Hallo,Allemaal Ik ben bijna 12 week zwanger en ben net erg hard achterover gevallen schrok ervan,maar moet ik nu vk bellen of kan dit geen kwaad?? Gr mams
hoi, sorry maar ik was er niet bij, dus kan hier geen zinnig antwoord op geven. Waarschijnlijk kan het geen kwaad, maar als je twijfelt zou ik gewoon de vk bellen. Weet niet hoe je terecht kwam??
Ik denk dat het geen kwaad kan. Je bm zit nog heel goed verstopt. Toen ik 13 weken was kreeg ik met enorme kracht een bal in mijn onderrug. Vk gebeld, en die zei dat dat echt geen kwaad kon. Als je bloed gaat verliezen is het wat anders, en als je gerust gesteld wilt worden kun je natuurlijk wel bellen.
Hallo, Bedankt voor de reacties kwam op mijn rug terrecht en idd anders bel ik vk nog wel mocht ik het niet vertrouwen. Gr
Ik ben met 7 weken en 5 dagen heel hard gevallen (voorover, maar niet op mn buik. Ik viel op mn knie, scheenbeen en pols.) Meestal kan het geen enkel kwaad als je je val goed hebt opgevangen. Helaas ging dit bij mij niet op en heeft het leven van mijn kindje aan een zijden draad gehangen. Ik kreeg een hematoom (blauw plek in de baarmoeder waar bloed uit kwam). Waar je mijn inziens op moet letten: - Krijg je buikpijn? Kan ook door spanning komen, maar laat het wel ff controleren!! - Krijg je bloedverlies? Houd dan rekening met de mogelijkheid van een hematoom en ga in dat geval PLAT liggen. Dag en nacht en vraag de eerste dagen elke dag of anders om de dag een echo aan. In Nederland adviseren artsen vaak niet plat liggen bij een hematoom, maar bij mij heeft dit het leven van mijn kindje gered. De Nederlandse gyn's zeiden dat het een miskraam ging worden, zonder twijfel, ondanks het hartje dat nog klopte. Echter, ik ben gaan informeren bij mijn Duitse IVF arts en die vertelde mij over een Hematoom en na enkele dagen bleek het hematoom op de echo zichtbaar. Het duurt namelijk nadat er een hematoom is ontstaan voordat je het op de echo kunt zien. Plat liggen zou een kleine kans geven dat het kindje het zou redden. Niet om je bang te maken, maar als ik zoiets lees op het forum kan ik het niet nalaten om er op te reageren. Heel veel succes en ik hoop voor je dat de val geen gevolgen heeft voor jou en je kindje. En, vaker gaat het gewoon goed dan dat je er een hematoom op nahoud, maar houd mijn verhaal gewoon in je achterhoofd, voor het geval dat.