Zojuist ging ik naar de wc. In mijn urine vond ik toen witte vlokjes. Wie weet wat dit kan zijn. Ik herken wite vlokjes alleen van vruchtwater. Ik ben vandaag 38+5 zwanger
Kan het niet zijn dat er wat vruhtwater is 'meegekomen' tijdens het plassen? Anders kan troebele urine een blaasontsteking zijn, dan lijkt de urine zeg maar op appelsap troebel.
Blaasontsteking of schimmelinfectie liggen t meest voor de hand! In elk geval zo snel mogelijk arts raadplegen en waarschijnlijk plasje inleveren. En ja, vandaag nog. Beide wil je niet nog tor maandag mee rondlopen. Beterschap!
Idd neem even contact op met de huisartsenpost en doe je verhaal en vraag of je een plasje mag komen brengen ter controle. Hier ook wel eens gehad maar was bij mij afscheiding vermengd met urine.
Ik heb het ook en bij mij is het gewoon afscheiding. Donderdag nog getest op blaasontsteking en ook op kweek gezet, maar kwam verder niks uit.
Heb uiteindelijk de vk gebeld. Het is afscheiding wat zich in de nacht heeft opgestapeld en met de urine mee naar buiten is gekomen
Ik vind t toch een beetje spannend dat ze dit zomaar zeggen aan de telefoon. Het kán natuurlijk (had bij mn eerste reactie je termijn gemist), maar voor t zelfde geld is t wel wat anders...