Hallo allemaal! Zijn hier meer mensen die zwanger zijn in de omgeving Den Bosch? Ik ben 27 jaar en zwanger van mijn eerste kindje. Al mijn vrienden zijn nog niet met baby's bezig helaas. Groetjes
Nee, naar den bosch gekomen voor mijn study en blijven plakken. Is dit je eerste kindje? Voor mij wel! En spannend voor je want dan kun je binnekort ook weten wat het wordt. Wil je het weten? Ik wel.... heb een voorgevoel dat bet een meisje wordt maar het maakt mij niks uit
Ha Indd erg spannend hoor!! Ik zou het graag willen weten manlief niet! Ik denk een jongen denk dat dat komt omdat ik alleen jongens heb hihi!!
Dag meiden, ik kom zelf ook uit Den Bosch (geen echte, ben hartstikke import), vrijdag gaan we voor de 12-weken echo! Superspannend natuurlijk 't is voor mijn vriend en mij sowieso de eerste keer, dus alles is nieuw en 'k heb geen idee wat me te wachten staat natuurlijk! Behalve een kind natuurlijk 'k ben uitgerekend in oktober, vrijdag horen we exact de datum, voorlopig staat deze op de 7de. Hebben jullie je al ingeschreven voor een zwangerschapscursus oid? Ik net voor zwangerschapspilates via Vivent, ben heel benieuwd! Leuk om via dit forum eens wat te lezen en te horen over de mede-zwangeren Groetjes, Charlotte
Tilburg is ook in de buurt toch.!!? Gefeliciteerd met jullie zwangerschap, dit is ook mijn eerste zwangerschap. Allemaal heel spannend om mee te maken. Wij krijgen aankomende woensdag de 20 weken echo. En horen wij of wij een dochter of zoontje gaan krijgen. Wij willen het beide heel graag weten. Hoe ervaar jij je zwangerschap tot nu toe? En de zwangerschapskwaaltjes? Liefs