Hè meiden , en welkom de nieuwe meiden!! Wel leuk allemaal een beetje rond zelfde termijn Hihi. Ik vind het zo spannend allemaal Pff... Wij hebben het vandaag verteld aan familie , waarom? Wij zijn al even bezig geweest en dat wist iedereen en vond het ongepast om het niet te vertellen aangezien ze er toch om gaan vragen hoe het was etc. Zo leuk al die reacties. Mijn vriend is een nakomertje scheelt 13 en 10 jaar met zijn zussen dus een klein nichtje of neefje is zo leuk voor hun!! Ja ik ga morgen avond even buikfoto plaatsten ik ben in de avond ook echt al dik. Zijn darmen. Meiden hoe komen we de dagen/weken door voor we voor het eerst mogen kijken ?! Ik vind zo spannend kan er snachts niet van slapen... Liefs
Hallo, Mag ik mee komen kletsen? Ik ben er sinds donderdag achter dat ik zwanger ben van ons 2e guppie. Mijn kleine knulletje wordt morgen alweer 2 jaar! Ik heb eerlijk gezegd geen idee wanneer ik uitgerekend ben, het is eigenlijk een "ongelukje"... Ik heb ook nergens last van, maar bedacht me opeen dat het toch alweer een tijdje geleden was dat ik maandverband had aangeschaft in voorbereiding voor de menstruatie (zo'n 2 weken denk ik). Heb toen maar een test gedaan om een zwangerschap uit te sluiten, dus schrok toch wel even toen het een knal-test blek te zijn en echt binnen 10 seconden 2 streepjes verschenen! Volgende dag nog maar een extra test gedaan en net zo positief! Geschrokken maar toch ook blij, want ik wilde wel graag een 2e kindje, alleen nog niet nu Ik weet niet meer wanneer mijn laatste menstruatie was, maar ik vermoed dat ik rond eind januari zit. Eerste afspraak met echo staat gepland voor 4 juni. Ben zo druk bezig met de verjaardag plannen van mijn zoontje dat ik steeds vergeet dat ik zwanger ben...het is nog niet helemaal tot me doorgedrongen Afgelopen week ook te horen gekregen dat mijn schoonzusje zwanger is van de eerste, dus voorlopig houden we het nog even voor ons...we willen niet hun grote nieuws verdringen Maar ik kan niet wachten om mijn schoonouders te vertellen dat ze in 2 maanden tijd 2 kleinkinderen kunnen verwachten Zo, dat was even een ratelverhaal, maar blij dat ik het tenminste ergens wél van de daken mag schreeuwen
Leuk mag ik hier ook meekletsenIk ben zwanger v d tweede. Ben erg moe, steekjes id buik en na t avondeten misseljjk
Hoi meiden even een kort berichtje van mij Ikben opgenomen met uitdroging zo meteen komt de gyn om naar het ukkie te kijken. Gisteravond nog iemand hier geweest van de ic omdat me vatten zo vernauwd waren dat ze me niet konden prikken.
Hi meiden, Allereerst allemaal gefeliciteerd. Mag ik meekletsen met jullie? Volgens berekening op internet ben ik omstreeks 19-1 uitgerekend. Ons verhaal zo kort mogelijk; Mijn man en ik zijn inmiddels 10 jaar samen, heb een aantal zeer vroege miskramen gehad en meer dan dat leek er niet in te zitten. Na onderzoeken bleek ICSI onze enige hoop. Vorig jaar augustus zijn we onze eerste ICSI poging gestart met 4 embryo's als resultaat. De laatste cryo is 4 mei teruggeplaatst en toen ik 14 mei bloedverlies had en een vage test (zoals wel vaker) dacht ik dat het weer einde oefening was. Ik wilde die avond starten met ICSI-2. Toevallig had ik diezelfde dag een gesprek bij een gyn in het LUMC ivm die vmk'en en zij wilde schildklier prikken plus voor de zekerheid mijn hcg en... Ik bleek toch zwanger. Mijn hcg is de afgelopen week gewoon verdubbeld (en meer dan dat zelfs). Stel je voor dat zij geen bloedonderzoek had gedaan en ik doodleuk Decapeptyl was gaan prikken... Dinsdag nogmaals bloedprikken, 28-5 heb ik een sneak peek in het LUMC en 6-6 de echo bij MCK waar we onder behandeling staan. Spannend allemaal Jesse, sterkte
