oooh ik word echt gek van mezelf! ik MOET poetsen, alles moet brandschoon zijn anders word ik super onrustig. net stofgezogen en de vloer wezen dweilen etc, zie ik na afloop een vies plekje, hop hele vloer weer opnieuw. wat erg dit! ben ik de enigste die het zo erg heeft? ik word erg onrustig als ik denk dat het niet goed schoon is...
Helaas heeft iedere vrouw er last van. Vrouwen denken dat hun huis niet schoon genoeg is of hebben dan weinig tijd als de baby er is. Ik heb dit ook bij allebei mijn dochters gehad.Mijn man werd er niet goed van. Dus helaas todat je gaat bevallen zal je dit blijven houden.
ik heb het de hele zwangerschap erg gehad en sinds 2 weken helemaal niet meer...heb gewoon echt nergens zin in en puf voor..
ik heb er bij de eerste helemaal geen last van gehad!! bij de tweede alleen aan het eind, 3 dgen zeg maar en toen ben ik bevallen, dus ik heb er niet zo lang last van gehad... maar die 3 dagen wel heel erg! in 3 dagen tijd 2x mijn ramen gewassen en denk wel 8x gestofzuigd en gedwijld etc.
Ik ken het ook niet.. Maakte mijn man altijd grapjes over.. Was juist veel te moe en misselijk om veel te doen... haha..
Bij de eerste met vlagen. De ene week was het huis brandschoon en schoon gesopt van boven tot onder. Om vervolgens weer een dip te hebben en alleen de fut om eten te koken, af te wassen en af en toe de wc te doen. Heel wisselend, helaas .
Wel elke keer het idee wat te willen doen, maar niet altijd de puf ertoe. Wel erger dan normaal (bij niet zwanger zijn). Maar (nog) niet extreem.
jeetje was ik maar eens zo actief bezig. ik heb het kamertje zelfs nog niet ingericht, alleen het bedje neergezet, vandaag kleertjes gewassen en er staan 2 kasten. ik had hele plannen in me hoofd, maar kan er maar niet echt aan beginnen. schoonmaakbuien heb ik ook nog niet gehad.
Hier ook erg veel last van nesteldrang! Elke dag stofzuigen, dweilen, keukenkastjes afnemen, toilet doen, badkamer, was en strijkgoed elke dag weggewerkt hebben etc.... Want stel je voor dat ik ga bevallen dan kan het huis toch niet vies zijn. Ik wordt er zelf gek van maar kan het niet tegen houden. Ook mijn man wordt er een beetje gek van, die heeft liever dat ik wat uitrust, maar ik kan niet rustig zitten wanneer ik zie dat er "troep" in huis is. Ach nog even hoop ik......
Heb het rond 26 weken een week gehad, kleren gewassen etc, maar verder eigenlijk niet meer. Heb nu verlof en ik zie vanalles maar heb gewoon geen energie en geen zin meer om wat te doen...
Ik heb het ook heeeeel erg die nesteldrang!dit keer erger dan bij de eerste. Alles dubbel schoon maken.achter mijn dochter en man aan hobbelen om alles op te ruimen wat ze laten slingeren. tot in de kleinste details wil ik het schoon hebben! Zo niet handig! Ik wil eignlijk mijn rust bewaren, maar ik kan niet rustig zitten voordat ik alles wat ik wilde doen ook gedaan is. Mijn man zegt wel dat ik gewoon lekker moet gaan rusten en de boel de boel laten, maar wie ruimt het anders op?!Mijn man doet gelukkig wel helpen, maar NET niet schoon of opgeruimd of schoon genoeg naar mijn maatstaven. Hij vindt het wel grappig, maar ik niet eigenlijk. wordt doodmoe van mijzelf! Ik hoop van harte dat t na de bevalling weer weg zakt.
Oooh... zou dát het zijn? Ik heb nog niet echt nesteldrang volgensmij maar ik heb me al wel verschillende keren afgevraagd waarom dat aanrecht ineens perse elke dag met een bepaald schoonmaakmiddel gedaan moet worden, BLINKEN zal ie! En ik flip haast de pan uit als m'n man er weer een potje van heeft gemaakt en ik weer vlekken zie... Goh...
nou ik ben niet de enigste lees ik.. gelukkig.. het hele erge onrustige gevoel zakt vrij snel, dan denk ik bij mezelf, het is echt schoon nu ophouden, maar is echt heel vervelend omdat je gewoon niet stil kan gaan zitten tot het ook echt schoon is gemaakt. hahaha mijn mannetje wordt er ook echt gek van, die kan haast niets meer aanraken zonder dat er meteen een doekje over gehaalt moet worden hihi
Pfff nou hier ook! Gisteren van alles lopen soppen, naast de gewone huishoudelijke dingetjes. Ondanks de pijn in mijn rug en de vermoeidheid, moét ik het gewoon doen lijkt wel. Vandaag wil ik echt de ramen zemen...
ja ik was ook doodmoe, vuurrood, ik kon eigenlijk gewoon niet meer en toch MOET dat ene stukje nog schoon.. haha achteraf kan ik er wel weer om lachen.