Hier passen de kleren nog wel maar t zit niet meer superlekker. ik zie ook echt al een buik verschijnen... Ze zeggen bij een tweede gaat het sneller, maar bij de eerste zag ik met 8 weken ook al een buik, en de buitenwereld had dit ook al gezien(onze aankondiging kreeg merendeel als antwoord ik wist het wel) Dus dat is zeker geen onzin hoor Minou! Welkom Debby Helpt zon bandje Sandraske? Hopelijk wel en hoef je niet meer over te geven. hier alleen misselijk zonder overgeven
Muntje, dat is schrikken zeg. Zijn het bloeden en de kramp inmiddels opgehouden? Fijn te horen Suus! Heb ik ook gehoord, dat het bij de tweede sneller gaat. Dit is mijn eerste en ik heb maat 38. Maar die maat 38 is met spijkerbroeken niet meer van toepassing. Een collega van mij zei van de week ook al iets in die richting, ik denk dat het voor haar ook geen verrassing wordt.
Oh nee muntje, heb je de vk al gebeld? Hoop dat het snel stopt.. Ik ben zwanger van de derde en mensen kijken echt naar m'n buik... Is ook zo opgezet, de darmen zijn ook van slag volgens mij
Hoi Dames! ik sluit me graag bij jullie aan. zelf heb ik nog helemaal geen kwaaltjes. maar valt het stoppen met roken me wel moeilijk. ben wel benieuwd wanneer jullie echo's en afspraken bij de verloskundige hebben. mij werd namelijk verteld dat ik 12 juni pas op intake mag en dan 2 weken erna pas een eerste echo... duurt me wel erg lang eerlijk gezegd verder iedereen gefeliciteerd!!! Groetjes
@debby welkom! @muntje sterkte! @suusje het bandje werkt, niet meer overgeven en misselijkheid is een stuk minder @keesje welkom, dat is inderdaad laat. Wij zitten in de mmm dus hebben een vroege echo met 7 weken (maandag dus)
Thnx meiden Muntje...meis wat schrikken! Hoe gaat het nu? Keesje...ook ik brn zw via de mmm dus een echo gehad bij 7+1. Mijn broeken zitten ook niet meer allemaal even lekker. Maar het is alleen nog darmen hihi. De beeb is nu nog zoooo klein
Hè Debby welkom!! Wat leuk ik verwacht maandag 7 weken precies te zijn ook via de mmm. Krijg maandag ook de eerste echo!! Ga daarna een ticker of hoe het het heet maken Hihi. Omdat ik ook wat korter zwanger kan zijn ivm wisselende cyclussen. Fijn dat bij jou alles goed is en het hartje klopt!! Muntje oh nee hè !! Hoe is het nu ?? Is het bloeden gestopt ?? Hier alweer vroeg wakker kam zo slecht slapen alleen ik ben wel heel erg moe... Vreemd allemaal. Heb wel het idee (op moe heid na) dat de kwaaltjes minder worden en zit daar beetje over in de rats gelukkig morgen echo ik wordt nu wel beetje zenuwachtig daarvoor... Vandaag wordt het mooi weer gaan jullie nog iets doen ?? Xx
Tsja roken is bij mij ook een moeilijk kwestie Hihi. Maar ik ben al heel trots op mezelf dat ik zelf geen pakjes meer koop alleen afentoe een peukje of een halve van me vriend rook. En dat terweil ik kettingroker was. Maandag eerste echo hoop dan echt te kunnen stoppen. Is eigenlijk een knop omzetten maar ja is wel moeilijk.... Succes!!
Stoppen met roken is goed dames! Ik ben bij de eerste zwangerschap de dag voor ik positief testte gestopt en nie meer begonnen. Vond t wel fijn en er geen moeite mee gehad.scheelt dat je geen wijn mocht en die combi vond ik altijd lastig. Ook minderen is al heel goed hoor! Maar als jij de knop om kan zette is dat heel goed. Ik hoop dat je dat lukt!
