Valerie, loverly en sam welkom! hier gaan we het ook met Moederdag vertellen, wij hebben ook rompertjes besteld met I love Oma, zo enorm schattig!
Hey meiden, ik zie dat er nog een januari 2012 mama's topic is. Daar wordt wel wat sneller gekletst dan hier haha.
Hahaha maar hier kan ik het nog wel bijhouden in dit tempo, dat andere onderwerp is zo actief..... daar hou ik het niet bij! Gefeliciteerd alle nieuwe posi testers!
@ Riene ja dat is ook zo! die andere is echt bijna niet bij te houden maar wat mij betreft mag deze wel gesloten worden, als we ons allemaal bij het andere topic melden http://www.zwangerschapspagina.nl/bevallingslijst-forum/272550-januari-2012-mamas.html
Beide topics zijn op 28 april geopend best grappig, want ik dacht ook hé er is er nog geen voor januari 2012, vandaar dat ik m geopend had. Hier verder alles goed, welkom aan alle nieuwe meiden en gefeliciteerd natuurlijk!!
Ik weet ook eigenlijk niet waar ik nu wel of niet zal gaan posten haha vind de ander ook best druk eigenlijk, kan het dan moeilijk bijhouden! Maargoed we zien het wel
Ik vind die andere eigenlijk ook wel te druk, dus ik weet niet of ik er zal gaan posten. Tenzij we zelf een soort club openen ofzoiets, iets wat besloten is ofzo. Edit: Ik heb al uitgevonden hoe het werkt, dus als er animo is en er een leuke naam voor kan worden verzonnen, dan wil ik de club wel openen!
haha kom hier nog niet zo heeeeel lang Dus wat moet ik me pcies voorstellen bij een club? Mmm vind het ook wel fijn zo... ietwat rustiger.. Heb ook zoooon moeite om alles bij te houden
Een club kun je openen en kun je volgens mij ook besloten maken. Ik heb er ook nog niet zoveel ervaring mee hoor, maar het lijkt me wel leuk om zo'n clubje te maken voor de meiden die dat leuk vinden. Ik kan ook niet de januari 2012 mama's bijhouden, heb nog een leven naast zp ook!
haha jaa en als k aan t werk ben kan ik wel kijken maar bijna niet reageren.. zo traag enzo(mn tel) en heel onhandig Maar van mij mag je een club maken hoor! haha
Meiden, Ik heb een cluppie geopend voor degenen die het andere januari 2012 topic te druk vinden! Ik heb hem wel besloten gemaakt, zodat alleen op uitnodiging lid geworden kan worden. Als je lid wilt worden, stuur dan maar een berichtje!
ik heb m geaccepteerd... Alleen.. wat kan je er nu pcies mee? en waar kan ik m terug vinden? En hoe kan ik zien dat jullie iets hebben gezegd... zoals gewoon hier op t forum.. met of zonder email notificatie.... Hahah voel me zoon eppie nu