na een miskraam gelijk weer proberen?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door mamavan1meisje, 10 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavan1meisje

4 jan 2010
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo Mirjam, Brigitte of Imke!

Ik heb een vraagje, ik had al eerder een vraag gesteld over mijn verwachte miskraam van mijn tweeling aan brigitte, het is nu toch een miskraam geworden ik verlies sinds gisteren bloed en ik heb flink wat krampen. maar ik vraag me af mag ik het nu gelijk weer proberen, in de miskraam folder zie ik staan dat je moet wachten tot je eerste menstruatie op gang is gekomen maar mijn collega heeft meerdere miskramen gehad zij liep bij de gyneacoloog en die zei dat je na een miskraam super vruchtbaar bent ik vraag me dan af waarvoor er word geadviseerd dat je wacht tot na je eerste menstruatie is dat om je termijn dan makkelijker te berekenen of heeft dit een andere reden?

Groetjes van mij

2. mamavan1meisje

4 jan 2010
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

Nu even een andere vraag, mijn bloedverlies is op gehouden, ik ben nu naar de gynacoloog geweest, ik ben toch zwanger nu 6 wkn 1 dag het is er 1 dus waarschijnlijk is de andere weg gegaan, misschien vandaar de bloeding? hij was nogal kortaf had het erg druk, ik voel me heel blij maar ook heel rot en schuldig, ik wist zeker dat het eindigde heb gisteren met het uit eten gaan 2 wijntjes gedronken, ik voel me nu echt rot, de gyn zei geen zorgen over maken maar ik voel me toch heel erg schuldig. zou dat al heel gevaarlijk zijn ik vind het echt erg ik drink nooit als ik zwanger ben!:(

Deel Deze Pagina