Kwaaltjes heel erg moe zere borsten en misselijk met vlagen heel erg. Meestal overdag. Hopelijk blijft t hier bij. Oh ja af en toe hoofdpijn. En buikpijn.
Haha lief is dat hè , Mijn stiefdochter kwam zaterdag ochtend bij mij in bed liggen , mijn vriend was al beneden. Ik had de tv aan gezet maar normaal is het keten en druk doen. Ik was zo moe , helemaal niet lekker. Ze kroop helemaal tegen me aan en is nog een half uur zo rustig geweest echt lief. Kwaaltjes valt hier wel mee, de ene dag erger als de andere. Maar wel heel erg moe. Ik slaap snachts slecht en dan val ik een half uur voor mijn wekker gaat in slaap en dan droom ik giga en wordt ik heel erg moe wakker. Ik ben afentoe in de avond misselijk maar is te doen. Vooral dus heel moe. Me borsten zijn zachter en afentoe heel erg pijnlijk en dan weer bijna niet. Gelukkig ook maandag al een echo!!
Ik ben echt de hele dag misselijk, merk nu al dat het anders is dan de zwangerschap van mijn dochter! Begin nu wel echt de zenuwen te krijgen voor maandag pffff...
Die zenuwen heb ik ook voor maandag. Omdat ik wel heel erg moe ben maar veder niet echt kwalen heb. Ik vind het zo spannend...! Vandaag gelukkig tot 12.30 werken ben al op werk. Maar morgen moet ik tot 17.00 omdat collega op vakantie is ( normaal werk ik tot 15.30 op vrijdag). Scheelt maar 1,5 uur alleen ik ben zo moe ik hoop dat ik het red kom al amper de ochtend door. Vanochtend ga ik weinig doen zodat ik morgen heel erg veel kan doen en druk ben... Gaat de tijd lekker snel
Oo hier ook zo moe! Ben nu ook op m'n werk, en moet tot 6 maar kan nu al wel slapen 😲 Fijne dag allemaal 😊
Zo héhé, ook eindeiljk weer even meekletsen. De kwaaltjes zijn nu ook hier in volle gang hoor! Bij vlagen heel misselijk, echt het gevoel dat elk luchtje me over het randje kan duwen en ik boven de pot moet hangen. Tot nu toe maar 1x boven de pot gehangen en toen kwam er niks uit. Luchtjes begin ik nu ook echt vervelend te vinden, ik wordt er direct heel snel misselijk van. Dus ik ontwijk zoveel mogelijk stinkende dingen (de kattenbak, houd mijn neus dicht op de wc, blijf VER weg bij mijn vriend zijn visspullen). Sommige dingen die ik eerst lekker vond ruiken wordt ik nu misselijk van, zoals het afwasmiddel van de Lidl...ik moet echt andere gaan halen, want ik ga nu echt de afwas niet doen Of de luchtverfrisser op de wec..kan ik ook niet tegen. Ik probeer mindere hoeveelheden maar vaker te eten. Als ik te veel eet: misselijk. Als ik niet op tijd iets eet: misselijk. Als ik iets verkeerds eet: misselijk. Heb ook ontzettende last van veel lucht, en misschien ook wat maagzuur. Na 1 boterham en een kopje thee ziet mijn buik er al uit alsof ik 6 maanden zwanger ben, net een ballon. Ben ook kortademig op die momenten. Ik ben nu ook enorm snel geirriteerd, vooral met mijn zoontje, en dan voel ik me echt mega-schuldig. Ook af en toe woede-aanvallen (niet tegen mijn zoontje). Zoals vanochtend...stond ik een boterham met paté te smeren en dat lukte niet...de hele boterham ging kapot, werd ik zo ontzettend kwaad dat ik met het mes op die boterham stond in te hakken, op en neer stond te springen, een schop tegen de prullenbak gaf, en daarna in huilen uitbarstte uit frustratie.....zo ken ik mezelf helemaal niet! Hier ook erg moe en lusteloos, nergens zin in, wil het liefste de hele dag in bed liggen. Vriend gaat met de intake niet mee, het is erg druk op zijn werk. Ik vind het wel jammer maar niet zo erg. Bij de eerste was hij er wel bij alle afspraken bij. Heb MvM al op bezoek gehad, was een knaltest, dus nu ook druk bezig met in de kan plassen Wel een paar keer overgeslagen als ik supermisselijk was. Dan wil ik alleen maar zsm van die plee af, zodat ik weer kan ademhalen. Tot slot, welkom alle nieuwe dames!
