Zwanger en verhuizen

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door dieke660, 18 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dieke660

dieke660 Lid

30 nov 2009
    88
    0
    0
    Management Assistant
    Belgium
    Beste,

Ik ben ondertussen 15 weken zwanger en naar mijn mening werd het eindelijk eens tijd om te verhuizen, zodat we rustig naar de geboorte kunnen toeleven en niet nog binnen enkele maanden al dat verhuiswerk hoeven te doen.

Zo gezegd, zo gedaan, dit weekend volop aan het verhuizen geweest. Uiteraard heb ik geen echte zware dingen getild, maar toch veel dingen verplaatst, overal op en onder gepoetst, geverfd, enz...

Gisterenochtend op het toilet merkte ik dan ook dat mijn papiertje volledig bedekt was met slijm met wat bloed ertussen (echt rood), toen ik nogmaals veegde (sorry voor de details) was er al niets meer te zien...

is er nu gewoon een adertje gesprongen? (misschien door al dat werk) of moet ik me toch ongerust maken?
    Is dat al verhuiswerk wel gezond voor de baby? heb zelf ergens gelezen dat je niet veel mag bukken tijdens je zwangerschap en dat is niet erg makkelijk als je aan het poetsen bent e.d.

bedankt voor jullie antwoord dames!!

Liefs

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoihoi,

Het kan inderdaad zijn dat door alle activiteiten dei je hebt ondernomen er een haarvatje is geknapt. Het was maar een klein beetje dit kan geen kwaad. Word het meer of houd het aan neem dan even contact op met je verloskundige.
    Je mag gerust spullen verschuiven, poetsen en bukken maar luister goed naar lichaa,. Als gebukt zitten ongemaklkelijk is probeer dan een andere houding of laat het aan iemand anders over.
    Veel plezier en geluk in jullie neiuwe huis!

imke

3. dieke660

dieke660 Lid

30 nov 2009
    88
    0
    0
    Management Assistant
    Belgium
    Hoi Imke,

bedankt voor jouw antwoord, dat stelt me echt gerust!

Ik heb het goed in de gaten gehouden, was echt maar éénmalig, daarna geen bloed meer te bespeuren. Nu ook al 2 dagen totaal niets. Overmorgen mag ik gelukkig op controle, ik hoop maar dat alles goed zal zijn!

Liefs.

Deel Deze Pagina