Precies dat hadden wij ook en kon daardoor echt niet liegen. Voelde niet goed. En ik rook niet meer zelfs minder gelukkig. Maandag heb ik wel veel gerookt en toen was ik er klaar mee, ik koop zelf geen pakjes meer en rook er misschien 2 gister helemaal niks dus dat is positief.... En ja wil eigenlijk ziekenhuis bellen maar maandag moet ik ook al bellen om het af te zeggen.vind het beetje raar als ik nu bel en dan maandag bel om af te zeggen . Of ik ga dinsdag ook nog naar ziekenhuis (ben gewoon vrij vanaf 13.00 uur ) ik zit in dubio. Kan altijd zeggen dat ik intake heb gehad en een echo erbij ofzo. Moet even iets verzinnen... Zo werken heb echt geen zin maar afleiding is gelukkig goed... Xx
Pluisje, wat vervelend dat je je zo naar voelt! Mijn vruchtzakje was de 1e keer 1,3 cm groot. Dit stond voor 5 weken zwanger en 3 dagen. Toen was er bij mij dus nog niets in het vruchtzakje te zien en nu een vruchtje met kloppend hartje en al he!! Hoop dat dit je wat hoop geeft.
Ik heb vandaag een spoed echo gehad, ik had in een keer zo'n last van mijn eierstokken. Fertiliteit keek er de vorige keer niet naar en toen ik maandag belde was het zo van...dat kan idd na ivf. Dus na vele steken vanmorgen de verloskundige gebeld en die plande me meteen in voor een half uur later. Ik racen....maar alles was goed. Zelfs 1 dag voor op schema....en een mooie hartslag. Het kwam omdat er nog eiblaasjes zitten van de ivf en met erm groeiende baarmoeder gaat dat drukken. Maar nog 2 blaasjes en dan zijn ze weg gelukkig.
Mooi plaatje! Ik heb ook behoorlijke steken gehad vorige week, zelfs naar de hap geweest.. Vertelde het maandag tegen de gyn en die zei idd dat het van mijn eierstokken komt, bij mij heel veel kleine cycstes door de pcos...
Mooie echo! Hier weinig gereageerd, zo misselijk de hele dag door, nu lig ik ook weer super misselijk op bed.. Morgen ga ik shoppen voor Zw. Schapsbroeken , krijg m'n broeken niet meer dicht 😲 Mijn moeder vroeg al of ik wel zeker wist dat ik nog maar 6-7 weken was...nog 2 weekjes geduld en dan naar de vk. Wij hebben het onze dochter van 8 ook verteld, en ze was zielsgelukkig en kon niet meer stoppen met grijnzen , zo schattig
Wauw mooie echo meid !! Blijft echt super !! Stiertje rot dat je zo misselijk bent!! En broeken pas ik al vanaf het begin niet meer. Heb heel erg last van me darmen. En wat een leuke reactie van je dochtertje Hihi.... Hier gaat het wel , moe moe moe. Gister me laatste test opgemaakt en die was knaller dan knal wel een lekker gevoel al weet ik dat het nog niks wil zeggen. Gelukkig is bijna maandag!! Vanavond bruiloft feest. Manlief zijn neefje is vorige jaar getrouwd maar ze hadden toen weinig geld en zijn vrouw was toen hoogzwanger. Vanavond het feestje. Wel goede reden gehad om wat nieuws te kopen Hihi... Heb een heel leuk tuniekje met zalm en dat lichte groen wat zo in is , met een groen jasje gekocht. Toen liep ik bij de hm en waren positie broeken voor 15 euro dus heb er een gekocht soort licht crème. Heb ook nog mooie enkel laarsjes gekocht super stoere ook die kleur. Ik zat wel te twijfelen over die broek denk straks is het maandag niet goed zit ik met zo een broek. Maar hij was niet duur en hij slankt mooi af haha. Ik heb van mezelf een raar figuur.heb maat 40. Maar ben overal slank maar in verhouding een behoorlijke buik met lekkere (not!!) vet kwabben aan de zijkant. In de broek lijk ik heel slank haha . Ook had ik zo iets stel dat het echt mis is willen we toch een kindje dus ooit kan ik die broek toch goed gebruiken en nu is het al een verademing. Nou meiden geniet nog even van het zonnetje Xx
Wordt wel spannend nu! Morgenavond de echo! Volgens mij hebben er meer een echo morgen toch? Het gaat hier wel weer goed, ik heb vrijdag op zaterdag geen medicijnen ingenomen en tot m'n verbazing was ik niet meer misselijk! (de dokter had gezegd het na een weekje weer zonder te proberen) afgelopen nacht ook niet ingenomen en nog steeds niet echt misselijk, dus hopelijk kan ik nu weer helemaal zonder medicijnen! Gisteravond belde mijn zus die in Amerika woont om te vertellen dat ze zwanger is!! Ze had pas net getest en is 6 februari uitgerekend, 3 weken na mij dus! Heb het niet tegen haar gezegd nog omdat we de echo van morgen willen afwachten en het eerst aan onze zoontjes en ouders willen vertellen, maar man! wat was het moeilijk om mn mond te houden! Wel heel erg leuk om nu dus tegelijk zwanger te zijn. Het was een verrassing voor hen want ze hebben al een zoontje van 6,5 en wilden het daarbij laten, hoewel het de laatste tijd toch wel een beetje ging kriebelen zei ze. Nu is er op deze manier voor hen besloten. Nu is het extra bijzonder om het volgende week te vertellen
Wat ontzettend leuk om samen met je zus zwanger te zijn! En knap zeg dat je mond hebt gehouden. Ik heb morgen ook de echo en als het goed is vertel ik het nieuws morgen ook aan mijn ouders en zusje. Vind je het ook zo spannend?
