Pseudo menstruatie?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door lolsmurf, 29 jul 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lolsmurf

lolsmurf Actief lid

5 jun 2012
    404
    35
    28
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Ik heb echt een hele vage cyclus deze maand. Ik weet ook niet zo goed in welk forum ik deze vraag precies moet stellen maar aangezien ik wel een positieve zwangerschapstest heb doe ik het maar in deze.
    Vorige week donderdag 20 juli was mijn NOD. Ik heb toen 's ochtends een test gedaan van clearblue en die gaf duidelijk zwanger 1-2 weken aan. 's Middags werd ik helaas alsnog ongesteld dus waarschijnlijk een vroege miskraam dacht ik toen. Alleen ik bleef me 'raar' voelen dus na een aantal dagen voor de zekerheid nog een keer getest, positief! Toen de verloskundige maar gebeld en die gaf aan dat het toch waarschijnlijk een vroege miskraam is en ik weer moet bellen als ik komende week nog steeds positief test.
    De 'menstruatie' heeft 6 dagen geduurd, net als mijn normale menstruatie. Vandaag weer getest, zie foto. Weer positief en de test loopt op.
    Nou ben ik benieuwd wat jullie hiervan denken en of er mensen hier ervaring hebben met zoiets?!

Bijgevoegde bestanden:

2. Adrianna

Adrianna Niet meer actief

Niks is zeker tot je je echo hebt gehad, aar bloedverlies hoeft niet altijd iets slechts te betekenen.
    Zo zijn er vrouwen die elke maand nog gewoon bloedverlies hebben de hele zwangerschap, vrouwen die af en toe bloed verliezen tijdens hun zwangerschap zonder reden en er bestaan ook dingen als hematomen die bloedverlies kunnen geven.
    De andere kant van het verhaal is ook dat het een (beginnende) miskraam kan zijn, maar als je test oploopt is het wel een goed teken lijkt me.

3. SMJD

SMJD Fanatiek lid

17 okt 2016
    1.890
    444
    83
    Zou dan weer bellen aankomende week, misschien kun je binnen kort terecht voor een vroege echo

4. ano19

ano19 Actief lid

11 mei 2015
    222
    32
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Hoi, hier een heel positief verhaal. Ik ben bij mijn zoontje zijn zwangerschap meerdere malen 'ongesteld' geweest en ook net zoveel als een menstruatie ik dacht elke keer weer dat het fout was, maar mijn zoontje is ondertussen al 3 jaar oud. Wat het was wisten ze niet en konden ze nergens aan afleiden. Uiteindelijk met 38 weken bevallen.

lolsmurf vindt dit leuk.
  5. Linie

Linie Bekend lid

2 okt 2012
    903
    38
    28
    Ai, wat onzeker hè.
    Bij mij was dit ook het geval. Gewoon 5 dagen bloedverlies gehad, al was het wel wat minder dan normaal. De dagen erna voelde ik ook vanalles en omdat ik helaas eerder een buitenbaarmoederlijke zwangerschap heb gehad ging ik me zorgen maken en heb ik getest. Hartstikke positief. In het ziekenhuis zagen ze nog niets en zeiden ze ook dat ik waarschijnlijk een miskraam had. Maar ik werd misselijker en misselijker en de testen steeds duidelijker. Met 6 weken nog een echo gehad en er was zelfs al een kloppend hartje te zien! Het kan dus wel!
    Hopelijk bij jou ook. Sterkte met de onzekerheid...

lolsmurf vindt dit leuk.
  6. karlijn

karlijn Niet meer actief

Hier ook ervaring. Vorige zwangerschap toen teste ik een paar dagen voor nod positief. Wel licht positief.
    Toch werd ik op m'n nod ongesteld. Dus ik dacht, oké er is iets mis gegaan bij de innesteling en ik ben nu ongesteld.
    Was ook een normale menstruatie van 5/6 dagen.
    2 weken na mijn nod dacht ik, Ik ga eens testen. Kijken of die streepjes weer weg zijn.
    Nou... toen had ik dus knal positieve testen en bleek ik 5.4 weken zwanger te zijn.
    Schrok me doos van die testen want ik dacht niet dat ik zwanger was.
    Uiteindelijk is onze dochter hieruit geboren!

lolsmurf vindt dit leuk.
  7. Amelie

Amelie Fanatiek lid

8 okt 2013
    3.652
    3.240
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Heb je nog contact gehad met de verloskundige? Al meer duidelijkheid kunnen krijgen?

8. lolsmurf

lolsmurf Actief lid

5 jun 2012
    404
    35
    28
    NULL
    NULL
    Inmiddels heb ik nog steeds een positieve test. Vandaag clearblue digi zwanger 2-3 weken.
    De verloskundige dacht in eerste instantie dat ik een miskraam had gehad maar toen ik deze week nog positief testte en oplopend denkt ze dat ik miss toch nog zwanger ben. Aanstaande vrijdag heb ik een echo. Ik denk dat ik dan 6 weken of 6+1 zwanger ben.

9. Amelie

Amelie Fanatiek lid

8 okt 2013
    3.652
    3.240
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Spannend hoor!

lolsmurf vindt dit leuk.
  10. Amelie

Amelie Fanatiek lid

8 okt 2013
    3.652
    3.240
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Lijkt me dan trouwens haast wel dat je nog gewoon zwanger bent, anders zou die ClearBlue geen 2 - 3 weken aangeven nu lijkt me.

lolsmurf vindt dit leuk.
  11. lolsmurf

lolsmurf Actief lid

5 jun 2012
    404
    35
    28
    NULL
    NULL
    Ja lijkt mij ook. Anders loopt die test toch niet zo op? Ben heel benieuwd. Raar blijft het wel...

12. lolsmurf

lolsmurf Actief lid

5 jun 2012
    404
    35
    28
    NULL
    NULL
    Even een update. Vandaag een echo gehad bij de vk en ze ziet in ieder geval geen intacte zwangerschap in baarmoeder. Ze twijfelt nu of het misschien een buitenbaarmoederlijke zwangerschap is dus ik moet morgen naar het ziekenhuis om de gynaecoloog er naar te laten kijken.

13. manaolana

manaolana Niet meer actief

Hier helaas geen positieve ervaring ... Pseudomenstruatie gehad rond 4 en rond 8 weken en met iets meer dan 8 weken inderdaad vastgesteld dat het een BBZ was.

Hopelijk is dat bij jou niet het geval. Goed dat de gynaecoloog er naar gaat kijken! Succes.

14. Linie

Linie Bekend lid

2 okt 2012
    903
    38
    28
    Hoe was het bij de gynaecoloog? Hoe gaat het nu met je?

15. wish 2b pregnant

wish 2b pregnant Actief lid

6 aug 2009
    239
    127
    43
    Vrouw
    Fulltime moeder
    Krimpenerwaard
    Hoe gaat het nu met je @lolsmurf ?
    Sterkte...

Deel Deze Pagina