Hey meiden, Als de kleine 4 maanden is gaan wij naar Frankrijk. Wie heeft er nog tips om mee te nemen. Ik heb namelijk geen idee wat ik mee moet nemen. Groetjes Que
Ligt er ook aan wat er al is, ik neem aan dat je een huis huurt of zit je in een hotel (laatste lijkt mij minder fijn met zo`n ukkie). Eten: ligt er ook aan of je al gaat bijvoeden of niet en/of je borstvoeding geeft. In het laatste geval hoeft er waarschijnlijk maar weinig mee (ben geen borstvoedingsmama dus ik weet er niet alles van). Anders flesjes+melkpoeder (zou geen franse babymelk gaan gebruiken)+water voor de eerste dagen (water is te koop in de supermarkt in flessen). Heb je een magnetron tot je beschikking? Anders waterkoker of flessenwarmer. Kleding: hoe lang ga je? Ik zou van alles wat mee nemen, neem zelf altijd te veel mee. Maar ik heb geen zin om te wassen op vakantie. Badspullen: hydrofiele luiers,badspul wat je thuis ook gebruikt, aankleedkussen, tummytub/badje als je ruimte genoeg hebt. Wat ga je er doen? Zwemmen: omslagdoek, zwemluiers,zwembroek, hydrofiele luiers. Kinderwagen: kan je die kwijt? campingbedje: als er geen bedje is, kun je ook gebruiken als box! Vind een "vreemde"vloer nooit zo fris om je kindje op te leggen. Boxkleed, speeltjes voor de box. Dekentjes + lakentjes of slaapzak (neem altijd 2 setjes mee voor het geval dat) wipstoeltje eventueel. Draagdoek/draagzak voor als je gaat wandelen Luiers + doekjes (te kort kun je altijd in Frankrijk kopen).