Hoi meiden , Ik heb al een lange poos zo ontzettend veel trek in (bloederige) biefstuk , lekkere rauwe cappacio en smerig lekkere plakjes rose rosbief ! Jaa ik weet dat het niet mag en ik eet het dan ook absoluut niet maar het lijkt wel alsof ik er aleen maar meer trek in krijg omdat ik weet dat het niet mag ! Gek he ? Hebben jullie dit ook ?
Ja hoor Leverworst; heerlijk! Haha, ik weet dat je het wel mag, maar dan wel in beperkte mate. Heb nu dus van die mini worstjes in de koelkast liggen, weet ik tenminste dat ik niet te veel binnen krijg! Voor de rest onwijs veel zin in biefstuk en gerookte zalm...ik weet wel wat ik direct bestel bij een van mijn vrienden/familie leden zodra ze op visite komen: stokbroodje gerookte zalm
hoi Robin , Ja die kleine leverworstjes had ik ook in m,n koelkast ! Ook omdat het zo onhandig is om een groot bolletje te kopen omdat je het natuurlijk niet zo vaak eet en alles dan uitgedroogt is ! (ziet er ook niet meer zo fris uit na een week haha) We gingen vandaag lekker op een terrasje een broodje eten en ik las : Grote italiaanse bol met capaccio , tapenade , kaas enn nog iets? En het water liep me gewoon in de mond haha Dacht nog even of ik zou vragen of ze de capaccio niet even wilde baken maar denk dat dat niet zo lekker is.....
Ik heb ineens enorme trek gekregen, stokbroodje met gorgonzolakaas er op gesmeerd,of lekker een vlees gerecht met gorgonzolasaus of een 4 formaggi pizza (altijd met de gorgonzola kaas) Normaal eet ik dit bijna nooit,maar nu aaarrr heb er zo trek in,maar mag niet.
Gorgonzola mag gewoon hoor! Is hier bijna nooit rauwmelks en je mag ook gewoon schimmelkaas (zeker als het verwarmd is, zoals op een pizza of in saus). Moet er niet aan denken dat ik ook geen kaas meer mocht! Ik zelf heb zin in: Vocking worst (snik), carpaccio (SNIK!) met eendeleverkrullen, biefstuk, enz. Rauw vlees, hmmmm...... Maar merk wel dat ik bijv. echt geen zin heb in alcohol, terwijl ik echt wel bijna iedere dag minstens een glas wijn dronk.
Alles wat ik niet mag vindt ik ook echt opeens lekker. Ik dron nooit echt wijn voor mijn zwijngerschap maar elke keer als ik wijn zie dan heb ik er zo'n zin in! haha zal wel komen doordat het nu niet mag.
Tonneke , ja Mmmm een lekker wijntje Nou ja alles zal wel dubbel zo lekker smaken over een aantal maanden (we beginnen dan maar met een licht wijntje anders lig je na 10 min. onder de tafel hihi)
o ja. een biefstukje, tartaartje, wijntje, spiegeleitje... ik was er sowieso al gek op voor ik zwanger was, maar het lijkt nu of ik er nog gekker op ben en nu mag het niet
Wijn! Ik heb echt zo´n zin in een wijntje, ik had afgelopen vrijdag een feestje en dat mooie rood fonkelde me zo mooi tegemoet in die glazen.. mmmmm
Heel herkenbaar, de laatste maanden had ik zoooo'n zin in een halfrauwe biefstuk of een stokbroodje met filet en uitjes... En inderdaad ook wijn, terwijl ik vantevoren bijna nooit wijn dronk.
Raad eens wat ik de eerste dagen heb gegeten toen ik uit het zienhuis kwam? Juist ja! Ik had mijn man al laten weten dat als er geen rosbief, biefstuk, filet americain en eieren (om lekker zacht te koken etc) in huis zouden zijn na de bevalling dat ik zeer in hem teleurgesteld zou zijn. Nog even volhouden en alvast duidelijke instructies aan je wederhelft geven, en je dromen komen uit .
Ja ik vindt leverpastij nu zo lekker, terwijl ik het eerst nooit at. Ik eet het nu 1 keer in de week op een sneetje brood. En ik mis mijn zal ontzettend, ik ben helemaal weg van zalm, maar helaas mag ik het nu niet hebben. En wat ik nog het meeste mis is een stokbroodje Filet american.
Eerste wat ik wil eten is een bruin pistoletje met filet! Ohh wat zie ik daaaaar naar uit! Heerlijk.. Voor de rest niet. Ik hou niet van biefstuk. En alcolhol drink ik ook niet.
zodra ik bevallen ben lust mammie wel een biefstukje met veel knoflooksaus hoor (veel knoflooksaus doe ik nu ook trouwens tot groot ongenoegen van mijn omgeving )
Ik mis de filet americain met uitjes zo! En natuurlijk een heerlijk broodje met gerookte zalm, sushi e.d.... Maar het is voor het goede doel! Oh... en een broodje met paturain en rosbief zou ik ook wel lusten nu... Liefs Isa
ja, heb steeds zo'n trek in biefstuk, tartaar, rosbief, carpaccio en filet americain! Vooral dus rauw vlees (voel me net een vampier of zo ) Ga dus ook echt net als bij de eerste op de dag van de bevalling aan de broodjes filet americain en de biefstuk! Oh ja en een wijntje op z'n tijd mis ik ook best wel, maar niet zoveel als bij de eerste.
Ik moet hier niet te vaak komen want ik krijg er honger van En vooral van die pistoletjes met filet, daar heb ik nu zoveel zin in he.
ohh ik had vandaag ook zo'n mega zin ineens een in een broodje preparee met uitjes.. aghh heerlijk gewoon! maarja toch nog aantal maandjes wachten voordat het weer mag!
Ik zou een moord doen voor een lekker hard broodje filet americain met uitjes......... Ik loop er steeds naar te kijken als ik langs de versafdeling loop en dan begin ik al te kwijlen....... Mis het zo!