hey meiden, Ik meld me ook hier! Volgens de berekening ben ik 19-1 uitgerekend. Ik vind het spannend! heb eerder een miskraam gehad, een leeg vruchtzakje. Dus ik kan nog niet echt blij zijn. Maar stiekem vind ik het wel erg spannend. Heb eigenlijk nergens last van, soms wat buikpijn en pijnlijke borsten. helaas is de vader er vandoor gegaan... Die wil er niets mee te maken hebben. Het was niet gepland maar ik ben blij! xx
Hi nieuwe meiden wordt al aardig gezellig hier... Hier gaat het op dit moment rot , zo heb ik nergens last van en zo word ik hondsberoerd. We zaten gezellig bij me schoonzus te BBQ maar ik ben naar huis gegaan voel me toch even slecht. Moe , koud en al geheel niet lekker afentoe misselijk. Ik merk dat me kwaaltjes per dag verschillen. Is soms om onzeker van te worden want dan heb je ineens nergens last van en dan denk je oh zit het nog goed. Jessi nogmaals sterkte ik duim dat je snel weer de oude bent xx
Hey Jessi, sterkte! Hoop dat het gauw weer beter met je gaat! @pluisje, dat heb ik dus nou ook! Pfff om er gek van te worden soms. Ben gewoon blij als ik weer misselijk ben... Verder ben ik enorm moe! En ik schrik veel sneller dan normaal, ook zoiets geks...
Hoi allemaal, mag ik ook meekletsen? Ik heb eigenlijk pas aanstaande dinsdag mn nod, maar gisteren al positief getest en vanochtend weer! dit word ons derde kindje, en vind het weer superspannend! Volgens de berekening zou ik 27 januari uitgeteld zijn.
Jessi sterkte! Zullen we een lijst maken? Ik zal ff kijken of het me lukt.... Ik voel me gelukkig nog prima, wel enorme last van m'n borsten.... En nogal jankerig.... Er hoeft maar "dit" te gebeuren en de tranen staan in m'n ogen Zwangere lijst januari 2014 soepstengel - 18 januari- 27 jaar- 2de kindje Zoiets? Nog toevoegingen? Misschien leuk om op volgorde van uitgerekende datum te zetten?
Zwangere lijst januari 2014 10 januari Minou 78- 34 jaar- 1e kindje 18 januari soepstengel - 27 jaar- 2de kindje
Ik heb mezelf bij je op de lijst gezet soepstengel, vind je dat goed? Wat leuk dat jullie een clubje hebben. Ik wil graag met jullie meekletsen. Ik ben dagelijks veel met de zwangerschap bezig en vind het ongelooflijk irritant dat het niet gebruikelijk is om het meteen van de daken te schreeuwen. Dat snap ik heel goed alleen ik ben ontzettend slecht in het voor mezelf houden. Door erover te praten kan ik dingen los laten of even laten voor wat het is. Nu speelt heel veel in mijn hoofd af en blijft het in mijn hoofd. Mijn vriend praat er wel graag over en ook wel dagelijks maar veel minder dan ik. Graag klets ik dus met jullie! Hoe gaat het met jullie? Dinsdag komt moeders voor moeders langs. Dat we dan weer gaan testen vind ik een leuk vooruitzicht!
Zwangere lijst januari 2014 10 januari Minou 78- 34 jaar- 1e kindje 18 januari soepstengel - 27 jaar- 2de kindje 27 januari-stiertje31 -31jaar-3de kindje
Stiertje ik heb je erbij gezet. Als je ook op lijst wil kun je ook de laatste lijst QUOTEn, jezelf erbij zetten en in het bericht de eerste quote en laatste quote weghalen.
Zwangere lijst januari 2014 10 januari Minou 78- 34 jaar- 1e kindje 18 januari soepstengel - 27 jaar- 2de kindje 20 januari Lotte30 - 32 jaar - 2e kindje 27 januari-stiertje31 -31jaar-3de kindje
Zwangere lijst januari 2014 10 januari Minou 78- 34 jaar- 1e kindje 17 januari cupcakes - 31 jaar - 3e kindje 18 januari soepstengel - 27 jaar- 2de kindje 20 januari Lotte30 - 32 jaar - 2e kindje 27 januari-stiertje31 -31jaar-3de kindje @stiertje: wat grappig: je bent ook 31 en zwanger van je 3e! (hoe oud zijn je andere kids?