Hallo allemaal, Mijn vriend en ik hebben afgelopen week besloten te stoppen met de pil. Nou ben ik dus ook nog niet zwanger en misschien over een half jaar ook nog niet maar van de andere kant misschien over een maand al. God knows. Nou ben ik in 2011 in opleiding gegaan voor bedrijfsleidster op mijn huidige 'standplaats' waar dus al een bedrijfsleider is. Nu ik in januari hiemee klaar was wil mijn leidinggevende mij uiteraard zsm een 'eigen' filiaal geven. Ik heb al een vast contract dus daar zit het probleem niet. Nou kan het zijn dat er volgende maand een plek voor me is maar dit kan dus ook volgend jaar pas zijn. Nou zou het voor hem vervelend zijn als hij mij een eigen filiaal geeft en ik een paar maanden later aankondig zwanger te zijn, dan moet hij weer een oplossing gaan zoeken. Ik hoop dat jullie het allemaal volgen! Nou dacht ik er zelf aan om hem (alleen hem!) op de hoogte te brengen van de plannen zodat hij er rekening mee kan houden maarja, rekening waarmee? Een zwangerschap is natuurlijk niet te plannen, net zoals de overstap naar een eigen filiaal. Wat zouden jullie doen? Groet!
ikzelf zou niks zeggen.. miss duurt het nog weleen tijd voor je zwanger bent.. je baas weet zelf als hij logisch nadenkt dat er altijd een mogelijkheid bestaat dat je met verlof moet gaan met een zw schap.. ik zou me er zelf niet zo druk over maken hoor meid! je filiaal kan een tijd duren,een zw schap ook.. so be it! veel plezier met zwanger worden!
Nee ik zou er voorlopig niets van zeggen. Je werkgever kan ook tellen lijkt me. Een jonge vrouw in de vruchtbare leeftijd + relatie...... zou heel goed in een zwangerschap kunnen eindigen. Je werkgever wordt tijdens je verlof betaald door het UWV zodat hij vervanging voor jou kan regelen. En je weet ook niet hoelang het zwanger worden gaat duren. Stel dat je er jaren over gaat doen
ik zou ook nog niks zeggen. Er is nog zoveel onzekerheid! Misschien lukt het indd wel niet om snel zwanger te worden en speel je jezelf buiten spel want je hebt dan wel een vast contract maar nog geen eigen filiaal. Wat als hij dan denkt:die is bezig zwanger te raken dus daar heb ik niks aan zometeen (klintk heel bot zo sorry ) Komt vast goed, nog niet over nadenken en gaan voor die zwangerschap! xx