Ik had op meer en beter nieuws gehoopt. En het kan nog te vroeg zijn he! Hopelijk dinsdag zal blijken dat je hcg toch gestegen is. Mijn zus had ook echt verschrikkelijk e bloedingen letterlijk langs de been lopend. Nichtje is nu 1 jaar oud. X
Ik hoop echt dat er volgende week beter bericht komt maar omdat mijn test vanmorgen ook een beetje lichter was bereid ik me voor op het slechtste bericht. Gaat het met jullie goed meiden?
Hè wat rot Jordan !! Had gehoopt op beter nieuws. Misschien zien ze volgende week wel meer ik hoop het zo voor je. Hier nog steeds het zelfde tegen een uur of 1 wordt ik moe , tegen 4 uur is er geen land mee te bezeilen. Ik kan me ogen niet openhouden wordt misselijk en ben beroerd. Lekker elke avond vroeg naar bedje en tegen me moppie aan kruipen. Heb ook nog eens ruzie met me vriendin we zouden naar de toppers gaan zaterdag maar omdat ik me zo beroerd voel wilden ik eigenlijk niet. Gister ging het zo slecht dat ik zeker wist dit gaat niet lukken. Haar vanochtend gebeld , en ik heb gezegd dat ik mijn káarten ging verkopen. Nou ze was natuurlijk niet blij. We zouden met ze 4e gaan ( zij , haar vriend en mijn vriend en ik). Maar haar vriend kwam in het gips en kon niet mee. Zou een gemeenschappelijke vriendin mee gaan. Dus nu gaan hun samen. Er zijn die avond nog 4 mensen die daar heen gaan die wij allemaal kennen. Heb nog aangeboden dat ik ze wilden brengen. Nou toen kwam ik met de kaartjes halen was ze heel kortaf zei amper iets. Ze deed echt niet leuk. Ik zou het ook niet leuk vinden maar wel begrip hebben. Ze is 34 jaar verwacht ik toch iets meer volwassenheid. Mijn vriend vind het niet zo erg want hij kon ook werken en had hij 400 euro extra (2 dagen) en dat is. Natuurlijk ook lekker. Ik heb een mooie spaarpot gekocht en daar zit ons spaargeld voor de baby in. Dus die komt zo lekker vol zodat ik alles in een keer kan kopen. Fijn idee. Ik ga hutspot bij me schoonzus eten en dan snel naar huis. Wat me trouwens wel opvalt ik ben nu ruim een week veder ik heb bijna geen ongie krampen meer. Wel fijn want was elke keer bang dat het doorbrak. Xx
Hoi meiden, @pluisjee Wat een rotstreek Pluisjee weet ze dat je zwanger bent? Maar dan nog is een beetje begrip op de plaats. Lekker tegen je lief aan kruipen en uitrusten. @hier Vandaag voor het eerst niet overgegeven JEEJ. Ik heb vanvond warm gegeten en het smaakte me zelfs redelijk. Ben nog wel flink misselijk maar ben allang blij dat het binnen blijft. Zijn jullie ook zo moe ik zou wel de hele dag kunnen slapen pff. Verder nog steeds last van mijn borsten en tepels me zwangerschapsbh's dus maar weer te voorschijn getoverd. Maar goed morgen 7weken nog 5 weken tot het 2de trimester we kijken er naar uit.
He wat naar voor je Jordan, hoop voor je dat je toch nog positief nieuws heb volgende week! Hier gaat het prima, nog wel af en toe last van buikkrampjes, maar heb het idee dat het wat minder wordt! Verder nog enorm gevoelige borsten en mij kan je ook na 4 uur naar bed slepen... De misselijkheid wordt wel meer maar nog niet zo erg dat ik boven de pot hang!
@pluisje, dat is op zn zachts gezegd niet aardig! Jeetje zeg, kan toch iedereen overkomen dat je niet kan?!
@jordan, wat naar dat ze niks konden zien en dat je nu dus nog zo lang in onzekerheid zit! sterkte met wachten! Ik voelde me vanochtend eigenlijk heel fit, was op tijd naar bed gegaan en werd vrolijk wakker. Voelde geen misselijkheid etc. ging me eigenlijk een beetje zorgen maken, heb weleens gelezen dat als je symptomen ineens weg zijn dat het mis kan zijn. Maar goed halverwege de middag was ik wel weer heeeeeeeeel moe en nu ook nog. Misselijkheid is er niet echt, een beetje, maar misschien komt dat toch ook omdat ik goed op mn eten let. En heb wel weer dat zware gevoel onderin mn buik, door de groei waarsch. Ben wel benieuwd of dat nog erger wordt, bij mn vorige zwangerschappen werd ik einde van de dag altijd misselijk, kon dan echt vreselijk misselijk worden van eten koken en dan vooral van de geur van vlees. Tot nu toe in elk geval geen last van, maar weet niet meer wanneer dat begon toen. Ik heb trouwens niet echt last van mn borsten, maar ze zijn wel aardig wat groter. Ik had nog 2 bh's liggen in een grotere cupmaat, die heb ik nu maar aan en zitten gewoon goed.
