Ronde 75

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Ludieck, 12 jun 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ludieck

Ludieck Actief lid

23 jun 2015
    114
    27
    28
    Vrouw
    Hallo meiden,

Dit is voor ons ondertussen alweer ronde 75 :confused:
    We zijn een paar miskramen verder.. maar zwanger worden lukt nu blijkbaar echt niet meer. De laatste miskraam is ook al weer 4 jaar geleden.
    We hebben gelukkig 2 gezonde dochters, maar de wens voor een derde(en vierde) blijft enorm aanwezig.
    Elk jaar telt weer een nieuw jaar en zo wordt het verschil steeds groter tussen onze kids en eventuele baby.

Manlief wil absoluut de medische molen niet in. Moeder natuur heeft er vast een bedoeling mee.. blabla.

Vandaag, een week voor nod, voel ik natuurlijk weer van alles. Gespannen borsten, misselijk en moe. Jullie kennen het wel. En ja hoor... getest. Ik zie ergens suuuuuper ver een streepje. Die er uiteraard niet is. Ik word hier zoooo moe van.

Jullie kunnen me ook geen steek verder helpen natuurlijk, maar het van me af zeuren helpt wel even

2. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.659
    27.306
    113
    Vrouw
    Ik was na 9 maand al gestopt met tellen werd een bbz en daarna maar niets meer geteld. Werd er zo mismoedig van dat ik alleen data onthield van de kinderwens en bbz.

Jullie hoeven niet een heel traject in, maar je kan ook alleen onderzoek laten doen. Ook zonder je man. Natuurlijk is het fijn als hij ook zaad in wil leveren (doet hem geen pijn immers) maar jij kan jezelf ook laten onderzoeken. Dat je iig wat antwoorden hebt.
    Bleek bij mij een hele simpele oorzaak te hebben, veroorzaakt door verandering in hormoon na de zwangerschap van nr 1. Moeder natuur kan wel haar bedoelingen hebben, maar ze kon mij de pot op ;)

Orangeapple en Leraje vinden dit leuk.
  3. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.814
    9.320
    113
    Gelderland
    Wat een geduld moeten jullie hebben hè! Ronde 75, wat knap dat je je elke keer weer weet te herpakken. Ik gooi het liefste de handdoek in de ring.. en ik ben ‘pas’ bij ronde 19.

De aanhouder gaat winnen!! Heel veel geluk deze ronde.

4. catlady

catlady Bekend lid

26 jun 2013
    939
    397
    63
    Vrouw
    Nederland
    Heel vervelend dat jullie zoveel geduld moeten hebben.

Geniet wel van de kinderen die je wel hebt mogen krijgen. Ik houdt geen rondes meer bij. We wachten inmiddels zo'n 6,5 jaar op een kleintje.

Staan nog altijd met lege handen.

Wees blij met het geluk wat jullie gegeven is. Kinderen krijgen dat is rijkdom.

5. BertxBirgit

BertxBirgit Fanatiek lid

17 feb 2015
    1.925
    514
    113
    Vrouw
    Zaakvoerder 'Het geitenwollen sokje'
    Mol (België)
    Hoi meid, kwil je gewoon ff sterkte wensen.
    Hier ook al een tijdje bezig zonder mmm deze keer, duurt lang..
    Je mag altijd in ons groepje meekletsen en je hart luchten. Wij zijn dames die ook al ff bezig zijn zonder mmm.

6. BertxBirgit

BertxBirgit Fanatiek lid

17 feb 2015
    1.925
    514
    113
    Vrouw
    Zaakvoerder 'Het geitenwollen sokje'
    Mol (België)
    Staat bij zwanger worden clubs:
    'zwanger worden duurt lang, zonder mmm'

Deel Deze Pagina