
    Hai

Dankjewel voor je antwoord! Ja ik wil het ook met de 20 wkn echo laten bekijken maar om de kansen te vergroten wil ik t ook 3d laten bekijken. Je hoort zo vaak dat het achteraf niet blijkt te kloppen...

Ik denk dat ik dan inderdaad toch ga voor na de 20 wkn echo.

Groetjes

4. sylvia111

sylvia111 Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.983
    0
    0
    hoi ik he m ook na de 20 weken echo gedaan.
    met 26 weken ze konden toe ook gewoon het geslacht nog zien maar met 26 weken hebben ze al wat meer gezichtvorming en wat meer onderhuidsvet kijk maar in m album staan wat mooie 3-d echo's
    en wat ook mijn rede was dat ik nog een laatste keer naar m meisje kon kijken omdat je na de 20 weken echo geen echo's meer krijg
    succes!

5. chantalk

chantalk Fanatiek lid

Wij hebben met 25 weken een 3d echo gehad. Hier was echt alles duidelijk op te zien...ook het geslacht.

In mijn album staan 2 echo's

6. RomyHennie

14 okt 2007
    65
    0
    0
    verzorgende
    utrecht
    Bij ons in het echocentrum kun je ook met 18 weken een geslachtbepalende echo laten doen.
    Das voor de hele nieuwsgierigen onder ons.
    Dat is een gewone 2d echo, duurt 20 minuten en kost 30 euro. 45 euro als je een dvd wilt.
    Ik vond het wel de moeite waard, erg leuk!

7. Niet meer actief

weet iemand het verschil tussen een 3d en een 4d echo?
    en de prijs hiervan?

8. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    3d zijn stilstaande beelden
    4d zijn de 3d beelden, maar dan de bewegende beelden.
    Wat het kost verschilt per echo buro.
    Wij hebben volgende week woe de pretecho. Ben dan ruim 25 weken. Ik hoop dat we wat heel moois te zien krijgen...

9. French

French Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.195
    0
    36
    ...
    's-hertogenbosch
    ik heb 3 pretecho's gehad
    1 17 weken (geslachtsbepaling)
    2 26 weken (foto's in album) mocht daarna nog 'n keer terug met 27 weken
    3 32 weken (foto's in album)

ik weet niet waar je woond maar ik heb de geslachtsbebaling in delft laten doen...daar doen ze het al vanaf 16 weken.
    de 3d echo's heb ik in helmond laten maken was echt helemaal super :D

10. Niet meer actief

ik woon in zwolle en heb geen eigen vervoer,heb begrepen dat hier wel eentje zit maar kan t op internet zo snel ff niet vinden

11. French

French Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.195
    0
    36
    ...
    's-hertogenbosch
  12. Niet meer actief

heel erg bedankt hoor!

13. sylvia111

sylvia111 Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.983
    0
    0
    wij waren voor 45 min scantijd en 6 kleuren en 4 zwart/wit foto's + de dvd 100 euro kwijt dus vond t wel meevallen!

14. Niet meer actief

ja de volledige 3d/4d sessie alles erop en eraan kost 110 euro hier

15. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    wij hebben gister pretecho gedaan!

16. Samama

Samama Niet meer actief

Wij hadden een 3d echo met 25w 3d... en hebben toen het geslacht in 3d gezien.. dus het was erg duidelijk hoor!

17. swesti

swesti Lid

18 sep 2007
    47
    0
    0
    noord-brabant
    Ik heb het met 20 weken een echo laten doen. een 3D -echo. Daar konden ze het ook makkelijk op zien wat het werd. HEt ligt eraan of de kleine beweegt en hoe hij-zij beweegt.

ik wens je veel kijk plezier!

18. swesti

swesti Lid

18 sep 2007
    47
    0
    0
    noord-brabant
    Ik heb het met 20 weken een echo laten doen. een 3D -echo. Daar konden ze het ook makkelijk op zien wat het werd. HEt ligt eraan of de kleine beweegt en hoe hij-zij beweegt.

ik wens je veel kijk plezier!

Deel Deze Pagina