Hallo, Ik ben vandaag 9 weken en 1 dag zwanger. Ik heb voor de zwangerschap en nu slik ik Bonusan multi natal actief zijn er dames die hiermee ervaring hebben kan ik deze door blijven slikken tot 9 maanden of beter wat anders gebruiken? Groetjes Malika
Ik slik voor de zwangerschap en nu de davitamon mama met visolie schijnt super goed voor je te zijn. Ook met mijn vorige zwangerschap gedaan. De vitamines die jij slikt ken ik niet..
Gefeliciteerd! Ik heb ook die davitamon mama geslikt gehele zwangerschap. Andere ken ik niet. Je kan het bij je volgende controle aan je vk vragen
Gefeliciteerd! Ik slik de Prena Fem van orthica. Mijn man werkt in de supplementen en hun adviseren dit. https://www.mysupplements.eu/product/prena-fem/
Ik slik die ook! Ik vind alleen de smaak enorm vies waardoor ik elke keer ga kokhalzen .... ben er dus een beetje te laks in merk ik ....
Ik slik Elke dag mama van Vitals. Ik vond dit zelf de beste (goed opneembare stoffen), actief foliumzuur etc.
Ik gebruik al de hele zwangerschap Solgar prenatal nutrients. Daarvoor de multi vitamines van Solgar. En Solgar omdat er geen troep in verwerkt zit, dan kan je lichaam het beter opnemen.