hallo dames, ik ben bezig met een zwangerschapsblog schrijven maar het heeft nog niet echt berichten gehad en ik heb dus ook geen feedback gehad. zouden jullie eens willen kijken en eventueel een berichtje achter laten? en dan hier op t forum feedback kunnen geven ? ik heb nooit iets gedaan met schrijven maar vind dit toch wel erg leuk om te doen nu (blog staat onder de banner) liefs
Het is allemaal wel heel erg algemeen en anoniem. Je vertelt niet over jezelf, over je partner, het begint gewoon pats boem. Geen persoonlijk verhaaltje, geen eigen fotootjes. Niets mis mee maar dat spreekt mensen minder aan, zeker als het over een persoonlijk onderwerp gaat. Verder gebruik je (heel) erg veel uitroeptekens wat niet prettig leest, en zitten er soms ook spelfouten in je tekst (mijn collega's reageerde). Verder komt bezoek niet zo snel aanwaaien, daar zul je ook wat voor moeten doen als je echt iets met je blog wil. Maar hoe zie je het voor je? Wat als je straks een kindje hebt, ga je dan verder met de blog en op wat voor manier?
ik heb een kopje waar ik mezelf voorstel maar ik wil graag nog even anoniem blijven. en zitten zeker wel eigen foto's tussen aan het einde van de kopjes, ik wilde juist niet teveel foto's erin zetten omdat dat rommelig lijkt dacht ik. sorry voor de leestekens en foutjes, zoals ik al zei doe ik verder niks met schrijven maar heb ik gewoon een baan in de kinderopvang en doe ik dit er naast. ik zou straks als de kleine er is wel graag door gaan met de blog, als het wel een beetje wat bezoekers trekt natuurlijk. voor nu vind ik het heerlijk om gewoon mijn verhaal te delen.
Eigenlijk vind ik de opmaak van de tekst vervelend te lezen. Het ziet er ook enorm saai uit.. Sorry maar dat is mijn eerlijke mening
Je schrijfstijl spreekt me niet zo aan.. En bij bijvoorbeeld de zin 'Wij zouden zometeen weten wat er in mijn buik aan het groeien is' denk ik: ja, een baby. Terwijl ik het gevoel wel heel goed snap omdat ik het ook hartstikke spannend vond om erachter te komen of we een zoon of dochter krijgen, maar op de een of andere manier 'klikt' het niet bij mij. Sorry..
je haalt tegenwoordige tijd en verleden tijd door elkaar. Bv we mochten naar binnen. De echoscopiste vraagt. Je schrijft alles of in tt bv..we gaan naar binnen en de echiscopiste vraagt. Of we mochten naar binnen en de echoscopiste vroeg. verder vind ik de zinsopbouw vaak niet lekker. Ik ben snel afgehaakt nu. Niet fijn om te lezen. succes verder
Leuk idee om een blog te gaan schrijven. Hopen dat het veel lezers trekt. Weliswaar het erg algemeen allemaal en zou ik de titels er tussenuit halen, nu lijkt het meer een opsomming in een werkstuk ofzo. En let er inderdaad op dat je alles in de tegenwoordige tijd schrijft of alles in de verleden tijd. Succes verder met je blog.
Ik vind het ook.. meh.. Leuk idee, maar er zijn tegenwoordig zoveel bloggers en je schrijft inderdaad niet heel fantastisch, sorry
wel.. ik vond het zalig om te lezen.. ik voel jou geluk en enthousiasme gewoon.. super! ! ik ben nog niet zwanger maar wil het zograag ook allemaal als je dit graag doet moet je het blijven doen.. lijkt me ook leuk dat de kleine later alles kan lezen wat mama schreef.. succes en geniet maar lekker
Ik vind dat je best leuk schrijft, maar niet heel bijzonder. Je blog heeft ook niets speciaals. Pfff... Hoe leg ik dat nou uit? Als je een drieling verwacht, dan is je zwangerschap heel speciaal en dan willen andere ouders die een drieling verwachten dat wel lezen. Als je een heel lang traject hebt doorstaan dan kun je daar ook herkenning mee oogsten. Maar jouw zwangerschap verloopt (gelukkig voor jou!) heel gemiddeld, dus daarmee trek je geen lezers. Dus om dan mensen te trekken moet je wel vreselijk leuk/grappig/ontroerend schrijven en dat is niet zo. Je schrijft prima, en als je een bekende van me was dan zou ik het met plezier lezen. Het lijkt me dan ook prima als jij zegt dat je het fijn vindt om het bij te houden. Voor je kindje later echt geweldig en voor jouzelf waarschijnlijk ook heel leuk om terug te lezen. Ik hoop dat ik het een beetje duidelijk uitleg, en dat het niet te bot overkomt!
Ik zou iets aan je taal doen. Er zitten best veel taalfouten in je artikelen, daar let ik echt op bij een blog lezen. Is het niet een idee om je artikelen eerst na te laten kijken op taal voordat je ze online zet? Ik vind dat je opzicht wel leuks schrijft, maar ik mis het persoonlijke. De meeste mensen vinden dat wel belangrijk.
T is wel leuk geschreven maar je eigen gevoelens gedachtes enz mis ik maar voor de rest wel fijn om te lezen
Ik krijg er een beetje een vervelend gevoel bij dat je alleen reageert op degene die 100% positief is, en dat je de rest van de opmerkingen een beetje negeert. Wij hebben ook de moeite genomen om jouw blog te lezen en er feedback op te geven. Niet dat ik per se een reactie op mijn stukje wil, maar nou ja... Het komt op mij over alsof je alleen maar positieve reacties wilt.
Het is niet dat ik niet wilde reageren. Maar ik zit niet de hele tijd op het forum te kijken. Ook bedankt voor de andere reacties Ik zal aan de feedback gaan werken Bedankt voor jullie tijd en moeite
Dat begrijp ik wel hoor (dat je niet de hele tijd op het forum zit ), maar er waren meerdere reacties en je reageerde alleen op degene die zei dat het helemaal prima was, vandaar mijn reactie. Succes, ik vind het heel leuk dat je schrijft!
True.. Die positieve reactie is leuk, maar je kunt er niets mee. De rest geeft allemaal tips, die je ego misschien niet heel erg strelen, maar wel handig zijn Ik vind het ook vervelend dat alles door elkaar staat. Dan zijn we 'eindelijk aangekomen bij hoe ver je precies bent', op 18-12-14, en daarna komt dan ineens weer een bericht van 5 januari voorbij. Dan is het kerst en daarna gaat het ineens weer over hoe het eerste trimester begon. Er zit geen chronologische volgorde in..
Ja ik heb wat terug in de tijd moeten schijven omdat ik al even zwanger was toen ik begon met schrijven. Ik loop vanaf nu bij met mijn zwangerschap
Je zou dan de publicatiedatum aan kunnen passen (staat rechts als je je post aan het bewerken bent) en de datum laten aansluiten bij de termijn. Dan klopt het wel!