Sorry hoor maar moet dit ff kwijt... Ik ben het zo zat, zit de hele dag voor me uit te kijken. Geen mens die eens ff opbelt of aankomt (op mijn ouders na). Ik zit hier maar te wachten op die kleine die totaal niet van plan is eruit te komen volgens mij Wat moet ik nu nog doen...bleh...heb het zo gehad! Ik baal ook zo van mensen(rienden/kennissen) die maar niks van zich laten horen...de hele dag zitten ze op msn oid, nog geen hoi hoe gaat ie Als je ze nodig hebt is er niemand. Nog meer mensen waar het stoom voort uit de oren komt Brand maar los Liefs
Hé meid! Ik ben nog lang niet zover, maar kom je toch even gezelschap houden! Kan me voorstellen dat je het wachten beu bent! Daarom wil ik zo lang mogelijk door blijven werken! Al gerommel of nog helemaal niks? Chris
Ik ken die mensen, zulke "vrienden" heb ik ook. Kwam er achter toen ik thuis kwam te zitten met BI. Gelukkig heb ik één vriendin die bijna elke dag op de koffie komt. Zij maakt veel mee en heeft dus ook veel te vertellen met d'r ADHD. Als ze weer weg is ben ik ook moe maar voldaan. De rest van mijn echte vrienden wonen niet om de hoek zeg maar. Maar zij laten altijd wat horen via SMS of mail, doet me goed. Ook ben ik erg blij met mijn hond die erg grappig is en mij dagelijks laat lachen. Verder verveel ik me ook Suc6 met de laatste dagen meid! En natuurlijk fijn dat dit forum er is! Groetjes, Mirelle.
Tweeling, kom op nog even volhouden.... Op dit moment kan ik me niet voorstellen dat je thuis verveeld. Wat zou ik graag thuis in bed willen liggen...oooh! Maargoed. Jij moet lekker genieten van deze dagen en goed uitrusten. Maak wandelingen buiten of ga lekker fietsen. succes
Al een week ruim, heb ik last van ongi buik en rugpijn...veel naar de wc enzo maar er gebeurd gewoon niks. Ik moest eerder stoppen ivm harde buiken dus zit al ff thuis. Maar toen kon ik me nog vermaken, nu is alles te veel word er echt niet goed van Zit de kleine er gewoon uit te kijken haha maar bedankt voor je gezelschap. Hoe verloopt het bij jou?
bedankt dames aan jullie heb ik tenminste wat! maar fietsen gaat niet meer lukken en lopen ja soms als ik geen steken van onderen krijg maar het mag wel eens gaan beginnen met bijna 40 weken nietwaar?
Heb je alles al klaar staan? (of heb je alles al 100x gecontroleerd?). Ehm. magnetron/koelkast schoonmaken, lekker bladen lezen over bevalling etc. pfoeh.. Ik zou blij zijn als ik zover was als jij, Tweeling.. Ik moet nog (in ieder geval) 9 weken! Helpt dat? Ik was ook in de veronderstelling dat ik een beste vriendin had.. maar sinds mijn zwangerschap heb ik haar 2 keer gezien.. en een kaartje, cadeautje of interesse voor de kleine.. Ho maar. Blijkbaar leer je tijdens je zwangerschap je echte vrienden kennen.. of in ieder geval wat vriendschap voor jou betekent.
hier nog een.. waarschijnlijk moet ik nog wat langer door dan jij. na de zoveelste nacht slecht slapen ben ik het nu wel zat. De baby is nog verder ingedaald (hij kon nog bewegen in mn bekken, nu ligt ie echt vast) maar daardoor heb ik nu de hele tijd een branderig gevoel hoog in mn vagina. Waardoor ik geen fijne zit of lighouding kan vinden. Onze beeb wordt geschat om 7,5 a 8 pond en ik draag heel erg naar voren dus het is ook wel een vrachtje om mee te zeulen. Tja van mij mag ie dus ook wel komen.. Ik weet waarvoor ik het doe, maar ik moet wel zeggen dat de laatste weken echt het zwaarst zijn van mijn hele zwangerschap.
hey lintje, ja vrienden hier ook genoeg waarvan ik denk die kan ik net zo goed geen kaartje sturen...heb daar zon hekel aan. Zelf sta je altijd met van alles klaar maar ben je zelf aan de beurt ho maar. Ik ben benieuwd wie er komen kijken en hoe lang het duurt voor ze bellen . Alles hier staat al klaar alles is schoon uhm alles gelezen hihi ja buiten is het te warm poe hee naja ik klets en lees hier mn dagen vol maar goed dat dit forum er is idd! Hoe gaat het met jou want jij begint natuurlijk ook al aardig rond te worden liefs
Heey Tweeling, ik weet precies wat je bedoelt! Erg he? Alle bladen al gelezen, het dorp en de stad ken ik al van binnen en buiten, het huis is op orde, alles voor de kleine is ook klaar, enz, enz. En ja....stofzuigen moet ik ook elke dag, maar dan ben je nog steeds maar 5 minuutjes verder. En dehond uitlaten ook, maar kan niet meer zover lopen anders krijg ik hadre buiken en steken. OP visite? Waar dan? Iedereen is werken. Ja, ook ik zit de kleine er echt uit te kijken. maar goed dat dit forum er is, kunnen we mekaar een beetje lastigvallen
Hmmm, schiet nog niet echt op dus! Kun je niet blijven herhalen: kom er uit, kom eruit, kom eruit! Misschien is die kleine 't dan vanzelf een keertje zat Gut, als 't toch eens zo werkte... Dan bevielen we volgens mij allemaal op tijd! Hier gaat alles goed, heb wat opstartprobleempjes gehad met de zwangerschap maar nu gaat het steeds wat lekkerder en krijg ik meer energie! Ik kijk echt ontzettend uit naar de bevalling en het moment dat we de kleine vast kunnen houden! Hoop dat jij dat HEEL snel gaat meemaken! Chris
Ook nog even zeuren... Mijn broer was zondag op visite omdat hij bij bekende in de omgeving was. Hij woont 1,5 uur rijden van mij af. Ik heb geen auto en BI, hij heeft auto, motor en geen BI (hihihi) Ik woon hier sinds 1 januari, hij was hier nog niet geweest. Ik heb hem tijdens mijn zwangerschap 1 keer gezien op mijn moeders verjaardag in mijn woonplaats, dat was 5 mei. Het is niet dat ik iets wil hebben ofzo maar hij had niets mee genomen voor me.... Niets voor de nieuwe woning, niets voor de beeb. Heb niet eens een kaartje ofzo gekregen. Dus niet alleen vrienden laten je zitten helaas. Toen hij in de put zat belde ik elke dag en heb hem zelfs weekenden in huis genomen. Even uit de sleur. Maar ja, zal het moment wel zijn. Groetjes, Mirelle.
