Met mijn 47 kg ben ik nooit een grote eter geweest. Bij de zwangerschap van mijn dochter ben ik ook nooit meer dan normaal gaan eten eigenlijk, had er gewoon geen behoefte aan. Dit keer eet ik ook gewoon zoals ik normaal eet, 3 maaltijden per dag, nauwelijks tussendoortjes. Maar sinds een paar dagen heb ik toch een honger! Ik heb vanochtend een 2x zo groot ontbijt op als normaal, net als lunch een enorm bord spaghetti naar binnen gewerkt en nu heb ik nog trek dus ik maak er nog maar wat bechuitjes bij. Gisteren vierde ik mijn verjaardag en heb de hele namiddag taart, cupcakes en andere zoetigheden zitten eten en nadat de visite weg was had ik nog honger dus heb ik voor mezelf nog een stevige soep gemaakt. Mijn vriend keek me al scheef aan want die had echt totaal geen honger meer. En na de soep had ik nog wel door kunnen eten, had gewoon geen vol gevoel Hoort dat misschien bij de groeispurt die het kindje op dit moment maakt? Ik vind het niet erg hoor, mag best een paar kilo bij! Maar ik ben het niet gewend, zo'n bodemloze put!
ik heb dat ook enkele keren gehad dat ik gewoon kon blijven eten en ik ben zoals jij, ik weeg niks, of ik woog toch niks 49kg voor de zwangerschap dus het boeit me ook niks! ik eet gewoon waar ik zin in heb, op de meeste dagen valt het wel mee maar ik heb ook dagen gehad zoals jij het beschrijft nu weeg ik 61kg dus 13kg bijgekomen maar daar moet je niet naar kijken! het enige wat ik heb is een klein buikje voor de rest heb ik eindelijk eens een redelijk normaal lichaam want ik woog echt wel te weinig voor mn zwangerschap lekker eten waar je zin in hebt dus over een tijdje ga je weer minder grote porties eten omdat het kleintje dan tegen je maag zit
Ik heb dit ook gehad.. weeg ook te weinig voor mijn lengte en had soms van die dagen dat ik echt trek had in van alles. Vooral KAAS! haha.. maar verder ben ik niet meer dan normaal gaan eten. Net als jij sommige dagen dat je ineens veel meer trek had. dan nam ik wel weer eens wat meer. Zit nu weer op hetzelfde gewicht als voor mijn zwangerschap. Was tijdens mijn zwangerschap 10kg aangekomen.
Lekker eten! Ik heb tijdens mijn 2e zwangerschap echt gegeten als een bouwvakker serieus de hele dag door.... Gemiddeld 10 boterhammen, 's avonds min 2 borden warm eten en de hele dag tussendoortjes (ook veel ongezond) Uiteindelijk ben ik met 41 weken in totaal maar 8 kg aangekomen....
wow dat is veel Ik eet nu ook gewoon lekker hoor, probeer ervan te profiteren want het is echt zeldzaam dat ik echt veel op kan. Net weer 2,5 avondmaaltijd op haha. Komt me wel goed uit zo vlak voor de feestdagen, kan me nog van pas komen met al het eten dat te wachten staat
Ik heb ook een aantal weken gehad dat ik echt super veel honger had. Ik heb toen wel dingen gezocht die gezond waren om extra te eten (om vele extra kilo's te voorkomen haha). Maar een vol gevoel kreeg ik toen ook niet echt. Helaas is het nu helemaal het tegenover gestelde. Heb nog nauwelijks honger en voel me vaak opgeblazen. Alsof ze een ballon in mijn maag hebben opgepompt. Dan had ik toch nog liever de hele dag door honger