Dromen over geslacht, klopt dit?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Marieke1983, 16 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Ik heb geen voorgevoel en slechts een heel lichte voorkeur. Maar toxh droom ik vrijwel iedere nacht over dat we een meisje krijgen. Laatst zei een vriendin dat we vast weer een jongen krijgen, ik dacht "leuk voor mijn zoon, een broertje!" en vervolgens droomde ik snachts dat we de uitslag van een vwp kregen ( die we niet hebben laten doen) en dat op het formulier een f van female stond. Alsof mijn droom wilde zeggen: kappen met die onzin, het is een meid!

Afgelopen nacht weer raak: ik droomde dat ik beviel van een meisje.

Wie had dit ook zo intens en klopte dit ook? Nogmaals, buiten de dromen om heb ik echt totaal geen voorgevoel.

2. Speentje

Speentje Fanatiek lid

13 jan 2008
    1.343
    2
    0
    Ik heb zowel bij deze zwangerschap als mijn vorige zwangerschap altijd gedroomd (meerdere malen) dat het een meisje zou worden, maar het zijn toch echt jongens! Bij mij klopte het dus niet.

3. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    Ik had een sterk voorgevoel EN dromen: allemaal dat het een jongen zou zijn. In mijn geval klopte het. (gelukkig)

4. Marieke1983

Het zal me benieuwen. Vorige zwangerschap droomde ik wel over een jongen.
    Ik wil het alleen kunnen loslaten, we willen het niet weten vantevoren wat het is, en door die dromen blijf ik er steeds mee bezig, dat schiet niet op!

5. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

ik heb het niet gehadf maar mijn partner wel die droomde in het begin van de zwangerschap (was ong 9 weekjes) dat het een meisje zou worden en idd het werd een meisje :D

6. Madelon84

Madelon84 Niet meer actief

hier ook gedroomd dat ik van een meisje ging bevallen, het is toch echt een jongen:)
    heeft toch denk ik stiekem met je (lichte) voorkeur te maken;)

7. Marieke1983

Dat is idd niet geheel ondenkbaar ;)

8. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    bij daniel wilde ik een meisje en droomde telkens over een jongen. Nu nog niet gedroomd, maar ik denk een meisje!

9. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Bij mijn eerste zwangerschap had ik een lichte voorkeur voor een meisje (omdat mijn vader claimde dat hij het nog noooooooit fout heeft geraden en hij wist 100% dat het een jongen was dus het leek me grappig als hij het nu fout had) maar zelf dacht ik al wel een jongen. In mijn dromen kreeg ik wel eens een baby en dan was het een meisje, maar later bleek het toch een jongen.

Net alsof mijn onderbewuste zei: hou toch op het is toch wel een jongen!!

Nu heb ik een paar keer gedroomd van een meisje, maar niet zo duidelijk. Ik heb zelf ook wel het idee dat het een meisje is, maar ik heb dit keer absoluut geen voorkeur.

Over 2 daagjes weet ik of mijn gevoel goed is! (spannend! kan niet wachten!!!)

10. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    Ik had in het begin stiekem voorkeur voor een meisje, maar heb toen meerdere malen gedroomd (voor de geslachtsbepaling) dat het een jongetje werd en sja... het kwam vrij duidelijk in beeld! ;) (nu natuurlijk wel supergelukkig daarmee!)

11. Rono

Rono Niet meer actief

Ik ken het... ik droomde over een jongen maar overdag dacht ik echt dat het een meisje was... en nu blijkt t toch een jongen te zijn :D

12. lillibit

lillibit Fanatiek lid

12 jul 2010
    2.348
    0
    0
    in de jeugdzorg
    Midden Nederland
    50% kans dat het klopt he?? ;);):D

13. Jimmy100

Jimmy100 Actief lid

8 okt 2010
    294
    0
    0
    Ik had ook totaal geen voorgevoel zelf. Iedereen riep dat we een meisje zouden krijgen (is de eerste voor ons).

De nacht voor de 20 wk echo droomde ik over een jongen, hele sterke droom. Dat vertelde ik toen ook aan mijn vriend, die hard moest lachen (we hadden ons al helemaal ingesteld op een meisje, aangezien iedereen dat dacht).
    Nou, het was toch heel duidelijk een jochie!!

14. Yolandake

Yolandake Actief lid

29 okt 2006
    362
    0
    0
    antwerpen
    ik heb 3x gedroomd over een meisje en we krijgen een meisje :p

15. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Ik heb vanacht gedroomd over een 2e meisje! Tot mijn verbasing mijn man ook vanacht gedroomd dat het een meisje is!

Ik ben nu zooooo benieuwd nog 2 kleine weken en dan weten we het dus wordt vervolgd........
    (iedereen denkt hier trouwens een jongen ook op zp bij de NUB!)

16. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Nou bij mij klopte het niet, haha!

We krijgen nog een ventje erbij :D

17. chantal1985

chantal1985 Niet meer actief

Ik heb weken gedroomd dat ik een jongetje kreeg. En 1 week voor de 20-weken echo, kreeg ik ineens sterk het gevoel dat het ook wel eens een meisje zou kunnen zijn. Dat bleek zo te zijn. ;) Dus dromen zeggen niet altijd iets.

Deel Deze Pagina