Na het overlijden van ons dochtertje Faye op 13 maart 2008, hadden mijn man en ik besloten om alles rustig een plaatsje te geven vooraleer opnieuw aan kindjes te beginnen... Maar Moeder Natuur dacht daar duidelijk anders over! Toen ik ontdekte terug zwanger te zijn, was ik geschokt en ik zat met dubbele gevoelens. Enerzijds blij om het nieuwe leventje, anderzijds een immens verdriet om ons eerste kindje dat nog maar net overleden was. We hebben getwijfeld, dachten dat we het niet zouden kunnen, en na lang gepraat te hebben met elkaar, familie en vrienden besloten we om dit kindje ook een kans te geven en tot op vandaag zijn we gelukkig dat we het niet lieten weghalen! Ik ben nu 26 weken zwanger en alles gaat goed, maar de angst dat het weer zal mislopen, blijft erin zitten... Ik heb al vaak opmerkingen gekregen van mensen die het ons niet gunnen dat we opnieuw zwanger zijn, of mensen die zeggen dat het te snel is. Dat weten wij ook wel, maar het is ons leven, ons kindje en wij wilden het houden. Dit kleine meisje zien we als een geschenk van ons andere kleine meisje en we kijken ernaar uit om haar te verwelkomen, al zijn we er ons ook van bewust dat er waarschijnlijk nog moeilijke momenten zullen komen. Liefs, Lizzie
Nog sterkte met het verlies van jullie vorige kindje.. Maar zeker ook gefeliciteerd met jullie aanstaande dochtertje! Hopelijk gaat het de rest van je zwangerschap goed
Ten eerste van harte gefeliciteerd met je zwangerschap, hoop dat alles zo goed blijft gaan...kan me voorstellen dat je vaak dubbele gevoelens hebt maar zoals je al zegt is het jullie kindje en moet je je dus proberen niet teveel aan te trekken van andere mensen... het is een wondertje! Liefs Nelleke Ps: Nog heel erg veel sterkte toegewenst met het verlies van jullie andere dochtertje FAY... ik weet zeker dat ze over deze kleine meid waakt!
Van harte gefeliciteerd! Ik had jullie verhaal al gelezen bij welkom. Lijkt me inderdaad heel dubbel... van de ene kant het verdriet om Faye, van de andere kant het geluk om jullie andere meisje... Maar laat je vooral geen schuldgevoel aanpraten door andere mensen! Ik weet zeker dat Faye het jullie gunt, en dat zij graag zou willen dat haar zusje geboren wordt! Ze wordt vast haar beschermengeltje!
zeer begrijpelijk dubbel gevoel! maar lekker genieten! Faye waakt wel over jullie wondertje! gefeliciteerd!
Allereerst gefeliciteerd! Ik snap dat je bij deze zwangerschap een dubbel gevoel hebt, maar ik weet zeker dat Faye haar beschermengel zal zijn en dat zij het heel erg leuk zal vinden dat zij een zusje zou krijgen! Geniet ervan! En ook nog heel veel sterkte met het verlies van jullie dochtertje Faye