Zwanger en vriend vind je onweerstaanbaar lekker hahaha

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door MamaVanGilani, 14 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaVanGilani

MamaVanGilani Niet meer actief

Hihih hier ook geen problemen ermee! Lekker genieten;) hahahahaha:)

2. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    mijn vriend vond mij ook uber sexy met dikke buik...en zei dat echt meerdere keren per dag :D en hij is vooral ook erg tevreden met mn boobs die 2 cupmaten groter zijn geworden
    hij kon me af en toe echt verlekkert aan gaan zitten kijken :D en ik me maar dik en lelijk voelen :)

3. Fuchsia

Fuchsia Niet meer actief

Zei die van mij dat maar eens.... Die is niet zo complimenteus!

4. Blaadje

Blaadje Fanatiek lid

1 feb 2011
    1.748
    223
    63
    Helaas is het hier sinds mn zwangerschap echt naar het nul punt gedaald:(
    Ik wil wel maar mijn man vindt het allemaal maar eng.
    Hij noemt mn buik het perfecte anticonceptiemiddel:p
    Heb hem ook nog wel uitgelegd dat dat nu toch echt niet meer nodig is:D

Zelf geniet ik enorm van mn buik en mn zwangerschap, maar aan de andere kant ben ik blij als ik straks mn eigen figuurtje weer terug heb;)

5. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Als ik t zo weer lees moet ik mijn libido toch maar opkrikken haha maar hoe? Is 0 was 100 :)

Vent mag toch wel een beloning voor al die complimenten! Een heb ik eindelijk grote borsten kan die er niet eens aanzitten!
    Sneu
    maar als die in de buurt komt zegt iets in me WEG!

6. babymaken

babymaken Bekend lid

15 mei 2011
    613
    0
    0
    -
    Waalwijk
    Diezelfde reactie geef ik ook mw. Geen gedoe, geen seks haha! We hebben sinds we weten dat ik zwanger ben maar 2x gevreeen. Manlief vind het eigenlijk ook een beetje eng en ik ook. Ik had sowieso al last van mijn baarmoeder, dus daar heb ik nu helemaal geen zin in. Ga ik mij alleen maar zorgen maken.

En zwangere vrouwen zijn mooi!!! Maar bij mijzelf heb ik zoiets van: hmm dit is niet wat ik bedoel met mooi zwanger zijn!

7. asmama

asmama Bekend lid

22 mrt 2011
    525
    0
    16
    NULL
    NULL
    hoihoi

nou hier niet hoor vriendlief durft helemaal niet meer terwijl ik er juist heel veel zin in heb :p haha als ik vraag of er wat is of hij me nog mooi vind zegt hij wel ja maar hij is zo bang kwa seks dat de kleine er iets van merkt ofzo.. nee hij vind het helemaal niks.. haha

8. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Hahaha, nou als we 's avonds naar bed gaan dan moet ie gewoon altijd even aan mijn borsten zitten, gelukkig zijn ze, op de tepels na, niet zo heel gevoelig. Ach, ik laat hem dan maar even om me vervolgens lekker om te draaien en te slapen. Als ik straks bv geef mag ie er toch niet aankomen dus mag ie nu nog ff profiteren. (dan zijn mijn borsten van de baby en vind ik het een vieze gedachte als hij tijdens de sex eraan zit...) En libido, 's avonds geen zin, ben dan echt te moe en overdag is hij aan het werk... (nou ja en 4kids die rondlopen ook niet ideaal dan...). En nu zit mijn buik echt in de weg, das wel een nadeel.

9. Vlinder1987

Vlinder1987 Fanatiek lid

14 dec 2010
    1.795
    0
    0
    Ik vind zwangere vrouwen ook echt prachtig om te zien!!!

Al noem ik mezelf tegenwoordig regelmatig 'klein walrusje' ... Vriendlief gaat er flink tegenin haha! Hij vind me zo mooi, zo prachtig, kan ook niet van me afblijven...
    Mijn reactie: "Maar toch ben ik een klein walrusje'
    Hij: Ach lief, als jij dat vind... Dan ben je tenminste wel het mooiste en perfectste (is dat een woord?:p) walrusje van de hele wereld!

