Zwanger en verdoving tandarts

Discussie in 'Gezondheid' gestart door naadje53, 23 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. naadje53

naadje53 Bekend lid

23 mrt 2011
    975
    0
    0
    Het onderwerp zegt het al
    Mag je tijdens je zwangerschap een verdoving krijgen bij de tandarts

2. QueenC

QueenC Fanatiek lid

16 jan 2015
    1.246
    0
    0
    NULL
    NULL
    Je kan dit aangeven en dan kun je volgens mij een speciale verdoving krijgen,

Ik weet dat mijn tandarts, als het niet echt nodig was, niks deed tijdens de zwschap.

3. naadje53

naadje53 Bekend lid

23 mrt 2011
    975
    0
    0
    Dank je wel voor je snelle reactie

Normaal neem ik altijd verdoving omdat ik onwijs bang ben haha
    Maar nu ben ik bang dat ik zonder verdoving niet kan gisteren is mijn tand volledig afgebroken en kan vanmiddag eindelijk terecht

4. QueenC

QueenC Fanatiek lid

16 jan 2015
    1.246
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh ik voel met je mee... Ben ook altijd bang :(

Geen idee wat ze doen bij een afgebroken tand... Ik ben altijd extreem bang voor die boor :(

5. naadje53

naadje53 Bekend lid

23 mrt 2011
    975
    0
    0
    Gelukkig ben ik niet de enige die zo bang is:D

6. QueenC

QueenC Fanatiek lid

16 jan 2015
    1.246
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje nee zoveel :p maar ik ga braaf 2x per jaar. Ben zelf deze week geweest en de vorige keer zei hij mischien te moeten boren, leuk om dat al zo lang te weten grrr...;)

Maar was niet nodig :D

Maar sorry jij moet wel nog:)
    Misschien valt het allemaal wel mee

7. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.091
    7.843
    113
    Mijn tandarts gaf aan dat je gewoon verdoving mocht hebben hoor!

8. Ly1

Ly1 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.148
    3
    38
    Drenthe
    Ik merkte vorige week dat mijn verstandskies boven nog doorkomt en nadat ik op internet heb opgezocht over verdovingen laat ik hem lekker zitten. Een verdoving kan opzich niet zoveel kwaad tenzij ze in een bloedvaten prikken, dan komt de verdoving bij je kindje, ik heb sowieso geen geweldige ervaring met deze tandarts en wij wilden al overstappen dus heb niet genoeg vertrouwen in mijn huidige tandarts dat dit goed komt. Ik zie na de bevalling wel hoeveel last ik ervan heb en of ik dan een fijne tandarts gevonden heb.

9. naadje53

naadje53 Bekend lid

23 mrt 2011
    975
    0
    0
    Ik wacht het maar gewoon af vanmiddag ben ieder geval blij dat ik vandaag moest omdat het als spoedgeval word gezien aangezien het mijn voortand is lang leve de lekkere dingen eten grrr

10. Purk

Purk Fanatiek lid

19 nov 2013
    3.189
    0
    0
    NULL
    NULL
    Verdoving is plaatselijk en kan geen kwaad.

11. QueenC

QueenC Fanatiek lid

16 jan 2015
    1.246
    0
    0
    NULL
    NULL
    En hoe was het gegaan ....

12. Tralalala

Tralalala Fanatiek lid

29 dec 2012
    1.968
    1
    36
    Zuiden van NL
    Mijn tandarts gaf aan dat ze op twee manieren kunnen verdoven: zeer plaatselijk, of iets wat je hele lijf door gaat. En tijdens de zwangerschap kiezen ze dan dus voor die eerste. Of liefst natuurlijk niet verdoven.

Ik ben net voor de zwangerschap gewisseld van tandarts. Ik was altijd (ben nog steeds, trouwens :) ) vreselijk bang voor de tandarts. Maar omdat ik nu echt een super fijne tandarts heb, heb ik zonder verdoving laten boren. Echt, ik had van tevoren nooit gedacht dat ik dat ooit nog eens zou doen. Wisselen van tandarts kan dus echt de moeite waard zijn bij angst!

Deel Deze Pagina