Zielig voor me zoontje

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Maureen12, 16 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maureen12

Maureen12 Lid

16 dec 2013
    5
    0
    0
    Capelle a/d IJssel
    Goedenavond dames

Ik ben moeder van een zoontje van 3 en ben in verwachting van me 2 de kind een meisje. Ik ben nu 37 weken zwanger en heb helemaal niet van mijn zwangerschap kunnen genieten en nu nog steeds niet.

Ik ben een alleen staande moeder en heb het sinds mijn zwangerschap heel erg moeilijk. Veel van mijn vrienden en familie leden hebben me laten valen en de vader is spoorloos. Ik geef al sinds dag 1 over tot nu en krijg telkens van alles voor geschreven om te slikken. Met hoop dat het werkt alleen is dat jammer genoeg niet zo.

Nu is mijn zoontje al een tijdje bij zijn vader( vader van 2 de kind is spoorloos) omdat ik aan bed ben gekluisterd mijn vk heb ik meerdere malen gebeld en uitgelegd dat ik de kracht niet heb om de bevalling te doen. Heb namelijk niet eens de kracht om zonder hulp de badkamer te bereiken. Nu heb ik gelukkig een lieve buurvrouw die me helpt om me elke ochtend en avond te helpen in bad te gaan en eten voor me klaar te maken( niet dat het helpt want hou namelijk niets binnen) ik ben zelf echt tegen inleiden maar ik kan op dit moment niets anders bedenken ik mis me zoontje heel erg en wil mijn lieve buur niet meer lastig vallen. Maar ik heb heel erg het idee dat mijn vk me totaal niet serieus nemen

Hebben jullie misschien advies voor me hellupp

Moeder van 1 bijna 2:D

2. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Verplaatst naar 'zwangerschap'

3. Harrinda

Harrinda Niet meer actief

Wat ellendig!! Een vervelende situatie, en zo misselijk. Zal al fijn zijn als je dochter er is. Dat je zelf weer wat uit de voeten kan!! Sterkte...

4. Maureen12

Maureen12 Lid

16 dec 2013
    5
    0
    0
    Capelle a/d IJssel
    Ja inderdaad ik heb maar besloten om even een paar vk in de buurt te bellen en kijken hoe hun om zouden gaan met deze situatie

5. Hooverphonic

Hooverphonic Fanatiek lid

30 sep 2013
    2.234
    0
    0
    Maar dit klinkt toch als een ernstig geval van zwangerschapsmisselijkheid. Wat raar dat je vk niet meedenkt. Zou denk ik toch het gesprek nog eens aangaan. Moet je niet opgenomen worden in het ziekenhuis met zoveel spugen en niks binnenhouden?

Veel sterkte

6. Maureen12

Maureen12 Lid

16 dec 2013
    5
    0
    0
    Capelle a/d IJssel
    Nou zou je eens zeggen ik ben vorige week naar de ziekenhuis gegaan voor een controle en daar werd gezegd dat ik ben uitgedroogd. Nu zou ik dus worden opgenomen om aan de infuus gelegd te worden. In de ziekenhuis aangekomen kijken ze hoe het met het kindje gaat alles was goed had ik die ochtend ook al gehoord en ik mocht weg. Dus ik zeg ik kwam voor uitdroging en moest aan de infuus, waarop die verpleegkundige antwoord ohw echt nou we zitten vol we nemen contact met u op om een afspraak te maken. Morgen is het precies een week geleden en ben nog steeds niet gebeld.:(:x

Moeder van 1 bijna 2 :D

7. Hysterisch

Hysterisch Bekend lid

24 aug 2013
    760
    0
    0
    Ik zou dan toch zelf wat sneller contact opnemen ipv een week te wachten tot zij jou bellen.. :)

8. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.545
    3.057
    113
    Ik zou je huisarts bellen om je urine te checken op uitdroging.
    Als je uitgedroogd bent kunnen hun er ook voor zorgen dat je opgenomen word

Inleiden zullen ze niks zomaar doen

9. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.545
    3.057
    113
    Hebben ze ook gezegd hoeveel Ketonen je had?

10. Maureen12

Maureen12 Lid

16 dec 2013
    5
    0
    0
    Capelle a/d IJssel
    Ja heb ik vandaag ook maar gedaan. Maar ik word weer terug gebeld

Ben door de huisarts door verwezen naar de ziekenhuis. Nee dat hebben ze niet gezegd

Deel Deze Pagina