Zit de hele avond achter de computer.... Komt toenstraks bij ons zitten en zegt tegen mijn 11 jarige dochter "jij hebt mooi geluk!" "Wat dan papa?" "Papa heeft een mooie film voor jullie gedownload.... "G Spot" Jamie zegt"Ik ken alleen G force papa,dat gaat over een cavia" Ik schiet vervolgens heel hard in de lach,papa dacht vast aan een andere cavia
Hahaha...super grappig! Heeft mjn stiefvader gehad toen met de film "Vet Hard" Tjaa...andere dingfen kunnen ook vet hard zijn zagen we...hahaha!
whahaha dat is een goeie we konden er hier smakelijk om lachen zo wou mijn tante naar plopsaland en wou de entreeprijzen weten dus ik met het gezin daar naar plop.nl niet aan gedacht dat dat BE was van belgie en we komen daar op een site!!!! nou echt niet voor kinderoogjes bestemd!! zegt mijn neefje ook nog; heee tieten!!!!! nou zeg, we wisten even niet of we moesten lachen of niet hahaaha
Zo heb ik ooit eens voor mijn zusje (toen 7) het liedje Tarzan and Jane van Toy-Box willen downloaden... Leuk nummer, maar wat je krijgt als je de zoekterm invult... "girl puts a huge toy in her box"... ahum
Haha! Ben maar blij dat je de film niet voor ze aangezet hebt en toen gewoon wat anders bent gaan doen
Zo noemen wij ons zoontje (binnen de 4 muren van onze huiskamer) weleens voor de grap LULIEN i.p.v. Julien. Nu waren we bij het cb afgelopen week en de vrouw vroeg hoe heet hij. Zegt mijn man dus LULIËN!
Een vriendin vroeg een keerin de videotheek naar de film "Fucking Amal" (Zweedse film) De man van de videotheek kwam terug met een enigszins vertwijfelde bilk in zijn ogen en hij zei: "Ik heb alleen deze: Fuck 'm all" Dikke sexfilm.... Nou die bedoelde mijn vriendin dus niet
Mijn dochtertje van 4 zingt nu al af en toe een Sinterklaas liedje. Normaal gaat het: 'Hoe huppelt zijn paardje het dek op en neer'. Zij zingt: 'Hoe huppelt zijn paardje, hij dekt op en neer.' Moet er elke keer weer om lachen.