ik was net een broodje met filet american aan het smeren en dacht bij mezelf, mmm sinds mijn laatste bevalling eet ik dit wel heel vaak. (maar ik had het ook zo gemist!) en nu was ik even nieuwsgierig wat jullie het meeste missen in de zwangerschap?
haha ik ben net zwanger en mis nu al de filet american en de brie mmmm dat at ik echt heel vaak...dus dat wordt afkicken
Ehm, nou: ik was de vorige zwangerschap al gestopt met roken, en heb het nog niet gemist Rauw vlees eet ik eigenlijk bijna nooit dus nee, mis ik ook niet Rauwe vis: juk nope, geen gemis hier. Kom ik bij alcohol. Niet dat ik nou zo'n vreselijke zuipert ben (al 2 jaar geen slok op), maar had het er laatst met een vriendin nog over. Ik zou best wel eens weer ouderwets een avondje willen doorzakken. Dus wordt mijn keuze alcohol.
Ja hey flauwe poll van je Ik rookte en dronk niet voor de zwangerschap en ben vegatarisch hahah.. Wat ik het meest heb gemist is buikslapen!!
rauwe eieren mis ik het meest! lekker spiegeleitje, om nog maar te zwijgen van zelfgemaakte tiramisu en chocolademousse... mmmmmmmm (en van die meuk uit de supermarkt met gepasteuriseerd ei is eeeeeeecht geen vervanging )
Haha, hier staat het rauwe vlees op nr 1!! Biefstukje... carpaccio... filet americain... mmmm... Na mijn vorige bevalling heeft mijn man ook heerlijk voor mij een haasbiefstukje gebakken voor de lunch, ik kijk er nu al naar uit
de meeste brie mag je gewoon hebben hoor! als er maar geen "au la cru" op staat! is alweer 1 ding minder die je hoeft te missen
Ik ben (gelukkig) niet meer zwanger maar rauwe vis heb ik nooit gemist... omdat je dat gewoon mag eten! (wel zeker weten dat het echt vers is.. maar goeie sushi.. lekker doen..!) sigaretten, alcohol... nooit gemist.. rauw vlees eigenlijk ook niet maar misschien een keertje carpaccio.. oja... en dat rauwe ei? Een spiegeleitje kan ook gewoon wel hoor. Salmonella is in je zwangerschap misschien vervelender dan daar buiten maar schadelijk is het niet... En de kans trouwens miniem (en veel groter als je wel zelf bereide kip eet)
Ik mis helemaal niks Er zijn nu zoveel andere dingen die ik kies en daardoor ook weer eens wat anders eet. Ik vind het helemaal niet erg dat ik nu dingen niet mag eten
Een on-onderbroken nachtrust! Met stip op 1: ofwel rare dromen, ofwel pijn op plekken waarvan ik niet eens wist dat ze bestonden, niet lekker meer op mijn rug kunnen slapen, enz. (Mini1 slaapt al door sinds ze 6 weken is dus aan haar zal het niet liggen )
wat ik echt mis is, hemelse modder (chockolade dessert) omdat dit met rauwe eieren gemaakt wordt mag het dus niet. Bij de eerste heb ik een lekkere kom op mijn kraambed gekregen..... beetje opletten met de BV... verukkelijk, niet lang meer en dan mag het weer!!! Ook vind ik boterham met leverpastei heerlijk, nu alleen dus wat matigen er mee.
Alle 4 niet. Ik eet geen vlees, vis moet ik echt niet aandenken. Roken doe ik niet en die aclohol ach nee geen behoefte aan.
filet american! en ook wel de smeerworst ed, weet je mag met mate maar ik ben er zo dol op dat ik het niet eet! en mijn kopjes thee mis ik, ik ben een echte theeleut, maar wat denk je, ik lust het nu niet! kan nog steeds niks vinden wat het vervangt ben ook niet dol op koffie