Zwanger en verzekerd bij FBTO???

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Goofie, 25 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nancy81

Nancy81 Actief lid

31 aug 2011
    151
    0
    0
    @ samantha Met de module gezinsplanning krijg € 200 die je kunt besteden of aan een polyklinische bevalling of aan de kraamzorg. Daarin sta je vrij. Ik heb hier net vorige week achteraan gebeld, vandaar dat ik dat weet.

Zijn jullie blij met jullie verzekering bij FBTO? Ik vind het allemaal nogal sumier (de vergoedingen etc) en ben nu aan het kijken of ik me niet ergens kan verzekeren. Ben wel benieuwd naar jullie meningen.

2. Eylem

Eylem Niet meer actief

Bij mijn weten wordt een poliklinische bevalling niet vergoed, ik zou bij de eerste ook poliklinisch bevallen maar ze had in het vruchtwater gepoept dus was uiteindelijk op indicatie dus gewoon vergoed gekregen....maar misschien kun je inderdaad dat 'vrije' bedrag ervoor gebruiken. Ik heb dat voor de kraamzorg gebruikt geloof ik.

Ik ben erg tevreden over FBTO, hele goede service, nooit gedoe, als je belt is alles zo geregeld....heb er al mijn verzekeringen

3. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    Wat ik begrepen heb is dat je bevalling en kraamzorg vergoed wordt en dat je in totaal maar een max van 200euro eigen bijdrage hebt.

Deel Deze Pagina