Leuk hoor meiden! Prachtige echo's heb ik voorbij zien komen. reageer ook weinig, maar lees alles. Ik heb volgende week een echo.. Spannend!! Ik werk 3 dagen in de week ( achter elkaar) en merk vooral na het werk en op de 4e dag dat ik kapot moe ben.. En dat terwijl ik de rest van de dagen een drukke peuter heb lopen.. maar dat vind ik toch minder zwaar. Het lijkt me ook wel prettig als ze het op het werk ook weten dat ik zwanger ben.
Das een mooi buikje Lotte! Gisteren de eerste echo gehad en alles zag er goed uit! Mooi kloppend hartje te zien 😊 We zijn superblij!
Dank je dames.. Stiertje31: wat fijn dat jullie echo goed was.. Lekker van genieten.. Suus83, ja bij nummer 2 groeit het idd veel sneller. Iedereen valt het ook gewoon op.. Maar iedereen weet het dus nu ben/mag ik er trots op zijn en showen
Wij hebben afspraak gemaakt voor geslachtsbepaling, 5 augustus, ben zoooooo nieuwsgierig en ik wil gericht shoppen
Sandra waar laat jij het doen? Wij gaan 25-7 naar Gorinchem ik heb er ook echt xin in alleen weten wij het dus pas een week later met de bruidstaart