Zwanger en uitgerekend in Januari 2014 (+ buikfoto's)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Pluisjee, 17 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Full Time baan, workaholic figuur
    Den Haag
    Ja het staat in haar pc maar ja...regels zijn regels dus ze houdt zich er strak aan. Snap het engiszins wel maar alleen aangeven of verdubbeld is kan weinig kwaad toch? Nou ja, ik moet gewoon geduld hebben ;) Ik lees dat het vaker voorkomt maar heb geen zin in weer een mk. Wil zo graag dat deze kleine bij ons blijft!

2. Nadia33

Nadia33 Actief lid

15 apr 2013
    343
    278
    63
    Vrouw
    Noord Brabant
    Oh echt ja, zo'n onzeker begin is niet fijn. Hoop echt dat alles goed is. Zoals je al eerder gehoord hebt komt bloedverlies vaak voor, zelfs 1 op 3. Ik heb het ook gehad en ook alleen bij het afvegen. Ik was ook bang. Je kan ook niks doen dan afwachten en dat is het erge ervan. Heel veel succes. Probeer niet te veel te stressen is ook niet goed.

Hier vandaag nog een testje er tegen aan gegooid. gelukkig een +je Ben ook zo onzeker, zeker na een miskraam. Hier ook niets anders dan afwachten en ik denk zodra ik de 9 weken gepasseerd ben hopelijk iets meer vertrouwen krijg

3. Lotte30

Lotte30 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.110
    0
    0
    Ik werk bij moeilijke jongeren met een geestelijke
    Limburg
    He bah Jordan wat vervelend die onzekerheid:(
    Sterkte meid.. Hopelijk is alles goed..

4. Stiertje31

15 mei 2013
    62
    0
    0
    Ooo wat erg die onzekerheid he!
    Eerst of je wel of niet positief test, dan of het goed gaat de eerste paar weken, dan de eerste echo....pfff niet goed voor een mens hihi

5. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Nadia dank je wel voor je berichtje. Er zit ook niets anders op dan afwachten. Het is heel stom, ik ben niet snel in paniek maar als ik dat bloed dan weer zo heb ik toch wel paniek, duurt best even en dan gaat het langzaam weg en kan ik het weer relativeren... Best vermoeiend ;) Wat goed dat jij weer een +je hebt!!! Snel op naar de 9+ weken!

Dank je wel Lotte, ik hoop het ook, als de arts zo belt ga ik haar bestoken met vragen hihi.

6. Caelis

Caelis Actief lid

30 dec 2010
    142
    0
    0
    Vlaardingen
    Zwangere lijst januari 2014
    7 januari Mama013 - .. jaar - 2e kindje
    8 januari Jessi - .. jaar - 2e kindje
    10 januari Minou78 - 34 jaar - 1e kindje
    11 januari Miek89 -24 jaar -1e kindje
    13 januari Caelis - 33 jaar - 2e kindje
    13 januari Justme29 - .. jaar - 2e kindje
    17 januari cupcakes - 31 jaar - 3e kindje
    18 januari soepstengel - 27 jaar - 2de kindje
    18 januari Vinkie - 35 jaar - 1e kindje
    19 januari Jordan - 31 jaar - 1e kindje
    19 januari Tanja8 - .. jaar - 1e kindje
    20 januari Lotte30 - 32 jaar - 2e kindje
    20 januari Suus83 - 30 jaar - 2e kindje
    24 januari Pluisjee - 21 jaar - 1e kindje
    27 januari stiertje31 - 31 jaar - 3de kindje
    30 januari Nadia33 - 33 jaar - 2e kindje
    ?? januari Liessie83 - ?? jaar - ?? kindje

Totaal: 17 zwangere dames!

Zo, even de nieuwe dames erbij gezet, blijft de lijst up-to-date :)

@Jordan: hoop dat het allemaal goed is, meid!
    @Vinkie: Gefeliciteerd met je zwangerschap en welkom bij de club!

Ik begin nu zelf ook wat zwangerschapssymptomen te herkennen bij mezelf. Mijn darmen lijken overactief...zo voel ik me prima, en zo rommelt en gromt het en MOET ik me toch ineens naar de wc! Ook is de vermoeidheid nu begonnen. Zo rond 16.00 uur gaat bij mij ineens het knopje om, dan heb ik brandende oogjes en ben ik echt bekaf, het liefste ga ik dan even een dutje doen, maar ja, dat kan niet altijd.
    Mijn vriend zegt: "ja, omdat je nu weet dat je zwanger bent ga je ook ineens van alles voelen, dat zit in je hoofd (pragmatisch en praktisch...). Ik zeg tegen hem, nou, dan ga je maar effe op de plee ruiken als ik ben geweest, dan zullen we wel eens zien of het in mijn hoofd zit :p"

Met de 1e zwangerschap was ik van ongeveer 9 weken tot en met 16 weken heel erg misselijk, de hele dag lang, en moest ik gemiddeld 5-6x per dag overgeven...Ik hoop zo dat me dat deze keer bespaart blijft, want daar kijk ik echt niet naar uit. Ik heb toen ook 2 maanden lang geen warm eten gegeten, dat kreeg ik er niet in, alleen de geur al, getver. Maar 2 maanden lang brood met kaas zie ik ook niet zitten....*duimpjes draaien*

7. Nadia33

Nadia33 Actief lid

15 apr 2013
    343
    278
    63
    Vrouw
    Noord Brabant
    Alles nieuwe dames welkom en gefeliciteerd. Ik heb een afspraak bij de gyna gemaakt. 27 juni. Wilde zelf pas bij 9 weken langskomen. Misschien een leuk idee om de 1e controles ook in het lijstje toe te voegen? Heb ik bij de vorige forum ook gedaan.
    Zo nu even op de bank liggen, ben moe. Dat is mijn zwangerschapskwaal nr 1 en op nr 2 aambeien pfff.

8. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Net gebeld door de arts. Mijn HCG is nu 234. Volgens de arts helemaal perfect. Vanaf donderdag gerekend kom ik ook uit op ietsje minder dan een verdubbeling in 48 uur maar het zit in de buurt en er wordt 48 tot 72 uur aangehouden. Afwachten... Gezellig :)

9. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Nadia, dat vermoeide klinkt bekend. Pfff... en rugpijn en misselijk, maarrrr we klagen niet, voor het goede doel ;)

10. Nadia33

Nadia33 Actief lid

15 apr 2013
    343
    278
    63
    Vrouw
    Noord Brabant
    Ah fantastisch! gelukkig maar. Hopelijk geen zorgen meer door dat stomme bruinverlies.:)

11. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Ik doe mijn best maar het verpest de blijheid wel een beetje. Ben toch een beetje voorzichtig maar probeer wel te denken dat het goed zit. Beetje vertrouwen in die mini daar beneden :D

12. Lotte30

Lotte30 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.110
    0
    0
    Limburg
    Jordan, wat fijn dat je bloeduitslag positief is.. Hopelijk kun je een beetje genieten..

13. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Ben echt opgelucht, doe nu mijn best om weer verder te gaan waar ik gisterochtend was gebleven :) Hopelijk stopt het bloeden snel.

Hoe gaat het met jullie meiden? Kwaaltjes?

14. Lotte30

Lotte30 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.110
    0
    0
    Limburg
    @kwaaltjes:(.. Hier af en toe last van misselijkheid en krampjes in mijn buik.. Moe.. En heel veel last van mijn astma, de hele dagen en nacht door benauwd en een licht druk op mijn borst en af en toe steken in mijn borststreek:(.. Morgenvroeg weer naar de longarts voor controle..

15. Minou 78

Minou 78 Actief lid

11 jan 2013
    183
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Jordan, kan me heel goed voorstellen dat je daar onzeker van wordt. Maar je was bijna verdubbeld dus het zal toch wel goed zijn met je minime!?

@Lotte30, dat is wel een behoorlijke naar. Hopelijk krijg je snel weer meer lucht.

Ik ben zelf ook wat onzeker nadat ik van het weekend heb gelezen dat geen bloed niet direct betekent dat het goed is. Ik ben/was elke keer heel blij als ik naar de wc ben geweest en er is niks aan de hand. Maar dat betekent dus niks.... Weg bevestiging van het zit wel goed daarbinnen. Snik.
    Of kan iemand mij vertellen dat wat ik gelezen heb niet klopt??? I hope so.

16. Suus83

Suus83 Fanatiek lid

16 feb 2012
    2.037
    517
    113
    Jordan fijn dat de bloed test positief was!!!

Eerste weken zijn zo onzeker!!!!

Kwaaltjes moe misselijk van tijd tot tijd, steekjes en vaak plassen. En plopjes in mn darmen. Ik kan echt wel n buikje al zien. Benieuwd of t te verhullen blijft tot aan de eerste echo

17. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

15 mrt 2012
    4.592
    20
    38
    Vrouw
    Noord Holland
    Hè meiden ,

Wordt al aardig druk hè ;) gezellig!!
    Hier een mindere dag heel erg moe niet heel erg lekker...
    Zal morgen even een uitgebreider berichtje sturen....

Jordan ik duim dat alles goed is en goed blijft dat de bloedtest positief is , is natuurlijk al heel erg fijn...

Xx

18. Miek89

Miek89 Fanatiek lid

15 apr 2013
    1.251
    177
    63
    @Jordan, fijn dat je bloedtest positief is!

Kwaaltjes: misselijk bij vlagen, duizelig, super moe, koffie lust ik niet meer en emotioneel.

19. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Ik bloed aardig door. Het is nu ook rood. Het is niet zo erg als wanneer ik ongesteld ben maar het is volgens mij gewoon echt niet ok. Vind het moeilijk vertrouwen te houden. Sorry hoor, het is een beetje ego ego ego vanaf deze kant maar het loopt zo raar....zucht.

20. justme29

justme29 Actief lid

4 nov 2012
    135
    0
    0
    hotfixen
    flevoland
    hallo meiden,

sorrij voor mijn late reactie. we zijn een weekendje weg geweest.

voor al nieuwe zwangeren gefeliciteerd!

lees dat iedereen al wat kwaaltjes heeft.
    ik vind het allemaal zo spannend,
    wat mag iedereen snel komen voor een echo baal echt dat het nog zo lang moet duren voordat ik mag komen terwijl ik al eerder mag komen bij de gyn 8,5 weken zwanger ipv 10 weken.

ik las ook een vraag hoe de mannen reageren;. Hier op zich wel goed, maar is er niet zoveel mee bezig. ik moet door mijn suiker overal opletten en hij vind dat niet zo nodig. dus dat levert wel eens wat stress op. maar goed.
    onze familie weet het, nu nog vrienden vertellen. ik ga het toch vertellen voor dat ik 12 weken ben. als het mis gaat vertel ik het toch en ze weten dat we er mee bezig zijn.

wanneer gaan jullie het vertellen?

Deel Deze Pagina