Goedemorgen! Lekker veel geschreven 😊 Wij willen ook graag weten wat het geslacht is.. Bij alle 2 mijn kinderen had ik het fout haha, Ik denk nu zelf een meisje, dus het zal wel een jongetje worden hihi Hier verder alles ok, alleen mijn borsten, niet normaal wat groot! Ik ben vrij klein en slank, m'n vriend noemt me nu Pamela Anderson haha. Maandag intake bij de vk, en dan nog 2 weekjes wachten op de echo
Wij willen het ook weten....maar dan tussen de 15 en 16 weken. Wij trouwen namelijk de dag dat ik 16 weken ben, en het thema is zowiezo al roze. Maar als het een jongetje is laten we de binnenkant van de taart blauw kleuren
Wij willen het ook graag weten en dat wordt nu heel goed mogelijk gemaakt door moeders voor moeders. Ik heb namelijk net 100 euro aan echobonnen gewonnen omdat ik deelnemer ben moeders voor moeders. Zo blij!!! Pretecho's here we come!! Ik las bij een praktijk dat ze al vanaf 14 weken geslachtsbepaling doen. Zou dat echt mogelijk zijn? Wat een leuke tijd voor je Debby! Zwanger en trouwen! En leuk idee ook van de taart!
Wij willen wel weten wat het wordt. Wisten we bij onze zoontjes ook al en we vonden dat wel erg leuk. Ik zat ook te kijken voor een geslachtsbepalingsecho. Alleen de geslachtsbepaling kost hier 35 euro. Lijkt me ook leuk om de kinderen een keer mee te nemen, bij de 20 weken echo mag dat niet. Alleen kan je online een afspraak maken en vanaf 16 weken geven ze een garantie dat als ze het niet kunnen zien je gratis terug mag komen. Ik ben de week voordat we op vakantie gaan 16 weken, die vrijdag, alleen hebben ze de donderdag ervoor plek en daarna pas de zaterdag dat we op vakantie zijn. Zouden jullie het dan toch eerder doen? Later heeft dan niet zoveel zin denk ik omdat we dan toch al bijna de 20 weken echo krijgen. Minou: leuk van die bonnen zeg! Dan kun je wel een mooie 3d echo laten maken. Debby: leuk idee van de taart! (lekker chemisch )
@debby leuk idee! @minou leuk zeg! @cupcakes ik zou gewoon even bellen of je met 15 weken mag komen, misschien kunnen ze het dan wel zien.. Ik had het bij onze dochter ook fout, was echt heilig van overtuigd dat het een jongen was, was echt ff in shock toen het een meisje was...
Wij willen het ook graag weten! Zit alleen de te kijken hoe we dat gaan plannen, voordat we op vakantie gaan denk ik, dan ben ik 16+6 weken, dan is het wel duidelijk te zien toch? Na de vakantie krijg ik dan al de 20 weken echo. A.s. woensdag hebben we de eerste echo, spannend!
Hallo dames! Zo, moest even wat pagina's bijlezen hoor, er wordt wat afgekletst hier Wij willen ook geslachtsbepaling weten, hebben we bij ons zoontje ook gedaan met 16 weken. Ik wilde toen heel graag een jongen dus was heel blij dat het dat ook werd! Nu maakt het me niet zo heel erg veel uit. Meisje is leuk, heb ik van allebei eentje, jongen is ook leuk, want daar heb ik al wat ervaring mee en een hoop "jongensspullen" al in huis. We gaan het nu ook weer met 16 weken doen, is hier ook 35,- euro. Vorige keer kreeg ik 21 afgedrukte foto's mee en een gratis cd-rom met alles digitaal erop. Ook garantie dat als ze niks kunnen zien, of slecht zien omdat de baby er niet goed voor ligt dat je dan gratis mag terugkomen. Kwaaltjes: ik was al elke dag misselijk, dat kwam met vlagen, en dat heb ik nog steeds. 's Avonds is het het ergste en tot nu toe heb ik bijna elke avond de afgelopen 2 weken minstens 1x overgegeven. Gelukkig is het lang niet zo erg als met de eerste, maar toch...ik kan pas echt gaan genieten als deze fase voorbij is, we de 12 weken echo hebben gehad en we het mijn ouders en schoonouders hebben verteld. Tot nu toe heb ik het alleen aan mijn beste vriendin verteld en mijn oma en op de peuterspeelzaal. Kan ik er toch met wat mensen over praten. Oh ja, heb ook extreem vaak last van duizeligheid. Ook al 2x bijna flauw gevallen. En met "bijna" bedoel ik dan dat het plotseling zó erg ging draaien dat ik mijn evenwicht verloor en viel, gelukkig beide keren gewoon thuis. 1x midden in de nacht en 1x direct na het overgeven. Ben wel erg nerveus met auto-rijden nu en probeer dat zoveel mogelijk te vermijden, net als fietsen. Borsten zijn ook aardig gegroeid, moet echt gaan shoppen voor een paar nieuwe BH's Nog 2 weekjes! Dan zijn mijn schoonouders hier en kunnen we het ze gaan vertellen! Vorige keer met mijn zoontje hebben we het telefonisch moeten vertellen, dus kijk er nu erg naar uit om het ze persoonlijk te vertellen.
