Licht bloedverlies bij bijna 6 weken!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door thirza72, 16 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. thirza72

thirza72 Actief lid

28 dec 2009
    259
    0
    0
    Vanochtend moest ik voor een grote boodschap en daarna heb ik wat bloed verloren. Vanmiddag nog een druppeltje.
    Hebben meer dames bloed verloren rond de 6e week?

Ik heb hiervoor een MA gehad en bloed verlies begon pas in week 11, terwijl het vruchtje al gestopt was rond de 6 weken.

Op mijn NOD had ik ook een paar vegen, maar dacht dat het innestelingsbloed was, maar nu 2 weken verder weer een paar druppels? Heb wel het idee dat het wat ouder bloed is, niet echt rood tot nu toe.

Dat maakt me weer eens erg onzeker.

2. Kitty2

Kitty2 Bekend lid

27 dec 2007
    622
    0
    0
    Nederland
    Ja, ik ook..
    Ook precies op 5 weken, 6 dagen. Het is helemaal goed gekomen. Was gewoon een adertje geknapt. Het is dezelfde dag ook opgehouden met bloeden. Daarna geen bloed meer verloren.
    Hiervoor heb ik ook een MA gehad, dus je bent al extra onzeker.
    Hopelijk is het bij jou ook helemaal goed. Het klinkt hetzelfde als wat ik heb gehad.
    Veel succes/sterkte in deze onzekere tijd.. Weet hoe je je voelt...

3. Catheleine

Catheleine Bekend lid

9 feb 2007
    522
    1
    0
    Zorgcoordinator
    Brabant
    Wat naar dat na een miskraam ook nog zo'n situatie zich voordoet...
    Ik herken het helemaal... Ik heb ook een miskraam gehad met tot 13 weken regelmatig bloedverlies, en ook deze zwangerschap regelmatig bloedverlies gehad.. Bleek en schimmelinfectie te zijn en een bij deuitgang liggende placenta...

Ik wens je veel sterkte en anders bel je de verloskundige toch gewoon, daar zijn ze voor, zij kunnen een echo laten maken...

Sterkte en houd moed meis, daar heeft de kleine het meeste aan...

Liefs en een sterkte knuffel van Catheleine

4. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

24 aug 2008
    3.708
    4
    38
    Ik heb met 6 weken ook bloedverlies gehad, maar dat is opgehouden en inmiddels ben ik alweer 18 weken zwanger! Dus het hoeft niks te betekenen...Sterkte in ieder geval, die onzekerheid is helemaal niet leuk!

5. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0
    ik heb het met 4weken en 6 dagen gehad en bij mij zette het wel door in een miskraam ze dachten eerst ook een innesteling ik hoop voor jou het beste!

Deel Deze Pagina