Ik voel ons kindje sinds afgelopen zondag echt veel minder. Sowieso minder qua bewegingen is het minder vaak, maar de bewegingen lijken ook minder hard. Ik ben nu ruim 22 weken. Herkenbaar voor meer mensen? Ik maak me dan meteen ongerust. Ik heb overigens een voorliggende placenta, maar moet toch zeggen dat ik al wel ruim 2 weken beweging voel
Volgens mij hoef je pas na 28 weken iedere dag beweging te voelen. Maar bij zorgen altijd je vk bellen!
Je hoeft je kleintje pas vanaf 28 weken echt dagelijks meermaals te voelen. Het heeft nu nog heel veel ruimte en het kan best gedraaid zijn, waardoor het nu richting je rug schopt... dit voel je veel minder dan wanneer het naar voren schopt. Maar zoals hier boven ook gezegd... maak je je echt zorgen, dan moet je bellen.
Mijn VK zei vanaf 30 weken moet je de baby zo'n 10 keer per dag voelen. De baby heeft nu nog veel ruimte en kan naar je rug gedraaid liggen. Ook kan de baby nu een groeispurt hebben dan zijn ze meestal ook even 24 uur of langer rustig. Als jij je zorgen maakt de VK bellen.
Met 22 weken hoef je ze nog niet elke dag te voelen. Ze hebben nog erg veel ruimte en kunnen nog zowat alle kanten op.
Je baby is gewoon gedraaid naar de placenta. Als hij zij daar tegenaan schopt dan boekje dat niet. Gebeurd bij mij ook wel eens.