Gruwelijke broeken! Oplossing?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Druif, 30 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Druif

Druif Bekend lid

8 jul 2006
    730
    0
    0
    Hoi,

wat een gruwel toch, die zwangerschapsbroeken met zo'n flap. Bij mijn eerste heb ik ze ook alleen op het laatst kunnen waarderen. En nu ik mijn zwkleren van zolder heb gehaald en mijn buik niet meer in een gewone broek past maar echt nog geen flap nodig heeft erger ik me weer.

Vandaag even bij Prenatal geweest en daar zag ik ook alleen maar flappen. Ik wil trouwens ook niet te veel nieuw kopen.

Maar is er geen oplossing? Valt die flap niet tijdelijk weg te werken ofzo? Hoe doen jullie dat?

2. Druif

Druif Bekend lid

8 jul 2006
    730
    0
    0
    PS Lijkt me trouwens ook nog hartstikke warm in de zomer.

3. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Ik vind een flap juist heerlijk zitten.

Maar dat vraag je niet.

Ik heb bij 1 broek de flap er gewoon uitgeknipt en ik kan hem dus nu gewoon dragen zonder flap.

Wel zonde bij een nieuwe broek. Misschien kun je kijken op marktplaats?

4. dorisn

dorisn Fanatiek lid

2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    bedoel je een broek waar de buikband al aan zit?

ik heb 2broeken waar ik de buikband naar binnen kan slaan en dan zit ie nog lekker.
    misschien kan je dat proberen.

liefs doris

5. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Bij de H&M verkopen ze broeken en rokken met aan de bovenkant alleen een rand elastiek. Zijn super mooie moderne broeken en de band zit zelfs aan het begin heerlijk! Van Noppies hebben ze ze ook maar zijn meteen een eind duurder. Nadeel is wel dat aan het eind van je zwangerschap, je er niet echt steun aan hebt als je ene flinke buik hebt.

6. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Ik sloeg de flap in het begin gewoon over de band van de broek. Zag er dan uit alsof ik een lang hempje onder mijn kleding aanhad. Shirtje erover en klaar is kees. Ik vind het nu idd zalig dat ze er zitten, geeft lekker wat stevigheid onder die toeter :D

7. pixiehollow

pixiehollow Bekend lid

12 jun 2009
    909
    15
    18
    huishoudhulp en student dierenartsassistent
    Lummen/Belgie
    Ik plooide in het begin de flap ook om toen hij eigenlijk nog te los zat rond m'n buik.

8. Mariiyelle

Mariiyelle Actief lid

13 jan 2010
    450
    0
    0
    Ik draag nu joggingsbroeken uit de sportwinkel (go sport).. kan echt niks over me buik heen hebben.. Misschien is dat een optie?

9. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Ja die dingen zitten inderdaad niet echt lekker. Ik had veel jurkjes aan tijdens de zwangerschap. Vond dat heerlijk zitten.

10. Mariiyelle

Mariiyelle Actief lid

13 jan 2010
    450
    0
    0
    Voor ons is dat nu even minder om in deze winter in jurken gaan lopen! Veelste koud :(.... Ik heb al moeite met me winterjas. Krijg ze niet meer dicht dus moet niet te lang buiten staan! :)

11. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ergens tussen hier en daar
    Ik gruwel ook van die flap.
    Heb zelf een partij leggings gekocht, niet voor zwangere dan, dus zit gewoon tot onder m'n buik.
    Leuke dikke trui of lang shirt erover, en klaar.

Maar ja, daar moet je van houden.

12. jonibra

jonibra Niet meer actief

Ik heb zelf nu nog nergens last van, al mn broeken zitten nog redelijk.
    Maar toen ik zwanger was van mn kleine meissie liep ik in de winter meestal in een wat dikkere legging met een lange dikke trui en laarzen, toen t beter weer werd een dunne legging of alleen een jurkje.
    Heb behalve 2 buikbanden die ik heel leuk vond niks van zwangerschapskleding gekocht.
    Alleen wat truitjes en leggings in een groter maatje. Kon t de eerste weken na de bevalling ook gewoon nog aan.

Liefs mij

13. Que

Que Niet meer actief

Bij de C&A hebben ze ook broeken zonder flap.

Niet iedere C&A heeft zwangerschapskleding maar ze zijn er wel broeken zonder flap!!

14. Noa25

Noa25 Fanatiek lid

23 nov 2006
    1.282
    0
    0
    Limburg
    Zag gisteren toevallig in een winkel een jeans van Esprit. Die had een bredere elastiek maar geen flap.
    Was ook nog wel een moderne broek.

15. Aszz

Aszz Niet meer actief

De broeken van Mamalicious zijn erg fijn w.b. flap vind ik. Ik heb een paar skinny jeans met zo'n zachte, elastan flapiets. Erg fijn!!

16. kylain

kylain Bekend lid

7 mei 2008
    928
    0
    16
    Orthodontistassistente
    Zoetermeer
    Hoi Hoi,

Hier ook 2 espritbroeken zie je niet aan dat het zwangerschapsbroeken zijn. En mamalicious inderdaad. Weet niet waar je woont maar hier in de randstad heb je de beebies en bengels daar verkopen ze deze kleding. Is wel wat duurder maar je hebt niet heel veel broeken nodig toch?

Groetjes Lysanne

17. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83

Ben nu niet zwanger meer, maar ik heb nog steeds iedere dag jurkjes aan..... Ondanks de kou.

18. Stephanie20

Stephanie20 Fanatiek lid

6 mei 2007
    1.502
    47
    48
    student
    België
    Ik heb tijdens mijn zwangerschap veel deugt gehad van mijn lage heupbroek. Hij kwam mooi onder mijn buik uit waardoor ik geen zwangerschapbroek moest dragen. Ik heb hem trouwens tot de laatste dag kunnen dragen.

19. mejosje

mejosje Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.846
    0
    0
    jurkjes en leggings zou ik zeggen... zou de flap/buikband wel lekker vinden weer met dit weer trouwens! Jammer genoeg ben ik ondertussen al mijn kilo's kwijt (ja, ik mag niet klagen) en pas ik dus niet meer in mijn zw kleding.

20. bloem2

bloem2 Niet meer actief

Ik heb ook een broek van de H&M zonder flap, zit gewoon een stuk elastiek waar normaal gesproken de knoop en rits zou moeten zitten, en ik heb idd 2 broeken van mamalicous zonder band/flap.. zijn wel 3kwart zomerbroeken maar zullen vast ook wel lange broeken zonder flap hebben,,, Zitten erg lekker! Weet natuurlijk niet of het dadelijk nog fijn zit met een dikke buik maar voor de zomer lijkt me dat fijner met de warmte..

Deel Deze Pagina