Zwangerschapsbh

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Sarah82x, 30 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sarah82x

Sarah82x Actief lid

2 mrt 2014
    310
    0
    16
    Hallo allemaal,

moet er zelf eigenlijk wel om lachen, maar hier mijn vraag.
    Heeft er iemand tips voor goede, stevige maar niet te dure BH's?
    Ik heb er nu een paar van de Hema. Op zich fijn; zitten lekker en niet duur, maar ik merk steeds meer als ik loop dat alles op en neer gaat (:cool:), de bh is dus eigenlijk te slap. Maar ik moet zeggen dat ik geen zin heb om bh's van € 30 per stuk te kopen want ik heb er meerdere nodig en dan wordt het al snel erg prijzig.
    Iemand tips voor mij? Mag ook gevuld zijn want ik vind het lelijk als de tepels erdoor komen (is nu soms ook dus ga denk ik vast van die pads kopen om erin te doen :)).

Alvast bedankt voor jullie reacties ;)

2. Natasjee

Natasjee Fanatiek lid

13 dec 2013
    3.357
    678
    113
    Vrouw
    Haarlem
    Ik draag idd ook die van de Hema, maar heb ook liever gevulde ivm tepels die er doorheen komen. Wil er ook niet teveel geld aan uitgeven. Ik lees dus mee. :)

3. Leen82

Leen82 Fanatiek lid

8 nov 2012
    1.961
    4
    38
    Vrouw
    Ik heb 2 beugelbh's van de Hunkemöller gekocht. Nu zag ik via Groupon een set van een drietal elastische bh's. Beetje als een sporttopje zeg maar. Daar zitten ook van die losse pads in die mijn tepels in bedwang houden. Deze BH's zitten super lekker.
    Ik heb veel last van mijn ribben en deze drukken er niet of nauwelijks tegenaan. Ik had er 3 voor een tientje :D.
    Nu is mijn cup niet gigantisch dus voor mij ondersteuning genoeg. Weet niet of het afdoende is voor een grote cupmaat.

4. rose83

rose83 Bekend lid

26 nov 2010
    753
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij de h&m wat bh's gekocht met vulling. Zitten heerlijk en stevig en niet duur! Ik ben van van 75 b naar 80 d gegaan. Ik weet niet tot welke maat hun eigenlijk verkopen?

5. ChantalvdPol

ChantalvdPol Actief lid

19 mrt 2014
    200
    0
    0
    Ik heb een goede bh gekocht bij de Hünkemoller, met zachte cups en kleine beugels, want beugels worden schijnbaar wel afgeraden...
    Verkoopster zei dat bh's met vulling niet nodig zijn op dit moment, zonder vulling kun je langer in doorgroeien.
    BH kostte 19,95.

6. LindsayS

LindsayS Bekend lid

26 jan 2014
    798
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik koop m'n bh's altijd bij hunkemoller want die vind ik gewoon het fijnst zitten. Ik ben van een 70D naar 75F gegaan dus heb wel steun nodig. Ik heb gelijk 3 voorgevormde ingeslagen toen ze '3e bh gratis' actie hadden. Deze draag ik nu nog steeds alleen heb inmiddels wel zo'n verlengstukje er tussen omdat het anders gaat knellen...

7. Antje88

Antje88 Bekend lid

8 mei 2013
    859
    13
    18
    Ik heb ook bh's van de Hunkemoller gekocht. Ik vind het persoonlijk niet mooi als je tepels erdoorheen komen als ze hard zijn, dus heb voorgevormde bh's. Deze waren €20 per stuk dacht ik. Heb trouwens in 3 weken tijd 4 bh's moeten kopen, omdat mn borsten maar bleven groeien 😱

8. Arya

Arya Bekend lid

26 jun 2014
    847
    0
    0
    NULL
    NULL
    De Hunkemöller heeft ook soort van sportbh, die heb ik nu en dat werkt ook wel. Maar ik heb wel een aardig grote cup, E. Ik vond beugelbhs niet meer lekker zitten. Helaas :x

9. Arya

Arya Bekend lid

26 jun 2014
    847
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als het maar goed ondersteunt dan is het verder prima volgens mijn vk.

En leg je erbij neer want geld kosten doet t toch wel ;)

H&m al geprobeerd als je een kleinere cup hebt?

10. Chrissiej

Chrissiej Actief lid

9 mei 2012
    128
    0
    0
    Sport meegroei bh bij de prenatal was iets van €13,-
    en een gewone meegroei bh bij de babydump.
    Zit een extra stukje bij met haakjes zodat hij niet te strak word.
    Prijs van die ben ik ff kwijt maar staat op hun website.
    Ze blijven beide heel goed zitten en geen tepels zichtbaar

11. Lisann

Lisann Actief lid

18 apr 2014
    182
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had hetzelfde probleem toen ik van een kleine B naar een grote D ging. Ik vind BH's ook zo verschrikkelijk duur dus ik draag nu over mijn basic hema-bh's van die sport-tops.. Deze vond ik bij de Action voor nog geen 3 euro (meteen ingeslagen natuurlijk!). Deze zijn ook mooi glad met pads erin, dus zie je ook niet direct door kleding heen! Ik vind het zelf ideaal!

12. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

4 dec 2011
    3.414
    0
    36
    Vrouw
    zuid holland
    Ik heb normaal bh's van de c en a zitten perfect maar toen ik zwanger was en tijdens de bv. Had ik van noppies bh's voor gevormd met beugel. Zaten heerlijk en ik geloof 14 of 15 euro bij babydump.
    Die tussenstukjes kun je ook gewoon los kopen.

13. Sarah82x

Sarah82x Actief lid

2 mrt 2014
    310
    0
    16
    Bedankt voor alle tips!!

14. Baileyy

Baileyy VIP lid

12 feb 2012
    5.637
    1.443
    113
    Heb een best wel grote cup en tijdens mijn vorige zwangerschap van alles geprobeerd. Maar ik vind die van Noppies het fijnst. Zijn voorgevormd/ padded (ze zijn er volgens mij ook niet-voorgevormd). Iets van 22,95. Op dit moment is alle ondergoed 3 +1. Ja ik weet het, 3 is ook best veel, maar goed. Je gebruikt de bh's ook nog wel na je bevalling hoor. Ten minste ik wel.

15. Sarah82x

Sarah82x Actief lid

2 mrt 2014
    310
    0
    16
    Bedankt voor de tip! Ik wil er juist een stuk of 3, 4 dus komt mooi uit!

16. Mirtje87

Mirtje87 Bekend lid

1 apr 2013
    638
    0
    16
    Vrouw
    Ik heb ook beha's bij de H&M gekocht, volgens mij 2 voor 20 euro ofzo! Geen geld dus :) van cup B naar cup D gegaan! Nu een paar weken geleden wel een bh-verlenger gekocht, erg handig! Ging toch een beetje strak zitten, maar de cup was nog prima.

17. Evira

Evira Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.533
    0
    0
    Hihi wat heerlijk dat jullie sowieso zulke goedkope bh's kunnen kopen. In mijn maat zijn ze als snel 80 euro of meer!

Deel Deze Pagina