*Als je het hem hoort zeggen... SMELT*

In het begin was mn libido echt geweldig! Erg fijn voor vriend ook, haha! Toen paar weken wat minder, wat jammer was voor vriend! Maar nu gaat het weer heerlijk haha! Ondanks dat ik dikker word, het allemaal zwaarder vind worden, geniet ik toch intens van vriendlief! Zo lief en teder allemaal! *zucht*
    Buik zit inmiddels ook flink in de weg, maar ach creatief zijn, moet op zulke momenten dan maar he?! :D Brengt ook veel pret met zich mee, vinden wij! :D

Ach, we hebben maar geluk met onze mannen, dames! ;)

10. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    mijne ook, wil altijd maar eraan zitten en vind het zo mooi staan!
    ben er dan best trots op want je leest ook welleens anders, vind het juist wel leuk dat hij het wel ziet en het ook zo mooi vind i.p.v dat hij niks meer van me wil weten :)

11. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Hahaha herkenbaar lol werd bijna letterlijk en figuurlijk besprongen haha.
    Hij vondt me super mooi tijdens de zwangerschap, nu ook hoor haha maar toen nog een tikkie extra.
    Gewoon ook omdat het van ons beide was wat er in mijn buik groeide.

12. zonne bloem

zonne bloem Bekend lid

26 aug 2011
    989
    0
    0
    het libido verschilt nogal...

hier is het naar 0 gedaald helaas
    daar baal ik van en manlief ook... hopelijk krikt t nog weer op ...

wat betreft mooi... ja dat hoor ik heel de dag... en die borsten lijken wel obsessie hahahaha

13. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Mijn libido was gelukkig hetzelfde als daarvoor, wilde het liefst elke dag, is dus ook 9 maanden lang geprobeerd, paar uur voor de bevalling zelfs nog :)

14. MamaVanGilani

MamaVanGilani Niet meer actief

Hier ok hoor!! Lekker genieten van elkaar hahaha

15. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
    Ik had al niet zulke kleine boobs, maar nu zjn ze geexplodeerd (al voor de 12 weken grens) van een E/F cup naar een I cup. :$
    Manlief was altijd al heppiedepeppie maar nu helemaal. Al zeggen wij allebei eerlijk dat ik niet de mooiste zwangere ben, verander namelijk langzaam aan in een propje, blijkt een familiekwaal te zijn. Ik straal daar en tegen wel heel erg. Ik vind het niet zo boeien, mooi of minder mooi, Ik draag eindelijk ons kindje en dat is voor ons beiden het aller belangrijkste.

Al ben ik degene die er geen genoeg van kan krijgen. :)
    Wat hij helemaal niet erg vind. :p
    Oke oke behalve als ik voor de dere keer die dag avances maak... ;)

16. jomidi

jomidi Bekend lid

13 okt 2010
    904
    1
    0
    WAt grappig! Mijn man vond mij helemaal niet zo aantrekkelijk en ik mezelf ook niet. Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik heeeel graag weer zo'n dikke buik wil, maar vind het zeker niet sexy.
    Mijn man is nogal van de strakke lijven (en los van het feit dat je buik zeker straks staat) is zwanger zijn toch iets waar je niet strak bij blijft.
    En die boobs, was het maar waar dat het eens ging groeien. Sowieso al niet, en tijdens de zwangerschap zijn ze niet een cm gegroeit. Echt zooooo frustrerend. Alleen tijdends de bv, toen werden ze prachtig VOOR 3 DAGEN. Toen de stuwing eruit was zakte dat ook drastisch in.

Maar on topic, ik praat weer over mezelf, wat fijn dat je man je aantrekkelijk vind en jullie verder ook zo goed in jullie vel zitten. Geniet ervan.

Deel Deze Pagina