Het laatste deel voor de september mama's, waarin nog een aantal meiden moeten bevallen, zet hem op!!
Goedemorgen dames! Cos: Succes in het zkh, hopelijk verloopt het allemaal een beetje vlot. Zet 'm op! W2B: Gek dat ze niet gestript hebben joh, 41 weken en 2 cm, dan kan het toch makkelijk... Lydia: Succes bij de VK Soppie: Wat een prachtig meisje!! Ze is echt al sterk in d'r nekje! Ik ga vandaag naar de vk, even aangeven van het hoesten ook. Als zij huisarts adviseert ga ik wel. Adnalie: Probeer lekker wat rust te pakken vandaag, misschien is dat wel het laatste zetje wat je lichaam nodig heeft om te gaan bevallen. Hier best een redelijke nacht gehad, maar jeetje wat heb ik liggen zweten... Misschien probeert mijn lijf die bacteriën eruit te krijgen. Wel super vaak wakker om te hoesten, plassen of te draaien. En die dromen :S. Vannacht werd ik aangerand door... Bob de bouwer . Mijn zoontje is helemaal weg van B de B en gister stond die dvd op. Gevolg, in mijn droom was er een man verkleed als Bob de bouwer en die zat mij overal te betasten.. Ik heb 112 gebeld en keihard gegild: "heeeeeeeeeeeeeeelp, bob de bouwer". Werd echt zwetend wakker. Kan er op zich nu wel weer om lachen, hoe verzin ik het; bob de bouwer Om 12 uur bij de VK zijn. Ik ben echt zo moe moe moe. Denk dat m'n bloeddruk ook wel aan de lage kant zal zijn, zo duizelig. Vooral als ik opsta.
Goedemorgen dames! Een spannende dag voor Cos .. meis ik denk aan je! Voor iedereen een hele dikke knuffel! En bedankt voor jullie steun en lieve woorden. Help.. mijn borsten staan echt op knappen nu en doen zo zeer.. heeft iemand ervaring met hoe de borstvoeding tegen te gaan? Ik ben al aan de medicatie maar die helpt gewoon niet!
Soppie gelukkig werkt de infacol wel! Zag de foto's op je Hyves! Leuk hoor ze wordt al groot Loepie balen van de rotnacht maan schijnt dat echt te werken dan? Cos baal je erg dat je niet meer thuis kan bevallen? Veel succes iig!!!!
Duimerijntje haha dat soort idiote dromen heb ik altijd nu wel erger hoor. Gek is dat dan hè aichaatje heb je n kolf? Even een keer flink leegkolven kan echt helpen. Hoe is dat voor je dat je borsten melk aanmaken, lijkt me heel raar voor je nu
Heel eerlijk ik ben er kapot van! Behalve dat het geestelijk al zo veel pijn doet.. schreeuwt mijn lijf nu om S.arah.. Ik heb Yara zolang gevoed en keek er zo naar uit om te gaan voeden.. Ik ga zo de doc maar eens even bellen en kijken of ik langs kan.. heb zowieso nog zoveel vragen over wat er gebeurd is en over toekomst!
@ Aichaatje Ik weet het niet meid.. Klinkt als stuwing? Idd helemaal leegkolven zou je kunnen proberen @ Duimerijntje Hahah Bob de Bouwer !! Geweldig!! Erg hoor zulke nachten!!
hahaha sorry dat ik erom moet lachen maar BdB!!! Ik droomde vannacht dat de bank mij opbelde om te vragen hoe het kon dat we 40(!!!!!) hypotheken hadden op dit huis! brrrrrrr Aichaatje: ik heb helaas nog geen ervaring met borstvoeding... ik kan me heel goed voorstellen dat je er nu ook helemaal niet op zit te wachten en goed om het gesprek aan te gaan met je arts... pfff heel veel sterkte! *knuf*
hoi .. nou dadelijk naar de VK, ferdi belde net van zn werk dattie meegaat is wel fijn dus... (niet dat hij zn mond opendoet maar goed.. ) thanx voor t succes wensen ! Rinke het was zaterdag volgens mij volle maan toch ?!.. oh lees nu de 12e.. hier vanacht veel wakker gelegen.. rond uur of 2 weer om 3 en weer om 4 uur aanhoudende krampen maar verder niks.. pff.. want2be.. en hoeist nu ?? hmm niks dus.. en met Cos ??? ookal niet ..hmm Zoo soppie wat een 'grote' meid al !! knap hoor ! en toen dacht ik een nieuw deel te openen .. heeft juffie al gedaan ga ik even de lijst halen
September mamas !! Lydia1986, uitgerekend :05-09-2011 Want2be, uitgerekend : 05-09-2011 Babyleeuwtje, uitgerekend :08-09-2011 Adnalie, uitgerekend : 17-09-2011 Duimerijntje, uitgerekend: 17-09-2011 Rinke, uitgerekend : 19-09-2011 Lottie, uitgerekend : 20-09-2011 Loepie, uitgerekend : 21-09-2011 Elsken27,uitgerekend: 23-09-2011 Cos, uitgerekend : 28-09-2011 Friesland90, uitgerekend : 29-09-2011 Breastmommy Uitgerekend :30-09-2011 Bevallingslijst : Soppie: (34w,4d ) 01-08-11 S.anne 2340 gr & 42 cm (keizersnede ) Mama079 (36w,4d) 09-08-11 A.ron Xavi 2160gr & 44,5 cm Smile82,.