mag komijn wel of niet?

Discussie in 'Gezondheid' gestart door livia81, 17 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. livia81

livia81 Lid

17 dec 2012
    17
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo hallo,

ik ben nieuw hier want ben er nog niet zo lang achter dat ik zwanger ben (6 weken), en nu ben ik een cracker met komijnekaas aan 't eten en denk ik ineens: mag komijn nog wel?? ik lees nogal tegenstrijdige berichten ... weet 't niet meer! iemand van jullie enig idee? dank je!:)

2. zustertje

zustertje Niet meer actief

ja hoor waarom niet...

3. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    Ja,mag gewoon

4. livia81

livia81 Lid

17 dec 2012
    17
    0
    0
    NULL
    NULL
    dank voor je reactie :). ik merkte na een paar happen dat ik 't heel smerig vond, en dacht, ligt dat gewoon aan het zwanger zijn, of is 't misschien niet goed voor me. En toen las ik op een paar sites dat je er mee moet oppassen, maar zag ergens anders dat 't juist prettig kan zijn (want verlicht darmklachten). Het voedingscentrum zegt er niets over, en na jouw reactie denk ik ook helemaal: ik moet me niet zo druk maken :)

5. Chaii

Chaii Niet meer actief

Volgensmij mag je bijna niks eten als je dingen googled...
    Als het je niet smaakt niet eten zou ik zeggen.
    Mij smaakt komijn ook nietzo sinds ik zwanger ben, sowieso kaas in het algemeen niet echt.

6. livia81

livia81 Lid

17 dec 2012
    17
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat googlen is idd niet altijd even verstandig nee ... :S

Toevallig dat jij dat ook hebt met kaas. Ik at tot een week geleden ook dagelijks met veel liefde bijna alleen maar boterhammen met kaas, en nu is dat dus ineens 180 graden omgedraaid. Vreemd hoor, die zwangerschapseffecten!

7. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Ik zou geen kiloooos komijn per dag gaan eten, maar de hoeveelheid komijn in een stukje kaas kan geen kwaad. Zelfde met kaneel (leest op internet dat dat slecht kan zijn voor de ontwikkeling van de hersentjes), maar dat gaat over als je heel erg veel ervan eet en niet een snufje ofzo.

8. tulip

tulip Niet meer actief

precies, met mate kan het geen kwaad

9. livia81

livia81 Lid

17 dec 2012
    17
    0
    0
    NULL
    NULL
    dank jullie wel! vreemd hoor, dat nu ineens alles zo onzeker is, terwijl ik een paar weken geleden nog alles at wat los en vast zat. En toevallig trouwens, dat jullie (missq en tulip) precies even lang zwanger zijn, als ik het goed zie! :)

10. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Daar is dit forum voor he! En die onzekerheid is heel herkenbaar hoor!

Heel goed gezien :)

Deel Deze Pagina