Jah pluisje spannend allemaal he...maar ik was blij dat ik de echo pas met 7 weken had. Vroeger geeft nog zoveel twijfel en zenuwen extra. En ga maar alvast een leuke banner uitzoeken, er zijn er zooooo veel Ik leef nu wel echt weer naar de 13de toe.... ja en dat roken, idd het is beter om te stoppen. Daar naast snap ik dat het heel moeilijk is. Ook in de mmm na zoveel teleurstellingen. Mijn zus rookt ook maar stiekem voor haar vriend en ze is nu 12 weken zwanger. Ik heb eigenlijk niet een vriendin die niet heeft gerookt tijdens de zwangerschap. Minderen is een heel goed begin en hopelijk komt die knop om sneller dan je had verwacht. Ik maak me toch wel wat zorgen om muntje...mmm wie weet horen we het nog.
Ik zal betreft de echo's maar geduld moeten hebben is ook een schone zaak! en roken doe ik af en toe nog een haaltje van mijn vriend of ik steek hem voor hem aan. gister zag ik een vrouw van +/- 30 weken zwanger lopen met een sigaret in haar mond lopen en dat raakte me toch wel... nu ben ik vandaag alleen thuis en geen sigaretten in huis dus kan ik gelukkig niet roken!! Veel succes bij je echo morgen pluisjee!! hoop voor je dat alles goed is fijne middag/avond nog
Oh meiden heb amper geslapen vandaag om 14.00 de echo whieeee.... En uit me hoofd vandaag nog 3....!! Nu snel even werken... Ben vandaag voor het eerst misselijk maar ja kan ook beetje van de zenuwen komen
Succes meiden hier ook nauwelijks geslapen kan niet wachten tot 3 uur maar goed geduld is een, schone zaak dus vandaag maar even aan de poets
Dames die een echo hebben vandaag, heel veel succes!!!!! Hier ook weinig aanwezig geweest, lekker druk geweest. Zo gaat de tijd dan ook iets sneller. Heb echt een echo nodig voor een bevestiging dat het goed gaat! Geen kwaaltjes niks. dit was bij mijn dochter ook het geval. Op zich heel fijn natuurlijk maar met een miskraam achter de rug maakt het je toch onzeker. Ook ik moet nog drie weekjes wachten tot 27 juni. Dag na onze trouwdag hihih oh hoop zo een kloppend hartje.
Meiden fijn dat jullie vandaag een echo hebben! Ik heb 10 juni intake, en daarna pas een afsprAak maken voor echo, zucht...., Duurt zo lang! Hier gister collega's over de vloer, die zie ik niet zoveel op werk, lees nooit: Andere werkplek als we op dezelfde dag werken, dus die heb ik het verteld, vond het niet leuk als zij het hoorde via via. Waarop ze zeiden, owwwwww dat dacht ik al! Alle 4 " je stond net in de keuken en toen zag ik je buikje " Dus hoop dat ik voor de rest m'n buik nog verborgen kan houden.... Hier alweer m'n 2de blaasontsteking :x vrijdag migraine, en nu een dagje thuis, ik kan gewoon Niet meer zoooooooooooooo moe........ Hoe is het met jullie buik? Al foto's gemaakt?
@muntje: hoe is het nu? heb je al contact gehad met de VK? ik heb nog geen buikfoto's gemaakt, het is hier echt geen baby buik, het is wel iets dikker dan normaal maar heb het idee dat dat sinds een paar dagen weer iets minder geworden is. Dus nog even wachten tot het echt een baby buikje is. Merk wel dat mn broeken strakker zitten, doe mn riem ook al 2 gaatjes losser omdat ie anders niet lekker zit. Ik heb vrijdag met de huisarts gebeld en medicijnen gekregen tegen de misselijkheid. Ik kon gewoon niet meer, het enige wat ging was stil op de bank liggen en kokhalzend iets te eten naar binnen werken. Dat schiet niet op als je nog 2 kinderen hebt rondlopen. Ik hoefde niet te spugen maar had wel het gevoel alsof ik moet spugen, vrijdag paar x boven de wc gehangen maar er kwam niks. De medicijnen werken wel goed, de misselijkheid is bijna weg. Moet wel opletten met wat ik eet en hoeveel ik eet, maar dan is het weer te doen gelukkig!
Dames ik neem afscheid van jullie. Ik heb een miskraam gehad. De echo liet zien dat ik schoon ben. Jullie allemaal een goede zwangerschap gewenst en geniet ervan!!