Hoi hoi, Vandaag intake gehad bij de vk, bloeddruk gemeten en die was erg laag. Bij mijn 2 kindjes was het ook laag, maar nu was die 98/50 , ik merk het ook wel, duizelig en moe. 5 juli krijg ik de eerste echo, en waarschijnlijk ook extra groei echo's omdat mijn andere 2 vrij zwaar waren met de geboorte. Kan niet wachten tot 5 juli 😄 @caelis, waarschijnlijk heb jij ook een lage bloeddruk? Ik zou wat drop inslaan, ik heb standaard dropjes in mijn tas/auto enz
@caelis ik heb ook lage bloeddruk, altijd al, heb ook altijd zoute drop bij me.. @stiertje spannend, nog ff wachten! Hier vanavond echo!
@ stiertje en sandraske: ik heb inderdaad lage bloeddruk en standaard ook een laag hartritme, altijd al gehad. Ik heb ook wel zoute dropjes in huis, maar de smaak van drop maakt me weer misselijk, dus ik moet steeds een afweging maken: misselijk of duizelig? En zo vlak na het overgeven wil ik écht geen dropje Ik weet eigenlijk niet wat ik verder aan mijn lage bloeddruk kan doen.... Met mijn 1e zwangerschap was het ook wel laag, maar niet zodanig dat ik erg duizelig was en bijna flauwviel.
Oja das niet handig! Ik pak zelf ook vaak salmiak, vind ik lekkerder.. De echo was weer goed, keurig volgens schema.. En hij was druk aan het bewegen!
@sanddraske, wat fijn om weer een mooie echo te zien @caelis misschien heel vies, maar ik nam, als ik echt heel dizzy was, een likje zout, als op de tequila manier zeg maar. Wel ff vies, maar dan een grote slok water nemen. Dat hielp bij mij wel goed. gelukkig hou ik ook van zout eten, en gooi nu ook steeds extra zout over het avondeten.
Hier ook een nieuwe aanmelding. Moest even wachten door eventuele meelezers maar de familie is inmiddels op de hoogte. Aanstaande donderdag de eerste echo.
Welkom neiuwe meiden. Gezellig!! @hier vanmogen echo gehad, mooi hartje te zien en te horen.. Helemaal blij..
@ sandraske en lotte, fijn dat jullie een mooie echo gehad hebben! Voelt toch wel weer goed dan Welkom singa en memyself! Volgens mij wordt het weer tijd voor een lijstje of een nieuw lijstje, misschien dat er ook weer een aantal afgehaakt zijn.
Wat fijn dat je je eerste echo hebt gehad! Ik denk dat ik pas echt geloof dat ik zwanger ben na de echo . . Eerst zien of het echt waar is hihi
Hallo meiden, Ik ben ook in Januari uitgerekend, 21 januari en lees hier stiekem mee. Ik lees nu bijvoorbeeld bij Suus dat zij bijna al een termijnecho heeft, maar dan ben je toch nog geen 10 weken? Ik heb hem pas bij 12 weken. Dat is dan wel laat of niet? Zit dan te twijfelen of ik niet kan kijken of t eerder kan. Goed om te horen dat er zoveel meiden een goede echo hebben gehad!
@Patriesz er zijn hier meiden die al twee echo's hebben gehad. Ik krijg er ook pas een tussen de 10-12 weken. Volgens de VK ben ik een week verder (gerekend v d laatste menstruatie) maar ikzelf denk 9 weken, maar t echobureau hanteert de laatste menstruatie. Maar als ik anderen hoor is t echt per woonplaats en per vk zo verschillend!