Gefeliciteerd Wannabemum! Hier 6 dagen voor nod een beetje plakkerig wittig slijm, maar heeeeeel weinig.
@Nik: Wordt spannend voor je, voel je al wat? @Behappy: Hoor ik vaker, na je nod meer slijm als je zwanger bent. Leuk he! Krijg je al een beetje buikje? En kwaaltjes?
Gefeliciteerd, ik heb momenteel cremig slijm en soms denk k te voelen dat ik ongi word maar is het gewoon dat slijm.. normaal ben k na 6 weken weer ongi nu was 6 jan. me laatste x ongesteld en is het al bijna 11 weken geleden.. afgelopen vrijdag & zaterdag negatieve test.. maar snap er niks van...
@Renieta: Dank je! Misschien heb je deze maand je eisprong niet gehad? Als je 'temperatuurt' kun je zien als je je ei hebt gehad aan de temperatuurstijging (zie my ovulation chart)... Wel erg vervelend voor je en onzeker...
Hallo, Ik heb sinds twee weken een wat kruimelige witte afscheiding. Het zit alleen aan mijn buitenste schaamlippen en ik vraag me af wat dit is. Het jeukt en ruikt niet. Ik ben nu een week over tijd maar wil toch nog even wachten met een test. Is dit herkenbaar?
Hoi Louise... Ik las op fertilityfriend dat je slijm niet kan zeggen of je zwanger bent of niet. Bij mij was t deze maand wel anders dan vorige maand en deze maand zwanger. Ik zou maar een test doen!! Dan weet je misschien meer, succes he!!