Zwangere lijst januari 2014 7 januari Mama013 - .. jaar - 2e kindje 8 januari Jessi - .. jaar - 2e kindje 10 januari Minou78 - 34 jaar - 1e kindje 11 januari Miek89 -24 jaar -1e kindje 13 januari Caelis - 33 jaar - 2e kindje 13 januari Justme29 - .. jaar - 2e kindje 17 januari cupcakes - 31 jaar - 3e kindje 18 januari soepstengel - 27 jaar - 2de kindje 18 januari Vinkie - 35 jaar - 1e kindje 19 januari Tanja8 - .. jaar - 1e kindje 20 januari Lotte30 - 32 jaar - 2e kindje 20 januari Suus83 - 30 jaar - 2e kindje 24 januari Pluisjee - 21 jaar - 1e kindje 27 januari stiertje31 - 31 jaar - 3de kindje 30 januari Nadia33 - 33 jaar - 2e kindje ?? januari Liessie83 - ?? jaar - ?? kindje Totaal: 16 zwangere dames! Dit was de lijst op pagina 7. Er zijn een hoop nieuwe dames bij, dus gewoon even jezelf erbij zetten
Zwangere lijst januari 2014 7 januari Mama013 - .. jaar - 2e kindje 10 januari Jessi - 28 jaar - 2e kindje 10 januari Minou78 - 34 jaar - 1e kindje 11 januari Miek89 -24 jaar -1e kindje 13 januari Caelis - 33 jaar - 2e kindje 13 januari Justme29 - .. jaar - 2e kindje 17 januari cupcakes - 31 jaar - 3e kindje 18 januari soepstengel - 27 jaar - 2de kindje 18 januari Vinkie - 35 jaar - 1e kindje 19 januari Tanja8 - .. jaar - 1e kindje 20 januari Lotte30 - 32 jaar - 2e kindje 20 januari Suus83 - 30 jaar - 2e kindje 24 januari Pluisjee - 21 jaar - 1e kindje 27 januari stiertje31 - 31 jaar - 3de kindje 30 januari Nadia33 - 33 jaar - 2e kindje ?? januari Liessie83 - ?? jaar - ?? kindje Hoi meiden Kwaaltjes tja ben nog steeds moe en dat boos zijn op dochterlief ken ik ook wel en voel me daar ook wel heel schuldig over. De misselijkheid word steeds minder alleen nog aan het einde van de middag voor het warme eten. En in de ochtend als ik nog niet of slecht ontbeten heb. Maandag 15.10 de echo en intake vind het wel zoooo spannend!! Jammer genoeg zit Arne (man) dan in Maastricht voor zijn werk dus die kan er helaas niet bij zijn. Nu gaat me beste vriendin mee en die vind het bijna nog spannender als ik. Liefs Jessica
Hier ook een kort lontje tegen de kids... Ben blij met de kwaaltjes 😊 alleen wel een schuldgevoel naar de kleintjes. Vanavond ga ik gezellig met de oudste naar de stad, lekker wat eten en shoppen😄 Met hoeveel weken krijgen jullie de eerste echo? Ik heb nog geen idee eigenlijk.
@ echo Omdat ik in de mmm liep krijg ik me echo met 7 weken. Zelf denk ik dat ik dan iets minder ver ben. Op het lijstje staat ook 24 Jan uitgerekend maar denk eerder 15/16 januari maar dat verander ik als ik het weet Maandag is het zo ver. Uitgerekend van laatste dag menstruatie ben ik dan precies 7 weken alleen ik heb altijd latere eisprong rare cyclussen dus zou heel goed kunnen dat ik 6.5 ben. Als het hartje nog niet klopt omdat het toch vroeger is kan ik een week later weer Daarna afhankelijk van hoever ik ben met 3 weken nog een echo . Dit allemaal in ziekenhuis. Daarna mag ik naar de verloskundige ik heb 11 juni de intake. En een kort lontje ken ik heel erg goed... Ik ben de aardappels aan koken want eten vanavond gebakken aardappels zelf gemaakt. Daarna ga ik heerlijk mijn bedje in. Morgen voor mij doen wel lange dag als ik er aan denk kan ik wel huilen zo moe ben ik . Maar dan is het weekend en heel snel maandag en dan de echo Xx
Ik krijg ook de eerste echo in t zhuis, vroeg me al af of ik de hele tijd daar heen moest maar waarschijnlijk moet ik daarna dus ook na de vk. Ben in dubio, mijn ha is ook verloskundige, maar die schijnt redelijk druk te zijn met bevallingen. En je heel laat doorsturen als je naar t zhuis moet, Mijn zus had een hele rustige vk. Wat moet ik dan doen.. vind opzich ha ook wel fijn omdat ze ha is..