Het is dat jullie wat verder weg wonen, anders kwam ik wel even langs hihi. Verveel me ook, zou willen dat ik met de babykamer bezig kon zou ook wel zin hebben in een spelletje doen of gewoon wat kletsen, onder genot van een koud drankje
Hihi, ook ik ben het wachten zat, maarja er zit niets anders op he... Kom de dag door met computeren, forum lezen, pcspelletje doen, boekkie lezen... alles op een traagtempo en meer kan ik ook niet doen eigenlijk... reuze saai maarja kan die kleine er ook wel uitkijken helaas helpt dat niet Ach ff samen klagen tweeling en dan hop weer met frisse moed verder Er is er nog nooit eentje blijven zitten gelukkig, dus oook jij word snel mama!
Hoi Allemaal Hier nog zo iemand die het wachten zat is verveel me erg en bij mij komt ook geen visite ik woon in noord holland en de meeste famillie vrienden wonen in limburg! Het huis is schoon alles staat klaar voor de baby alleen nu nog de baby hihih maar ja ! Wel vaak krampen maar voor de rest niks! Mijn dag bestaat uit opstaan wat dingentjes opruimen achter de computer boodschappen doen en eten klaar maken afwassen en weer op de bank tv kijken bah saai! Pas als mijn man thuis is heb ik weer aanspraak! Ja nooit gedacht dat de laatste loodjes zwaar zijn en behoorlijk saai alle buren werken hier ! maar gelukkig nog maar even en hebben we de zwangerschapspgina nog groetjes van mij
@ Mirelle...zo'n broer heeft mijn vriend ook hij kwam hier na 2 jaar samenwonen voor het eerst verder alleen op verjaardagen. En met de zwangerschap pas met 32 weken. Hij belt nooit ook geen kado of iets ben benieuwd met de kraamtijd. Van zijn ouders hebben we trouwens ook niks gehad. Afgelopen zondag vroeg ze wat we wouden hebben... ja nu heb ik niks meer nodig he @Candijtje...idd ff klagen help enorm gewoon alledaagse dingen die me nu gaan irriteren kan ik lekker hier van me afschrijven, en dat met elkaar steunen helpt perfect haha! @Anja 29...Mijn ene buurvrouw werkt niet en zie haar gewoon nooit en de andere soms en die roept x op x ik kom langs...jaja dat kennen we nu wel, zeg dan niks Liefs aan iedereen!
hey meiden nou ook hier iemand die het flink zat is. ben ook al een heletijd thuis vanwege hardebuiken enz enz de muren komen nu echt op me af mn ouders wonen in gelderland ik in zuidholland zie gewoon ook helemaal niemand het enige uitje dat ik heb is de supermarkt aan het einde van de straat. heb ook al 1 week last van vervelende voorweeen hoop zo dat het een deze dagen gaat beginnen maar ja geduld is een schone zaak. en ik heb niet veel geduld meer zo ook ff lekker kunnen klagen groetjes jane
hey meiden nou ook hier iemand die het flink zat is. ben ook al een heletijd thuis vanwege hardebuiken enz enz de muren komen nu echt op me af mn ouders wonen in gelderland ik in zuidholland zie gewoon ook helemaal niemand het enige uitje dat ik heb is de supermarkt aan het einde van de straat. heb ook al 1 week last van vervelende voorweeen hoop zo dat het een deze dagen gaat beginnen maar ja geduld is een schone zaak. en ik heb niet veel geduld meer zo ook ff lekker kunnen klagen groetjes jane
hihi ik ben het ook al zat Meiden, als de baby er eenmaal is kan je je niet meer herrineren dat je je ooit verveeld heb! Vrienden en familie pfff mijn vriend ze broer is in het jaar dat we er wonen wel geteld 1x komen eten en 1x op visite geweest en ik ben geen kaartje, geen rompertje, geen intresse niks gehad tja vrienden...vele zijn nog niet bezig met kindjes dus echt een gesprek valt er niet meer te voeren...
Wel gek hoor dat vrienden/fam. zo kunnen reageren. Het is ook geen toeval meer zo te lezen, beetje tries maakt het me wel. Wat ben ik blij met jullie! Groetjes en liefs, Mirelle.