Zwanger en veel sneller opgefokt, boos of verdrietig

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Blue 7, 11 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fenske

Fenske Actief lid

7 mrt 2014
    365
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Heeeel herkenbaar, had het bij mijn eerste ook super heftig, vriendinnen en familie hebben het er nog over... Deze keer heb ik het veeeeel minder. Je hoeft echt niet bang te zijn pnd te krijgen, ik was juist zooo blij toen mijn dochter geboren was, zwanger zijn vond ik gewoon niets, dus ik was juist super happy na de geboorte!!!
    Sterkte!

2. Blue 7

Blue 7 Actief lid

29 apr 2014
    278
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat fijn om deze reacties te lezen en wat een herkenbare verhalen!
    Ik ben gewoon een minder aangenaam mens geworden, maar gelukkig (helaas voor jullie dan) ben ik niet de enige ;)

3. Bloemerijtje

Bloemerijtje Nieuw lid

26 mei 2014
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    5 weken zwanger en om het minste of geringste geïrriteerd of boos ja. Verder nog nergens last van.

4. Lumiere

Lumiere Fanatiek lid

11 dec 2012
    3.622
    593
    113
    doktersassistente
    Brabant
    Klinkt bekend...zeker nu ik overtijd loop kan ik weinig meer hebben. Terwijl ik feitelijk gewoon teleurgesteld ben in mezelf dat ik overtijd ben, niemand die daar wat aan kan doen:p
    Ik krijg aan de lopende band berichtjes en telefoontjes in de trant van "hee, ben je nog niet bevallen, je bent overtijd, waar blijft de baby?" Goh, goed dat je me eraan herinnert dat ik overtijd ben, ik ga meteen bevallen! denk ik dan. Vriendlief's stopwoord is "gewoon vertrouwen hebben, hij komt vanzelf" terwijl de verloskundige zelf al denkt dat het een inleiding gaat worden. Als ik tegen mijn vriend zeg dat ik teleurgesteld ben kapt hij dat meteen af door te zeggen dat hij dat niet wil horen en dat ik vertrouwen moet hebben. En dan ben ik inderdaad kwaad;)

Daarnaast hebben we ook nog de pech dat een voor een alle apparatuur hier in huis ermee ophoud: internet werkt maar half door kapot modem, printer doet het plotseling niet meer om mysterieuze redenen (terwijl ik net mezelf had aangespoord om wat creatiefs met de vakantiefoto's te gaan doen om de tijd door te komen, waardoor ik nu maar weer op de bank voor de tv zit te balen)

Opgefokt? Soms ben ik ronduit gevaarlijk:p door die hormonen!

Deel Deze Pagina