ooh wat heftig. ik duim voor je dat het goed is. ik hoor wel vaker datmensen bloeden en dat het niks hoeft te betekenen/
Snap helemaal dat je weinig vertrouwen hebt.. Wat ontzettend vervelend.. En een ego berichtje mag hoor, gooi het er maar lekker uit.. Hele dikke (digi)knuffel..
Jordan, wat ontzettend rot die onzekerheid,gelukkig was de bloedtest positief.Ga heel hard voor je duimen, en idd ego berichtjes zijn helemaal niet erg. hier vandaag weer een test gedaan aangezien het vandaag pas mn nod is. en hij is positief. Vandaag weer heel moe,misselijk met vlagen,maar geen bui en rugpijn gehad. Ik heb vandaag de verloskundige gebeld en moet 17 januari voor het eerst. Moeders voor moeders ook gebeld,en die komt volgende week.
Hier alles goed, af en toe een soort brok in m'n keel (letterlijk dan ) alsof ik misselijk ben, maar dat ben ik dan niet echt zeg maar, vaag he! Mijn ouders en zusje weten het. Souders zien we niet zo vaak, dus die komen nog Heb trouwens al een ienieminie klein buikje.... Ik loop op m'n werk veel in m'n badpak/ kleed me altijd om met een aantal dames in de kleedkamer, die al wel verwachten dat er een 2 de gaat komen..... Dus..... Hoop niet dat ze het snel opmerken!
Hi JustMe, gefeliciteerd! Stiertje, wat goed MvM, heb me er ook voor aangemeld. Over 2 weken intake. Meiden, dank jullie wel voor jullie lieve berichtjes. Gisteravond was echt niet mijn avond. Ben altijd vrij nuchter en niet zo van de drama, gisteravond dus wel. Ik was volledig in paniek en kon alleen maar denken dat het NOOIT goed zou gaan en ik wist ook niet of als het nu niet goed ging ik verder zou willen met de ICSI. Mijn man heeft me onder de douche vandaan getrokken omdat het echt niet goed ging. Het bloed is de hele dag door gegaan en ben benieuwd wat we vandaag mogen verwachten. Ik ben nog wel wat misselijk, heb hoofdpijn en gevoelige borsten maar ik ga behoorlijk op en neer tussen vertrouwen en totaal geen vertrouwen. Dat worden nog een paar leuke dagen tot de echo volgende week Ben wel gewoon aan het werk. Afleiding. Hoop zo dat het deze keer wel goed gaat!
Hallo dames, Ik mag me hier ook melden. Hoewel het nog erg pril is en ik het heel spannend vind. Ik hoop dat alles goed mag blijven gaan. @Jordan: ik hoop dat je met de echo gerustgesteld wordt en dat je van jouw zwangerschap kan gaan genieten.
@Jordan, wat naar voor je zeg! dan duurt een week voor jou erg lang... Dat wordt veel afleiding zoeken komende week. sterkte meis! Dikke knuff
Hoi hoi, Ik wil me graag ook hier melden. Ik vind het zo spannend en het lijkt me fijn en leuk om mee te kletsen met andere zwangere vrouwen. Ik ben zelf 24 jaar en zwanger van mijn eerste kindje. Ik ben als het goed is 26 Jan uitgerekend en ik heb ook al eerste afspraak staan op 18 juni!
Gefeliciteerd Mtr! Dank je wel Miek. Welkom Blueberry, gefeliciteerd! Ik mag gelukkig morgen naar mijn arts in het Medisch Centrum Kinderwens voor een, als ik het goed heb begrepen, echo. Maar ik ga gewoon niet weg voordat er gekeken is Wil weten waar ik aan toe ben, als er niks zit of een leeg vruchtzakje ofzo dan is dat niet leuk maar dan weten we tenminste wat!
@Jordan. Fijn dat je morgen naar een arts kan! Duim voor je dat alles goed is! Ik snap wel dat je het wilt weten, die onzekerheid is ook niks!
@jordan, wat naar dat bloedverlies! Ik hoop echt voor je dat het toch nog goed zit! Een vriendin van me en mn schoonzus hebben bij hun zwangerschappen ook bloedverlies gehad, maar daar was verder niks aan de hand. Dus het kan echt niks zijn, ik hoop het echt voor je! Hier sinds gisteren enorme hoofdpijn, waarschijnlijk gedeeltelijk door vermoeidheid. Ben eigenlijk het hele weekend pas rond 11 uur of later gaan slapen terwijl de kinderen wel vroeg wakker werden. Maandagavond kon ik niet in slaap komen en gezellig met mn man liggen kletsen over de baby Maar vervolgens werd mn zoontje om 0.00 uur en 2.30 uur wakker en 's ochtends om half 7 al, heb de hele dag met hoofdpijn op het werk gezeten. Gisteren maar om half 10 naar bed gegaan, het is nu wel wat minder, maar nog niet weg helaas. Het voelt een beetje als spanningshoofdpijn alsof er een band om je hoofd zit. Vanavond maar weer vroeg naar bed, overdag slapen zit er niet in met de kinderen. Misselijkheid valt nog steeds mee, maar dat was bij mn vorige 2 zwangerschappen ook niet zo erg. Ik probeer er goed op te letten dat ik blijf eten zodat ik geen lege maag heb. Bij een lege maag wordt ik misselijk. Verder heb ik wel het idee dat mn buik wat groeit, maar die was al niet plat dus lastiger om het verschil te zien bij mn zoontjes had ik op het eind echt een enorme buik dus de kans is groot dat dat nu ook weer zo wordt. Ik heb wel steeds een zwaar gevoel onderin mn buik en een soort spierpijn. Zou dat zo vroeg al het rekken van de banden kunnen zijn?
Gefeliciteerd en welkom mtr en bleuberry! Wat fijn Jordan dat je morgen al naar het ziekenhuis kan! Ga voor je duimen en houd goede hoop. Hier ook al een kleine bolling, ik had ook grote buiken bij m'n 2 kindjes dus denk dat dat nu ook wel gaat gebeuren. Ik voel me redelijk goed, wel moe en zware borsten, en nog steeds een beetje misselijk steeds. Nog geen spuugsessies gehad gelukkig 😄
hoi dames wou me ook hier graag melden ben 29 jan uitgerekend zo als ik het bereken. dit word mijn 3e kindje heb jan 2013 een bbz gehad dus vind het heel spannend heb namelijk nu ook niet last van de bekende baarmoedergroei voelen en dat was de vorige keer ook een teken dat het niet goed zat. jordan vind het verschrikkelijk voor je die onzekerheid en ga voor je duimen
Blueberry, thanks. Nee onzekerheid, pffff... en dan is geduld ook niet zo mijn ding hahaha. Leuke combi Cupcakes, dank je wel! En klinkt goed al die kwaaltjes. Over rekkende banden kan ik niet meepraten, ik weet wel dat wat buikpijn normaal is omdat er van alles gaande is maar daar houdt mijn kennis op Stiertje, gelukkig dat je niet spuugt en al die kwaaltjes, klinkt goed Sabrina, gefeliciteerd!!!!!! Ik hoop dat alles in orde is. Als je erg twijfelt, kun je dan niet eerder dan 11-6 terecht? Leuke banner heb je trouwens. Dank je wel voor het duimen. Ben ook echt benieuwd hoe het gaat lopen morgen.