Jordan wat balen zeg!! Pluisje wat onvolwassen v je vriendin! ! Hier prima qua kwaaltjes alleen erg moe en wat steken. En af en toe misselijk
Hallo allemaal, Ik zou graag meekletsen! Ik ben vandaag 7 weken zwanger, en heb vandaag de eerste echo gehad, dat was meteen een hele goed echo! Na de 3e IUI ben ik nu dus zwanger van een tweeling! FF slikken omdat we ook al een dochter van 2,5 hebben, maar evengoed enorm welkom en speciaal! Hopelijk blijft alles goed gaan!
Gefeliciteerd en welkom Tojo, leuk zeg een tweeling! Hier slecht geslapen en ben dus ook maar om 5:30 mijn bed uitgegaan. Pff hoop niet dat het zo de hele zwangerschap gaat haha. Ben stiekem ook wel blij hoor. Heb dus ook sinds vandaag nu iets meer klachten dan alleen menstruatieachtige buikpijn, nu dus ook slecht slapen en een beetje pijnlijke tandvlees neem ze allemaal voor lief!
Ik sluit me ook aan als dat mag! Ik ben als het goed is 19 januari (onze trouwdag) uitgerekend! 3 juni hebben we de eerste echo, vind het ontzettend spannend, heb al 2 miskramen gehad tussen mijn dochter en nu dus ff afwachten of het goed gaat! Voel me verder prima op vermoeidheid en wat kleine pijntjes na...
Gefeliciteerd en welkom Tojo! Wat leuk een tweeling! Dat heb ik dus ook Nadia, ben om 5 uur klaarwakker en niet meer in slaap te krijgen! Last van tandvlees heb ik nog niet gehad. Floss en stook netjes iedere dag. Zeker met de zwangerschap is het noodzakelijk las ik in een boek, dus hou ik het maar goed bij in de hoop dat ik niet veel last van m'n tandvlees ga krijgen! Heb idd ook dat de buikpijn afneemt, ben ook veel meer misselijk dan vorige week! Nooit gedacht dat ik blij zou zijn dat ik misselijk ben... hihi!
Dat is idd vervelend vroeg wakker zijn... vooral als je later op de dag al zo moe bent. Dan ben je nu extra moe! hier word ik ook nog regelmatig wakker! tandvlees ook niet mega last van . En buikpijn is er niet echt meer idd. Alleen vlagen van misselijkheid. Gelukkig niet spugen en hoofdpijn. Bij de eerste zwangerschap niet gehad! Nu best wel aanwezig en ook irritant wel Tjonge wat is het koud buiten vanmorgen!! T is bijna juni! Gaan jullie nog op vakantie dit jaar?
he meiden , Ik ben aan het werk maar kan me niet goed concentreren haha Hier alleen heel erg moe en misselijk. Buikpijn is zo goed als over gelukkig. Tsja ik vind ook lullig van mijn vriendin , ze weet dat ik zwanger ben. Ze doet heel koel en kill echt stom. Ik snap dat ze het niet leuk vind maar ik kan er toch niks aan doen. Nu ik zwanger ben lijk ik me er wel veel meer druk om te maken echt gek. Normaal heb ik zoiets komt straks wel goed. Nu ben ik er de hele dag over aan piekeren. Wij gaan niet op vakantie dit jaar , we willen wel als alles goed gaat kijken voor een weekje eind september. Mijn vriend werkt dit jaar door om dat hij het gelukkig weer druk heeft ( zpp bouw). Alle nieuwe dames welkom !! @ Sandraske ik heb ook 3 juni me echo spannend.....! Groetjes
Hoi meiden, Welkom sandraske leuk om je hier weer te spreken. Niet slapen? daar heb ik echt geen last van ik ben dus alleen maar dood en doodmoe wil het liefst de hele dag slapen. Pluisjee dan is het inderdaad wel heel stom dat ze zo doet. En dat piekeren en je er druk over maken zijn de hormonen. Ik ben momenteel ook zo labiel als wat en jank om alles. Arne (manlief) had een mooie grote bos bloemen voor me gekocht en ik moest janken als een klein kind. Met Lisa gister naar het CB geweest en allemaal tips gehad over hoe om te gaan met het krijgen van een broertje of zusje. Het kwam erop neer dat ik dat dus al doe. Nog maar 1,5 week tot de echo spannend!!!!
Wij gaan wel op vakantie in september, naar Frankrijk... Ik slaap ook ontzettend slecht, wordt er niet goed van.. Mijn dochter slaapt ook niet meer overdag dus kan het ook niet inhalen helaas... @jessi je naam zegt me even niks sorry
@sandraske nieuwe shopverslaafde mama's Wij gaan in augustus een week naar Texel met mijn schoonouders. Ze zijn 40 jaar getrouwd. Lijk er patent op te hebben als we met hun op vakantie gaan dat ik zwanger ben want dat was de vorige keer ook het geval.