geboortekaartjes bij Poobies.com

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door RomY25, 30 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RomY25

RomY25 Lid

18 mei 2013
    97
    0
    6
    Heeft er iemand ervaring met het bestellen van geboortekaartjes bij Poobies? Ik vond het zelf wel een leuke overzichtelijke site.. ben even benieuwd naar jullie ervaringen ook in verband met bezorgen en dergelijke.. alvast bedankt!!

2. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    In 2007 waren wij zeer tevreden! Maar er zullen vast recentere ervaringen zijn ;)

3. Kanshebber

Kanshebber Fanatiek lid

23 okt 2010
    1.647
    2
    0
    communicatieadviseur
    Randstad
    Ja hoor, tevreden. Wij gaan er nu weer bestellen. Ze geven ook aanwijzingen mee bij deproefdruk als je zelf n kaartje maakt een de foto bijvoorbeeld niet helemaal goed is geplaatst. Ik herinner wel dat ik de levering niet supersnel vond, ik geloof n paar dagen.

4. Frietje

Frietje Bekend lid

30 okt 2013
    720
    0
    0
    Trying to take over the world...
    Gouda
    Wij hebben daar twee weken terug een proefdruk besteld. Waren er helemaal happy mee maar hebben toch stiekem een leukere andere site gevonden waar ons kaartje helemaal gepersonaliseerd gemaakt kan worden. Dus Poobies valt af maar service van proefdruk was goed.

5. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Hier idem, vond het een fijne site met veel mogelijkheden. En ze waren tijdig en goed.

6. Sinaasappel

Sinaasappel Bekend lid

24 apr 2013
    715
    1
    0
    NULL
    NULL
    Goede ervaringen!
    In 2009 en 2011 geboortekaartjes daar vandaan en ga ze daar nu weer maken.

7. Minki

Minki Actief lid

29 sep 2012
    220
    0
    0
    N-H
    Ervaring in 2010 was prima! Goede en snelle levering. Gaan nu ergens anders bestellen, maar meer omdat ik type kaartje heb gezien wat ik bij Poobies niet kan maken.

Deel Deze Pagina