Gefeliciteerd allemaal. 5 jaar geleden was ik ook uitgerekend in januari. Ons zoontje besloot toen op 30 december al te komen (1 weekje eerder) en nu is hij alweer 5 jaar oud. Wat vliegt de tijd. Geniet er allemaal van.
Hee meiden!! Mijn kwaaltjes: - soms in de ochtend 'bandenpijn' - veel dorst, wordt nu overigens al wel minder - vorige week een paar dagen heel erg moe en verder.. niets? Ook ik heb foto's gemaakt van mn testen, nog geen van mn buik, er is ook nog niets te spotten haha! Even spammen: Bekijk bijlage 147925
Hoi Norii, Nou, geniet ervan haha. Ik ben constant moe, af en toe duielig en als ik nies heb ik flinke bandenpijn. Daarnaast ben ik lekker chagrijnig, is mijn man erg blij mee en heb ik nergens fut voor. Ik geniet me rot! Ik heb gisteren nog een testje gedaan en toen was ik 4 w4d en die was ongeveer net zoals die van jou, de hormonen zijn hier ruimschoots aanwezig! Het móet wel goed gaan dit keer!
Hallo Dames, Ik voel helemaal niets ... Mijn testen geven mij het zwangere gevoel. Vanmorgen nog een CB test gedaan en die gaf 3+ aan ... Hoe voelen jullie je? groetjes Dorianne
Hoi Dorianne, Netjes toch dat je test nu 3+ aangeeft? Het wel of niet hebben van kwaaltjes zegt niets hoor. Bij mijn vorige zwangerschappen waren de kwaaltjes er pas vanaf week 6/7. Dus dat komt nog wel haha.
Norii & Dorianne kan me wel voorstellen dat als je niets voelt dat je je dan onzeker voelt, als ik een dagje wat minder last heb van kwaaltjes word ik ook wel een beetje onzeker hier de kwaaltjes bij mij tot nu toe: - krampjes in de onderbuik (word al wat minder) - gevoelige en gespannen borsten en dan met name gevoelige tepels - enorm opgeblazen buik, vooral later op de dag - af en toe misselijk - mijn gezicht is een en al bobbel, dat het ik normaal nooit dat was het geloof ik wel! ik heb vandaag nog een testje gedaan met 5 weken 2 dagen, en hij is heel mooi donker! die van vorige week was toch een stukje lichter!
@Delilah: wij lopen volgens mij redelijk gelijk op ?! LEUK! Jij kunt alleen 2 dagen eerder naar de VK spannend hè? @hier: lekker dagje gewerkt, mijn directe college [welke ook zwanger is 19wk nu] verteld dat ook ik zwanger ben was zó leuk! De rest van mn collega's horen het pas wanneer we de 12 of 13 weken voorbij zijn. Dan is het wat 'zekerder' & jullie???
@ norii wij lopen inderdaad gelijk! wat leuk wat betreft vertellen, we vertellen het de ouders deze week of volgende week, en dan broers, zussen en vrienden als de eerste echo is geweest en goed is, en dan collega's pas na 12 weken, als we het zo lang stil kunnen houden
Sjeeee, ben ik dan zo snel met vertellen? Ik heb het gelijk verteld aan mijn ouders, s-ouders en broer en zus. Verder weet mijn baas het ook al, heb een fysiek zware baan, dus dan moeten ze het wel weten. Daarnaast gaat het natuurlijk opvallen dat ik ineens niet meer rook en drink haha. Nee hoor, alle gekheid op een stokje, ik heb hiervoor al 3 miskramen gehad en ik wilde het nu niet geheim houden!
Hee dames! Had vandaag een positest in mn handen! En uitgerekend dan rond 13 januari Dus ik kom ook gezellig meekletsen!
Welkom Sam! Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Zwangeren uitgerekend januari 2012 1 januari 2012 Norii Delilah86 Dorianne 3 januari 2012 Riene 4 januari 2012 Dreamz3 7 januari 2012 Stoffeltje09 13 januari 2012 Sam20
Ik kom ook meekletsen Ik had afgelopen zaterdag een positieve zw.test !! Zo blij maar nog oh zo onwerkelijk!! Mijn kwaaltjes: - vaker plassen - gevoelige boobs & tepels - aders over borsten Maar verder nog niks Liefs!
@ Sam20, haha ja I know, maar dat gaat vanzelf veeeel langer worden! @ XLovely, welkom, gefeliciteerd met je zwangerschap!
Zwangeren uitgerekend januari 2012 1 januari 2012 Norii Delilah86 Dorianne 3 januari 2012 Riene 4 januari 2012 Dreamz3 7 januari 2012 Stoffeltje09 9 januari 2012 xLovely 13 januari 2012 Sam20
Gefeliciteerd alle andere dames!! Wij gaan het zondag al vertellen met moederdag Onze ouders wisten van onze mmm.. dus mocht er onverwacht iets fout gaan zullen zij er dan ook zeker voor ons zijn ! We hebben rompertjes besteld met tekst... zo leuk! Fijne dag allemaal xx
Hoi meiden, van harte gefeliciteerd!!! Ook ik ben uitgerekend in januari en wil graag met jullie mee kletsen! Liefs
He meiden, Ik wil jullie even allemaal feliciteren maar in het bijzonder de meiden die het hele ziekenhuis gebeuren achter de rug hebben. Zie er hier toch wel veel voorbij komen geloof ik. Wat fantastisch!
Valerie84, gefeliciteerd met je zwangerschap en welkom bij de club! Ik heb je op de lijst gezet! Zwangeren uitgerekend januari 2012 1 januari 2012 Norii Delilah86 Dorianne 3 januari 2012 Riene 4 januari 2012 Dreamz3 7 januari 2012 Stoffeltje09 Valerie84 9 januari 2012 xLovely 13 januari 2012 Sam20