verloskundige heeft net teruggebeld, heb 14-6 de eerste afspraak. En 10-6 heb ik de eerste echo! (dat doen ze bij een prenataal screeningscentrum)
Hoi meiden, @alle nieuwe dames GEFELICITEERD!! @jordan: hopelijk heb je snel duidelijkheid is ga voor je duimen meis. @hier: Ben gelukkig weer thuis zo slap als een dweil maar opgelucht dat het weer achter de rug is. Heb een echo gehad en daarop was een klein mini mensje te zien met een kloppend hartje. Nog steeds erg misselijk maar hopelijk gaat dat snel voorbij. Ben trouwens 2 dagen bij gesteld ik ben nu 6,5 ipv 7 weken.
Ik vind boodschappen doen ook vervelend nu. Ik neem vaak mijn zoontje van bijna 12 mee, dan sjouwt hij voor me.
Hè meiden , Op dit moment net als gister ben ik hondsberoerd. Spuug de longen uit mijn lijf , ben dood en dood moe. Heb ook weinig puf om een heel bericht te plaatsen. Jessi blij dat alles goed gaat met je beeb... En Jordan heel veel succes morgen. Ik ga zaterdag naar de toppers maar denk dat ik me kaartjes verkoop. Ik heb niet eens puf om te stofzuigen laat staan hele avond feest.
Cupcakes je heb al een mooi buikje zeg... Heb ook geprobeerd foto te maken maar lukte niet echt mijn mooie spiegel is kapot en op de tast vind ik moeilijk haha
Cupcakes, fijn dat je een datum hebt. Leuk vooruitzicht Jessi, goed om te lezen dat het met je minimensje goed gaat en met jou ook, al ben je nog slap. Hopelijk voel je jezelf snel weer zoals normaal. Pluisjee, rot dat je niet lekker bent. wel veel water drinken he, dat je niet uitdroogt. Rustig aan!!!
Dat was het buikje van Soepstengel Was het de mijne maar (die van mij is wel wat dikker maar dan niet door de baby )
goedemorgen meiden, hoe is het met iedereen. wat was dat een mooie buikfoto al. ik zal geen foto van mijn buik laten zien, heb ernstig overgewicht, dus voordat je bij mij wat ziet moet ik 40 weken zijn hahaha althans voor een dikkerdje had ik met mijn dochter wel een zwangerschapsbuik je zag wel verschil. ik wens iedereen een fijne dag vandaag!
Veel succes jordan, Hoelaat heb je de afspraak? Nieuw "kwaaltje". Zere tepels sinds vanochtend, ik moet echt al Eem andere bh aan.. Ik heb al van mezelf 75E mag nu al een maatje groter! 😳
Dank je wel Sabrina!!!!!!! Ook dank je wel Stiertje. En goed excuus voor jou om mooie nieuwe bh's te shoppen Ik heb de afspraak om 15:15. Ik heb vanmorgen wel een testje gedaan en die was wel wat lichter dan die ik van de week heb gedaan dus ik bereid me alvast voor op wat minder goed nieuws, maar...je weet maar nooit
Ff snel via mobiel. Ze heeft gekeken maar er was niks te zien. Ze zei dat het te vroeg kon zijn maar als ze mijn verhaal hoorde was ze bang dat het niet goed zou zitten. Ze wilde geen bloedtest doen (???) ik moest over week maar nog eens testen. Maar ja, dinsdag LUMC, die gaat kijken en wil vast wel bloed prikken naar goed, ik ga er maar van uit dat het einde oefening is. Snel meer maar via mobiel wil dat niet zo