( 35w, 3d) 17-08-2011 F. 2435 Gr & 45 cm moettie30, (37w,1d) 18-08-2011 S.ophie 3890 gr & 53cm Pindaatje,( 38w, 6d) 24-08-2011 S.ilvijn 3440 Gr & 53 cm Kleindraakje, (38 w) 25-08-2011 I.sa 2796 gram & ?? cm Rosa, (37w,4d) 28-08-2011 K.aj L.ucas 2040 gram & 42 cm Becky, (38w,2d) 29-08-2011 K.yano 3040 gram & 50 cm Dammir, (38w,3d) 31-08-2011 Y.inthe 3258 gram & 47,5 cm Gebakje, (39w,2d) 01-09-2011 J.asper 3170 gram Ukkie2009, (38w) 01-09-2011 J.asmijn R.osalie 2870 gram & 46 cm (keizersnede) Franka83, (38w,3d) 02-09-2011 G.uusje 3546 gram Zuurtje, (37w,1d) 04-09-2011 Y.ente ?? gram & ?? cm Juffie2008, (39w,2d) 04-09-2011 M.arie L..ouise 3700gram & 50 cm Mariss, (39w,4d) 05-09-2011 R.oos ? gram & ? cm Tab, (39w,1d) 07-09-2011 E.lisa V.ictoria 3050 gram & 49 cm Aichaatje, 07-09-2011 S.arah -> R.I.P lief engeltje ! Sunshine mama, (40w,1d) 08-09-2011 F..... ? gram & ? cm Mik, (40w) 09-09-2011 L.izze ? gram & ? cm Inge S, (38w,4d) 10-09-2011 W.ilbert 3085 gram 13 meisjes & 7 jongens * Voor wijzigingen/aanvullingen PB aan mij ( bij mijn afwezigheid door een hopelijke bevalling van ons meisje, een PB naar Zuurtje )
Aichaatje, ach meid toch..... Ook nog eens stuwing waar je nu niet op zit te wachten. Dikke knuf meid. Ik zou het overigens niet leegkolven, dan denkt je lichaamdat het meer aan moet maken. Alleen de druk er af kolven en harde plekken wegmasseren onder de douche. Sterkte meid. Cos, succes! Duimerijntje, haha wat een droom!
Haha duimerijntje moest wel een beetje lachen hoor om je droom sorry .. hihi.. Juffie, t laatste deel !??! nee joh! dadelijk gaan we gewoon verder met kletsen neem ik aan ... toch niet als we bevallen zijn ineens houdoe en bedankt aichaatje, ik weet niet of klofen wel goed is breng je het dan niet juist op gang ?? .. hoop dat het snel stopt want moet erg confronterend zijn .. hopelijk heeft de doc een oplossing..
goede morgen/bijna middag..... hier opzich wel lekker geslapen, maar veel en veel wakker geweest door manlief.. (die kon niet slapen heeft bijna de helenacht op de bank gezeten.. en kwam het af en toe weer proberen maar het is niet echt gelukt) hij is wel naar zijn werk, maar denk dat ie vroeg thuis is en dan lekker zijn bed in duikt.. hij denk trouwens dat het door het bed komt omdat ie hoog staat hahaha... hij heeft er meer last van dan ik.. denk dat hij onbewust erg zenuwachtig is wat er allemaal gaat komen.. meiden die een knuf nodig hebben *KNUFF* aichaatje: over je borsten ik zou het niet weten.. lijkt me wel heel confronterend! sterkte meid!! suc6 bij de doc... alle meiden die naar de vk moeten suc6! ene hoop dat de kleintjes maar snel mogen komen!! duimerijntje: die droom!! hahaha.... nog ff een abbo nemen.....
gaat zo voor het eerst boodschappen doen met 2 kids... heb zaterdag nog een ''wandelkoord'' gekocht bij de prenatal, omdat j. nog al een ongeleid projectiel kan zijn. zo loopt hij keurig aan het handje en zo rent hij alle kanten op. moest wel lachen bij de prenatal, ik vroeg aan de verkoopster om een wegloopkoord, waarop ze antwoorde; u bedoeld vast een wandelkoord en ze pakte het ergens uit een schap, waarop ik terug antwoorde; dat is inderdaad wat ik zoek, maar ik zie het nog steeds als een wegloopkoord en daar ga ik het ook voor gebruiken. hahahahaha....
Ha meiden: I'm back... Na een wilde nacht vol weeen wegzuchten (wat ook weer ophield om 4.00 uur) net dus even naar de vk geweest. Had de afspraak verzet naar de vk waar ik het meeste vertrouwen in heb, en dat was een goede zet! Ze begreep heel goed dat het al 4 ongelofelijk zware weken zijn met die voorweeen. En zeker nu het gewone weeen zijn die niet doorzetten. Zij heeft wel gestript! So now we wait... Ik lees straks even bij. Eerst heel even rusten!
want2be, oh beter.. hopelijk doet het wat en ga je snel bevallen.. hier ook gerust.. ze hadden vorige week of niet goed opgeschreven (die 1ne VK die ik toen had en nog maar 1 keer eerder had gehad) dat ze nu korter aan moesten houden.. of ze hebben het besproken en gezegt dat ze toch nu 41 weken aan moesten houden. want ze zei er verder niks van en zei '' zo alweer 41 weken '' dus denk houd wijs mn mond en denk 'PRIMA' . ik heb a.s donderdag die CTG + echo + Afspraak bij de gyn .. en ze zei als je dan ook goed aangeeft dat je je druk maakt en last hebt kunnen ze je nog voor het weekend inleiden.. (en anders maximaal maandag ) dus ben blij! geen gediscusseer over dat ik tot eind volgende week moet!!.. moest ook mn urine inleveren voor ZW-vergiftiging maar dat heb ik gelukkig niet.. misschien wel blaasontsteking dat moet ik ff extra laten chekken door de HA..