Ik ben ook samen met mijn zus zwanger...zij is 4 weken verder. Idd een hele leuke tijd lijkt me. Maar complimenten dat je je mond hebt kunnen houden
Ik was de vorige keer samen met mij zus zwanger.... Heel bijzonder, uiteindelijk schelen onze kindjes 23 dagen Hier weten mijn ouders, zus, schoonouders en schoonzus het en 2 hele goede vriendinnen, + 2 setjes gezamenlijke vrienden, haha we kunnen het moeilijk verborgen houden, en daarbij als het mis gaat, wil ik dat ook met hun delen.... Trouwens ik vraag me af hoe lang ik het op m'n werk verborgen kan houden. Het is al wel aardig te zien.... Hebben jullie al buikfoto's. Succes meiden morgen met een echo. Ik heb morgen alleen nog maar m'n intake, dan een afspraak maken voor echo! kan niet wachten! Vind het haast spannender dan vorige keer.....
Vind het wel spannend morgen ja! Op zich het gevoel dat het wel goed zit, maar ja je weet maar nooit! Het was wel moeilijk om m'n mond te houden zeg, en daarbij moest ik ook opletten wat ik zei dat ik me niet versprak. Ze begon meteen allemaal dingen over de zwangerschap etc. te vertellen, dus ik echt doen alsof dat allemaal wat vervaagd is in mn geheugen Bij m'n oudste ben ik heel even tegelijk zwanger geweest met allebei m'n zussen, maar dat telde eigenlijk bijna niet, want zij liepen toen al op het eind, tegen de tijd dat ik het verteld had waren zij al bijna bevallen. (grappig detail trouwens, m'n zussen waren 4 weken na elkaar uitgerekend en uiteindelijk op dezelfde dag bevallen!) Zaterdag viert mn schoonmoeder haar verjaardag, dus mooi moment om te vertellen en zondag gaan we voor Vaderdag naar mijn ouders, die zijn net vandaag terug van vakantie gekomen, dus had ook niet echt eerder de gelegenheid om het te vertellen.
Hallo dames, Ik wil me graag bij jullie aansluiten. Ik ben inmiddels 10 weken en 4 dagen zwanger. En ben uitgerekend op 1 januari, hoe krijgen we het voor elkaar he Met 8 weken heb ik een echo gehad en heb aanstaande dinsdag mijn tweede echo. Heel spannend, we hebben de eerste keer het hartje mooi zien kloppen. Dus ik heb er wel een goed gevoel over. Ik ben zwanger van mijn eerste en ben 25 jaar.
Hoi foxy... Gefeliciteerd meis! Dan ben jij waarschijnlijk de eerste in het rijtje van uitgerekend. Vanwege ivf en angstig zijn heb ik al twee goede echo's gehad donderdag intake bij de vk en echo...jeeej. Meiden die morgen de echo hebben alvast veel plezier en pluisje ik zal kei hard voor je duimen!
Hai Debby, wat fijn dat je al twee goede echo's hebt gehad! Dat zal waarschijnlijk een beetje rust geven. Zo te zien heb je al veel meegemaakt. Ik ben heel blij als die twaalf weken voorbij zijn! Vind het zooo moeilijk om mijn mond te houden. Wil het van de daken schreeuwen. En heb begint nu ook al een beetje zichtbaar te worden..
Het was een heftige tijd...zeker omdat we zoveel voor moeten hebben doorgaan om überhaupt zwanger te worden. Maar door ons traject weten eigenlijk al heel veel mensen het. En dat is toch wel leuk. Ik snap dat het moeilijk voor je is meis. Bij mij is het ook al echt een zichtbaar darmen buikje nu
Welkom foxy! Je zal idd de eerst uitgerekende van dit topic zijn Er is volgens mij niemand die het lijstje bijhoudt, het idee is dat je even terugbladert en daar het lijstje even kopieert en jezelf toevoegt Over buikjes: gisteren had ik het met mn oudste over gezond eten etc. toen zei hij dat fritessaus ongezond is en ik zei dat je er dan zo'n dikke buik als mama van kreeg maar zegt hij vervolgens een paar keer: er zit een baby in je buik ! Heb er maar een beetje overheen gepraat, wil er ook niet over liegen. Maar vond het wel grappig.