4 juli staat de nekplooimeting gepland. Afgelopen vrijdag belde een vriendin en die vertelde dat ze een verhoogde kans had en nu verder gaat met onderzoeken. Dat heeft me wel wat zenuwachtig gemaakt. Je gaat stiekem altijd van positieve uit maar dit is wel confronterend. Spannend! Passen jullie je spijkerbroeken nog?
Ik heb woensdagavond de termijnecho, ben benieuwd! Hoop dat alles nog goed is. Ik ben erg moe de laatste week, af en toe echt helemaal op. Probeer het wel rustig aan te doen maar lukt niet altijd. Ben van het weekend mega verkouden geworden (waarsch. van de airco op het werk vorige week) en dat vreet helemaal energie. Gisteren uitgeslapen en 's middags weer naar bed gegaan en kon 's avonds ook weer slapen, had het dus wel nodig. En ondertussen de verjaardag van mn jongste gevierd, die alweer 4 jaar is geworden Ik pas mn kleding nog wel, niet alles, merk dat alles wel strakker gaat zitten. Maar scheelt bij mij dat ik al niet superslank was, had vaak een grote maat nodig voor mn kont en had dan vaak nog wat ruimte bij mn buik. Het zit alleen niet zo heel lekker meer.
Ik mag ook 4 juli weer voor de 12 weken echo. Gaat allemaal toch wel heel snel vind ik. Ik pas nu al 3 broeken niet meer, maar ben ook al 2 kilo aangekomen hihi. Ik hoop dat me trouwjurk nog past over 5 weken hihi
Nee ik hoef niet meer te passen Mijn jurk komt uit China hihi echt heel spannend. Ik heb hem wel op maat besteld met wat extra centimeters, maar ken gelukkig een super coupeuse...morgen komt hij binnen bij me ouders. Super spannend. Ik heb vandaag trouwens me angelsound binnen gekregen, wel een hoop bewegingen maar helaas het hartje nog niet gevonden. Hebben jullien wel eens zo'n ding gebruikt?
Angelsound: jazeker bij mn vorige zat ik elke avond ff met mn headset op tot ik haar dagelijks voelde schoppen. nu ook hoor maar goed vaak hoor ik navelstreng. Maar ja vanaf 12 weken schijn je pas echt wat te kunnen horen Toch blijf ik volhouden want t lijkt wel of ik in de verte wat hoor. Ff geduld nog.
Nou ik hoorde net wel beweging en ik denk me eigen hartslag...helaas geen tjoeketjoek of paardje in galop. Morgen weer proberen dan maar hihi
Wij zijn terug van de termijnecho. We hebben een hele mooie echo gehad Het kindje lag er precies mooi voor, dus ze kon het goed zien. Hartje klopte nog steeds. Je kon nu veel beter de contouren zien en duidelijker herkennen wat het hoofdje/lijfje etc is. Ze keek ook nog even van bovenaf, dat zag er ook heel mooi uit! Je zag precies 2 beentjes met op het eind voetjes tegen elkaar, zo schattig! En je zag zelfs al de hersentjes in het hoofdje! Qua termijn kwam ze nu 1 dag later dan ik berekend had, maar ik had dit ook berekend vanuit een cyclus van 29 dagen, terwijl dit wisselde. Mijn officiële uitgerekende datum is nu dus 18 januari 2014
Hier morgen aan de beurt voor mijn eerste echo! Duimen jullie mee voor een goede echo. Schrik zit er behoorlijk in vanwege de vorige ma bij 8,4 wk. Laat morgen iets weten
@cupcakes dat klinkt goed! @nadia succes en we duimen! Die schrik is heel herkenbaar, ik leef echt van echo naar echo op dit moment...
Jeeeeeeeee hartje klopt. Alles is goed pffff. Tijdens de echo kwam alles eruit. Huilen en huilen. Wat ben ik blij zeg!
hoi meiden, Sorry dat ik me ff niet heb laten horen maar tis druk druk druk. Vandaag de termijn echo gehad en ik ben 4 dagen vooruit gezet wat betekent dat ik nu 6 januari ben uit gerekend. Ben nu dus officieel 12 weken en 3 dagen. Helemaal gelukkig. De plaatjes van ons wondertje.