Ik heb vannacht met een slaapmiddel die ik in me been kreeg in het ziekenhuis mogen doorbrengen ivm mijn slaaptekort..Ik heb er heerlijk van geslapen trouwens.. maar nu.. Nu ben ik weer thuis en voel ik me niet 100% ik voel me duizelig en heb het gevoel dat ik elk moment flauw kan vallen... Temp op genomen want heb het echt heel warm maar volgens de meter geef die 36 graden aan... Verders met ik kei en kei misselijk. IK heb een hele droge mond en lippen en als ik een slok water neem en door slik is het gelijk weer droog... Wat is die zijn dit bijwerkingen of moet ik nu gewoon echt ff de verlos bellen...
ja ben al bezig met bellen maar ze zijn nu ff druk bezig denk met bevalling... pfff voel me zo niet lekker opeens en bij elk slokje water wat ik drink is me mond gelijk weer droog.... en heb ook moeite met adem halen is geen normale adem haling maar beetje dat zware ademhaling...
Toch blijven drinken, en blijven bellen. Misschien kun je de hap bellen? Ik denk nl dat het bijwerkingen zijn en dat kunnen zij je zo vertellen. Ook als het iets anders is en je dus even nagekeken moet worden.
Misschien raak je nu ook een beetje in paniek door alles wat je voelt en wordt het erger, maar belangrijk is wel om te bellen. En krijg je hun niet te pakken, bel je de huisartsenpost. Succes!
denk eigenlijk meer dat je een paniek aanval hebt meis...probeer rustig te blijven. Kom hier even praten zodat je gedachten van wat je voelt afgaan, en probeer tegelijk idd de verloskundige even om het half uur te bellen. Is er iemand bij je? Probeer toch te drinken hoe erg het je ook tegen staat, en zet even een raam open voor frisse lucht. Knuffel en geen zorgen maken, het zijn vast wat bijwerkingen en de VK zal zo even komen kijken als ze tijd heeft hoor! Wij zijn er voor je! Groetjes, Miranda
net 10 min met de verlos gepraat en is een deel bijwekring van wat ik gister avond gekregen heb maar ze vindt dit een beetje laat als het daar van is... omdat ik gister avond om 10 uur savond pas die spuit gekregen heb en nu bijwerkingen krijg is het bijna onmogelijk dat het bijwerkingen zijn volgens haar... En omdat me temp net toen ik belde 35 graden opeens was maak ze zich zorgen ik moet zo ff douche en liggen op bed of op de bank en om 8 uur terug bellen en omdat ik sins vanmiddag rond 12 uur me beeb niet gevoelt heb met schoppen moet ik zorgen dat ik iets voel zoniet komt ze langs en gaat ze alles ff nakijken en mag ik ook gelijk door na het ziekenhuis voor onderzoek... en voor de duidelijkheid de beeb voel ik bijna de hele dag door bewegen van de 24 uur voel ik hem zo 20 uur bewegen dus en nu heb ik hem sins vanochtend niet meer gevoelt...
Spannend Samantha. Ook omdat je de baby nog niet gevoeld hebt sinds vanmorgen zal het idd goed zijn om het even te laten controleren in het ziekenhuis. Nu eerst even lekker douchen en hopen dat het daarna beter gaat.
Ik wil niet vervelend doen hoor,maar vind je niet dat wat je allemaal hebt en in diverse topics schrijft gewoon de laatste loodjes zijn en er gewoon bij horen? Je was gisteren in het ziekenhuis slapen wegens vermoeidheid en daar heb jd ctg en alles gehad tot 12 ? En was alles ok? Ik weet dat het zwaar is nu ik heb het echt ook helemaalgehad hoor dus ikbegrijp je volkomen meid! Ik denk dat je gewoonmoet accepteren dat zolang er niks ernstigs is je toch niet ingeleid gaat worden! Neem gewoon je rust nu en wacht geduldig af meid! Jouw tijd komt echt wel
O meis, sterkte! Vervelend dat je je zo voelt na een eindelijk een nachtje goede rust.. Hopelijk heb je snel duidelijkheid!
ik denk eerlijk gezegd dat het een soort paniekaanval is omdat je je zwangerschap helemaal beu bent. Ook dat je de baby minder voelt, ik zou eerst nog eens checken of het echt zo is of dat dat nu een beetje tussen je oren zit. Ik bedoel het echt niet lullig, maar lees in het zwangerschapgedeelte al dagen alleen maar dingen van jou die niet goed gaan en dat je het helemaal beu bent. Op zich niet gek, maar je weet toch van te voren dat een zwangerschap 42 weken kan duren. Ik zou het eens helemaal van je afzetten en genieten van de laatste momenten van de beeb in je buik.
He meid dat de vk zegt dat het laat is voor bijwerkingen klopt ook niet hoor. Het is trouwens geen BIJ maar NA werking. Ik werd ingeleid bij 42weken bij 42.1 kreeg ik in de avond ook zo'n spuit en heb op zaterdag de dag van bevalling tussen de weeën door telkens geslapen, dat komt door die spuit. Ga lekker liggen op je linker zij en go with the flow.
Kan inderdaad écht wel hoor! Ik kreeg in mijn zwangerschap regelmatig een slaapcocktailtje met een injectie pethidine tegen de pijn (weeën) om een paar uurtjes te kunnen slapen en ik had daar dan zeker 24 uur last van. Bleef dan echt heel erg duf. De volgende dag sliep ik altijd veel meer overdag dan anders. Dus het kan écht wel dat het zo lang werkt!
Had ik ook. De eerste 2 dagen daarna kon ik nog steeds heerlijk slapen. Lekker duf, hoefden mijn hoofd maar neer te leggen en was vertrokken. Vond het een zeer prettige bijwerking
Ik heb ook zon spuit gehad en helaas niet door kunnen slapen maar toen ik sochtends opstond en me klaar ging maken voor inleiding stond ik te tollen op mn benen.. hele dag me stoned gevoeld en was die dag echt blij dat ik niet ging bevallen.. vomd het geen fijn spul ...maar wel fijn dat je een nachtje bij hebt kunnentanken laat t ff nakijken als je je zorgen maakt..