Zwanger en wat aan op bruiloft?

Discussie in 'De lounge' gestart door Engeltje1, 14 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Engeltje1

Engeltje1 Niet meer actief

2. Engeltje1

Het klinkt wel super leuk!! Nou het mooie spul nog zien te vinden ;)

3. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Engel je kan ook hier even kijken...

Weet niet of deze keten een winkel in jou buurt heeft maar die heeft misschien wel wat...

Belly B zwangerschapsmode

4. Engeltje1

Dankk je gekko, ik ga even kijken.. Kan altijd online bestellen want het zit niet bij mij in de buurt nee

5. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zat net te kijken.... vindt het deze keer meevallen...

had een keer gesoll. daar en toen hadden ze echt veel en leuke kleding.... maar nu.. vindt ik het echt minder....

Hoelang heb je eigenlijk nog tot de bruiloft???

6. fopspeentje

fopspeentje Bekend lid

17 apr 2011
    562
    0
    0
    huismoeder
    In ons paleisje
    je hoeft ook niet perse pumps aan, ballerina's kunnen ook heel leuk zijn ;)

wat ik wel raar vind is dat jullie alleen in de avond gaan, terwijl jullie voor de hele dag zijn uitgenodigd. je zegt dat je nu al last van je benen hebt, maar je hoeft echt niet de hele dag te staan hoor...

7. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
  8. Engeltje1

Sorry moest driingend weg.

Gekko ik heb nog 6 weken.

Fopspeentje, ieder z'n eigen ding toch ;)

Bedankt brabbel, ik ga eens een kijkje nemen. Die plaatjes zien er al leuk uit. De bloem vond ik trouwens ook een fleurig idee!

9. RomyDani1719

RomyDani1719 Bekend lid

19 okt 2008
    637
    0
    0
    verkoopster
    purmerend
    hee zus,

bij miss etam moet je ff kijken daar haalde ik ook altijd me positie kleding, ze kunnen echt leuke dingen hebben:)

10. Engeltje1

Ja ga ik maar is doen, ben der nog nooit binne geweest

Had net een leuk tuniekje gevonden met legging (eindelijk)
    Liet ik zien aan de man des huizes en die zei: vind je het niet een beetje saai? ;)

Ik heb hem maar gelijk weggeklikt hihi

11. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    laat anders een mooie shirt drukken met een mooie broek eronder (leuk kleurtje ofzo) of juist shiek met zilver bedrukt

Zwangerschapsshirt.nl hebben ze hele leuke!

12. wendyw80

wendyw80 Fanatiek lid

8 jan 2009
    2.189
    24
    38
    zeeland
  13. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

ik had van mamalious een mooie jurk gevonden. zo mooi, dat ik hem aan mijn zwangere vriendin heb afgestaan zodat zij erin kon trouwen!

ga even zoeken voor je of ik hem nog kan vinden, momentje.

14. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

15. Minke24

Minke24 Fanatiek lid

18 aug 2007
    1.383
    24
    38
    Mooi Marieke! Net als die andere trouwens! Echte bruiloftsjurkjes!

Tja, ik ben nog 'ouderwets' qua bruiloftskleding... zou dus echt nooit in een broek naar een bruiloft gaan (ook niet als ik alleen 's avonds ga) en ook een legging onder een rok of jurk vind ik leuk voor doordeweeks maar echt niet feestelijk genoeg voor een bruiloft. Juist als je nog niet zo ver zwanger bent kun je nog zoveel leuke zwangerschapsjurkjes vinden! Had zelf twee leuke jurkjes gevonden via Marktplaats, kostte bijna niks en zagen er nog supermooi uit. Bij gelegenheden waarbij feestelijke kleding nodig was heb ik die jurkjes deze zwangerschap dan ook gedragen.

16. emje

emje Niet meer actief

wij zijn eind augustus ook uitgenodigd voor een bruiloft (niet toevallig dezelfde haha :p ).

ik zou gewoon een mooie broek met een t-shirt aan doen. of een mooie jurk en daarbij comfortabele schoenen. ik denk dat ze wel begrijpen dat je niet op hoge hakken aan komt. :)

17. jannanas

jannanas Fanatiek lid

10 nov 2007
    1.816
    1.700
    113
    Ik dacht al dat ik de enige was die dit ook dacht, maar fopspeentje dus ook. Ik zou het best erg vinden als goede vrienden van mij of mijn man alleen in de avond zouden komen bij zo'n belangrijke dag! Of het moeten niet zulke goede vrienden zijn....?

Wat betreft kleding: anders een keer bij de Prenatal oid kijken? Volgens mij komt binnenkort ook weer nieuwe collectie binnen, zitten ook vast leuke jurkjes bij! Of anders een zwangerschapsboetiekje?

18. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    Toen mijn schoonzusje twee jaar geleden trouwde was ik 32 weken zwanger. Ik heb toen een witte linnen broek, pumps en een soort tuniekje aangehad...was dikke prima. Jurkjes ofzo kan ik niet dragen (vind ik zelf, heb nogal een probleemhuid en vooral mijn benen zien er niet uit).
    Staan kon ik niet zo lang meer, want had een afgeknelde zenuw en daardoor een gevoelloos been ,maar je zit toch de halve dag en de tijden dat je moet staan dat red je echt wel op hoor.

19. Engeltje1

maar dat is mijn vraag toch ook niet?
    of we een hele dag gaan of de avond........

en ik ga me eigen ook niet verdedigen en om discussies te voorkomen ga ik dit topic laten sluiten

@ Marieke, dat zijn zeker mooie jurkjes!

bedankt voor wie gereageerd heeft! ik heb leuke dingen voorbij zien komen.

Deel Deze Pagina