Tja, is ze daarom ook een betere verloskundige? Of heeft ze juist minder ervaring met zwangere omdat ze ook ander werk doet...... Lastig Ik heb 10 juni pas m'n intake, en dan een echo afspraak maken, hoop niet dat dat nog veeeeeeel later is....... moet zo lang wachten Heb trouwens niet zoveel zwangerschapskwaaltjes alleen heeeeeeeeel moe...... Ben ook verkouden en grieperig erbij, lekker dus En ik merk dat ik het heeel moeilijk vind om m'n mond te houden, je ziet het bij mij al een beetje ( zie topic foto's januari: waar blijven jullie foto's?????) En in m'n badpak kan ik het gewoon bijna niet meer verbergen.....
ik heb het vandaag op mn werk verteld. Voelde me weer beroerd en heb 2x een potje zitten janken op de wc omdat ik me zo misselijk voelde. Uiteindelijk maar besloten het te vertellen aan de directe collega's zodat ze ook weten wat er aan de hand is. En ik werk op de P&O afdeling, dus al het mis zou gaan dan zal ik het waarsch. ook wel vertellen. Vandaag was dus niet veel beter dan gisteren. Weer de hele tijd misselijk, uiteindelijk voelde ik me rond half 4 vanmiddag weer redelijk normaal om vervolgens na het eten weer beroerd te worden, heb al even in bed gelegen en ga zo maar weer. Hoop dat het echt heel snel minder wordt, want met 2 kinderen die rondlopen gaat dit echt niet werken!
Ik heb besloten dat ik naar de rustige verloskundige ga, aangezien ik ook rustig ben en niet zo'n zin heb in zo'n hysterisch geval ghehe
Wij hebben eerste echo's bij fertiliteitskliniek en daarna gewoon naar de vk in principe.. Kort lontje ja pfff word niet goed van mezelf af en toe.. Maar ik had dat ook al tijdens de hormoonbehandelingen...
Goedemorgen allemaal Heerlijk geslapen vannacht, gisteren superdrukke dag gehad op het werk, was ook helemaal gesloopt gisteravond.. Vandaag lekker vrij en ik ga heerlijk in huis rommelen. druk weekend voor de boeg, vanavond verjaardag, morgenavond verjaardag en zondag een verjaardag en mn dochtertje heeft morgenmiddag een kinderfeestje, dus zo ff naar de stad voor een kadotje Nog steeds erg moe, en mn broeken beginnen al te knellen! Kan niet wachten tot de eerste echo, nog maar een paar weekjes geduld hihi
Stiertje, wat fijn om te lezen dat bij jou ook de broek al begint te knellen. Ik zie echt duidelijk al een buikje bij mezelf terwijl ik ergens heb gelezen dat daar nog geen sprake van hoeft te zijn in het eerste trimester. Is dat onzin?
Bij mijn dochter Heb ik tot 15 weken normale kleding aangehad.. Ga ik nu ook niet redden haha, bij een tweede gaat t vaak sneller, is toch allemaal al een keer uitgerekt geweest Ik draag sinds vandaag polsbandje tegen wagenziekte, werkt echt goed voor de misselijkheid! Heb nog wel dat ik me naar voel af en toe maar hoef in ieder geval niet meer over te geven...
Hoi meiden, Ik kom me ook even voorstellen. Debby 28 jaar en 9,5 jaar samen met mijn verloofde en een kinderwens sinds januari 2010. Na menig ondezoeken, kijkoperatie, oi's, iui's en een helaas een zwangerschap die we hebben af moeten breken ben ik nu weer zwanger van onze tweede ivf. Gisteren de eerste inwendige echo gehad op de fertiliteit en ja hoor een super hartje zien kloppen. 13-6. Heb ik de intake bij de verloskundige en ik ben uitgerekend op 16-1-14 ongeveer hihi. Ik zie dat hier meer meiden zitten uit de mmm en we verschillen qua termijn allemaal heel weinig. Super leuk om dan alle verschillende verhalen de horen. Knuff