Zwanger en veel hoesten.

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door butterfly24, 15 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Ik kan er weinig over vinden maar maak me een beetje zorgen.
    Ik heb drie maanden geleden een miskraam gehad en ben nu opnieuw zwanger. Ons geluk kan niet meer stuk.
    We zijn 3 oktober pas getrouwd. En meteen dit leuke bericht.
    Maar ik ben astmatiscg en momenteel gaat het niet super.
    Ik hoest veel en heb ook nieuwe medicijnen gekregen.
    Daarmee gaat het langzaam aan beter. Maar het hoesten blijf ik wel doen nog. Is het schadelijk?
    Als je hoest komt er veel druk op je longen. Ben zo bang dat het door het hoesten mis kan gaan.

liefsss

2. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

ik ben ook heel verkouden op dit moment en hoest me een ongeluk, mijn vk zij afgelopen maandag dat dat absoluut geen kwaad kan en ook zeker niks opwekt, hoesten is voor jezelf vervelend maar je beeb zal er geen last van hebben,

GEFELICITEERD MET JE ZWANGERSCHAP ;)

3. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Ohhhh, wat ben ik blij met je berichtje.
    Maakte me er al zorgen over, maar niet nodig dus.
    Na de miskraam nu opnieuw zwanger. Maar ben gewoon zoooo bang dat het weer mis gaat door bv al dat hoesten.
    Kan er soms nog gewoon niet bij. Maar na drie duidelijke positieve testen moet ik het toch echt wel geloven. Heb alleen de neiging steeds opnieuwe te testen :p , voel me weer super als ik een test heb gedaan. Maar dat steeds doen is dikke onzin, ik weet het :evil: .

4. mymiracle

hahah, heel herkenbaar hoor, ik geloofde het pas na de 1e echo :)

5. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    okeej, ben ik gelukkig niet de enige die zich van alles in het hoofd haalt.
    Ik heb de echo pas 11 november. Maar na de miskraam wil ik gewoon weten of het nu goed is. Maar moet gewoon geduld hebben en positief blijven. :( Alleen is dat zo moeilijk. Maar ik voel me zwanger, ben het ook echt :D . Dus moet gewoon genieten en blij zijn :D .

6. mymiracle

ik kan me voorstellen dat je na je miskraam heel onzeker bent, die 1e 3 maand zijn zo voorbij ;)

geniet ervan he? je hebt het verdient!

7. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.072
    2.213
    113
    Brabant
    ik heb de eerste weken ook heelveel moeten hoesten (gelukkig bij mij gewoon een verkoudheid) Maar was ook bang, ik ging zo tekeer. maar het kon idd geen kwaad en ons meissie zit nog lekker... Nu ben ik weer aan het hoesten als een zeeleeuw, maar ons meissie blijft zitten waar ze zit...(nu mag dat van mij wel anders)
    Wat wel kan is dat je extra last hebt van bandenpijn, ik kon echt niet hoesten als ik lag op mn rug of stond, maar dan een beetje krom staan of je benen optrekken voelde al beter, maja dat hoest weer niet...
    Iig gefeli en enjoy!

Deel Deze Pagina